Nowoczesny serwis online – jak zaoszczędzi Twój czas?
Świadczenie usług serwisowych wiąże się z ciągłą dynamiką, często sporym natłokiem zadań i koniecznością wyjazdów. Chcąc zachować wysoką jakość, konieczna jest dobra organizacja takiej firmy. W sprawnej koordynacji zleceń pomoże Ci serwis online, czyli platforma, dzięki której możesz zarządzać przedsiębiorstwem z każdego miejsca i urządzenia. Zobacz jakie to proste!
Dlaczego warto stworzyć serwis online?
Postępujący rozwój technologiczny sprawia, że coraz więcej usług przenosi się do Internetu. Klienci oswajają się już z możliwością kontaktu w formie online, a firmy chętniej gromadzą swoje dokumenty w chmurze. Jest to przede wszystkim dużo wygodniejsze i zapewnia większe bezpieczeństwo danych niż tradycyjna, papierowa dokumentacja. Elektroniczne kartoteki zleceń i informacje o klientach serwisu dostępne na każdym urządzeniu, a nie tylko w biurze, to też ogromne ułatwienie i przyspieszenie pracy.
Przy wzrastającej liczbie zleceń, sprawnie działający serwis online to w zasadzie jedyny i najlepszy sposób na skalowanie Twojego biznesu. Wyręczy on Ciebie i serwisantów mobilnych z mozolnych, powtarzalnych zadań, uwalniając tym samym Wasz czas, który możecie poświęcić na realizację nowych procesów.
Pierwszy krok do nowoczesnego serwisu online
Serwis Planner to prosty, gotowy system, z którego możesz zacząć korzystać w zasadzie już w kilkanaście minut od potwierdzenia rejestracji konta. Zatem, jeśli w Twojej głowie na myśl o wdrożeniu serwisu mobilnego pojawia się wizja długotrwałych konsultacji, projektowania i mozolnej pracy - odrzuć te przekonania! System do zarządzania zleceniami ma usprawniać pracę, a nie ją mnożyć. Skorzystaj więc z takich funkcjonalności online jak:
Czas serwisu krótszy dzięki serwisowi online.
30 dni bezpłatnych testów. Żadnych zobowiązań. Bez karty kredytowej.
Serwis online to narzędzie przyspieszające pracę zarówno serwisantów, jak i kierowników. Do tego tak profesjonalne zarządzanie zleceniami zaplusuje również w oczach Twoich klientów. Wdrażając w firmie Serwis Planner szybko przekonasz się, jak wiele czasu oszczędzasz dzięki takiemu nowoczesnemu podejściu.
Serwis naprawczy online - korzyści
Zastanawiasz się jak Twoja firma złożona z serwisantów online skorzysta z nowej formy zarządzania zleceniami? Serwis online niesie za sobą wiele plusów! Przede wszystkim:
Oszczędność czasu pracy
Obniżenie kosztów obsługi zleceń
Wzrost przychodów z usług
Zwiększenie liczby klientów
Jak to możliwe? Wszystkie informacje o klientach, aktualnych zleceniach czy też historii maszyn bądź urządzeń masz w formie elektronicznej. To oznacza, że możesz do nich zajrzeć w każdej chwili, z każdego miejsca.Koniec z przeszukiwaniem segregatorów i papierowych protokołów odbioru! Jeśli pojawią się jakieś wątpliwości co do konkretnej usługi naprawy online, szybko napiszesz wiadomość do współpracownika powiązaną z danym zleceniem. Sprawne przesuwanie zgłoszeń klientów do kolejnych faz, odhaczanie z checklisty wykonanych zadań - to ogromne ułatwienie powtarzalnych czynności. Dzięki temu masz pewność, że serwisant online nie zapomni o żadnym z elementów, a do tego system sam powiadomi klienta, że np. jego reklamacja została zaakceptowana.
Podwyższenie standardu obsługi z pewnością zostanie zauważone i docenione przez kontrahentów. Zautomatyzowanie części zadań uwolni moce przerobowe Twoich pracowników, które będą mogli poświęcić na realizację nowych zleceń. Na koniec całość system zbierze dla Ciebie w postaci raportów prezentujących rentowność wykonanych usług. Zyskujesz dokładną informację, które z wykonywanych napraw są najbardziej opłacalne. To pozwoli Ci skutecznie planować dalszy kierunek działania serwisu mobilnego.
Czas serwisu krótszy dzięki serwisowi online.
30 dni bezpłatnych testów. Żadnych zobowiązań. Bez karty kredytowej.
Jak własny serwis online oszczędza Twój czas?
Serwis Planner to bardzo elastyczne narzędzie, które pozwoli dokładnie odzwierciedlić procesy charakterystyczne dla Twojego przedsiębiorstwa. Wszystko po to, aby serwis online umożliwiał faktyczne wsparcie w zarządzaniu zleceniami. Oto kilka przykładowych funkcji, z których możesz szybko skorzystać:
- Elektroniczne karty zleceń i kartoteki kontrahentów - to główna różnica między serwisem tradycyjnym, a serwisem online - porzucenie papierowych wersji kartotek, dokumentów czy protokołów na rzecz cyfrowych formularzy. W zasadzie cały proces może odbyć się w formie online - od zgłoszenia awarii przez klienta usterki, poprzez przekazanie zlecenia odpowiedniemu serwisantowi mobilnemu, zanotowanie przez niego wykonanych prac, aż po zafakturowanie i odbiór protokołu. Co ważne - informacje te dostępne z każdego urządzenia - nie musisz być w centrali, nie przeszukujesz segregatorów. Wystarczy że w wyszukiwarkę wpiszesz nazwę klienta bądź sprawdzisz zarejestrowane aktywności pracowników.
- Zarządzanie zleceniami - to naczelna funkcja oprogramowania serwisu online, czyli przyjmowanie różnych typów zleceń, np. naprawa, instalacja, reklamacja, przegląd, i zarządzanie nimi wewnątrz systemu. Każdy z rodzajów usług może mieć typowe dla siebie fazy, zgodnie z którymi serwisanci online przesuwają je do kolejnych etapów, aż do zamknięcia zlecenia. Dzięki temu pracownicy mają jasno określoną ścieżkę postępowania z klientami i dokładnie wiedzą jaki powinien być ich kolejny krok. Jeśli wykonujecie też zlecenia cykliczne - Serwis Planner w porę przypomni Ci do którego klienta powinieneś się w tej sprawie odezwać. Możesz też wysyłać szybkie komunikaty do współpracowników, powiązane z konkretnym zleceniem, jeżeli coś wzbudza Twoją wątpliwość. W ten sposób kolega bądź koleżanka szybko zweryfikują czego dotyczy problem i błyskawicznie udzielą Ci niezbędnej informacji.
- Dostęp do historii napraw - przydatna przy realizowaniu zleceń jest baza produktów serwisowanych, zbierająca pełną historię napraw. Wszystko jest podpięte pod kartotekę klienta, więc w łatwy sposób odnajdziesz potrzebną informację, a serwisant online dowie się jakich części powinien do danej maszyny użyć. To oszczędza czas na szukaniu specyfikacji technicznej, którą można podpiąć pod opis urządzenia, a także minimalizuje ryzyko popełnienia błędu przy naprawie.
- Automatyczne powiadomienia - Pojawiło się nowe zlecenie w systemie i serwisant powinien się nim zająć? Reklamacja klienta została zaakceptowana i może już odebrać naprawiony sprzęt? Serwis naprawczy online powiadomi ich o tym automatycznie! Nie musisz poświęcać czasu na każdorazowy kontakt z pracownikami - jeśli korzystają z aplikacji mobilnej, otrzymają powiadomienie push. Natomiast klient może dostać SMSa z Twojego serwisu, gdy status jego zgłoszenia się zmieni.
- Raporty - Gdy wszystkie procesy są rejestrowane w serwisie online, w łatwy sposób można wyciągnąć z niego dane do analizy rentowności firmy. Z raportów dowiesz się też jakie urządzenia najczęściej są naprawiane, czy ile czasu na zlecenia poświęcają serwisanci. To prawdziwa kopalnia wiedzy o skuteczności działań Twojej firmy i jakości usług serwisowych.
- Panel Klienta - jeśli jest szansa, że Twoi klienci chętnie będą samodzielnie dokonywać zgłoszeń awarii, a także monitorować status swoich zleceń, możesz zaproponować im korzystanie z Panelu Klienta. Dzięki temu Twoi pracownicy nie będą musieli poświęcać czasu na każdorazowy kontakt telefoniczny czy za pomocą skrzynki email i relacjonowanie klientom postępów w działaniach. Zamiast tego, będą mogli zająć się naprawą, a wszystkie notatki zawsze można znaleźć w serwisie online.
Czas serwisu krótszy dzięki serwisowi online.
30 dni bezpłatnych testów. Żadnych zobowiązań. Bez karty kredytowej.
Aplikacja serwisowa - serwisant online zawsze i wszędzie
Ogromnym plusem prowadzenia serwisu online, jest jego dostępność na każdym urządzeniu - zarówno na komputerze, laptopie, tablecie, jak i smartfonie. W przeciwieństwie do tradycyjnej formy zarządzania warsztatem, tutaj nie ograniczasz się wyłącznie do papierowej dokumentacji, czy zapisków znajdujących się na prywatnych urządzeniach pracowników. Ideą sprawnie działającego serwisu online jest kompletowanie wszystkich informacji w jednej, spójnej przestrzeni, do której w każdej chwili mogą zajrzeć uprawnione osoby.
Nie każdy serwisant nosi ze sobą tablet czy laptop. Ale z pewnością zdecydowana większość ma pod ręką smartfona. Serwis Planner udostępnia zapewniającą mobilność aplikację, w której mogą sprawdzić gdzie i jakie zlecenie mają do wykonania w danym dniu. Następnie dodają notatkę po zakończonej pracy i zmieniają status. Jeśli klient powinien otrzymać fakturę za naprawę czy przegląd, dział odpowiedzialny za rozliczenia automatycznie zobaczy, że pojawiło się nowe zlecenie do zafakturowania.
Ponadto zastosowanie aplikacji w serwisie online umożliwia weryfikowanie lokalizacji serwisantów na mapie i łatwe wyszukiwanie zleceń, które mogą w pobliżu wykonać. Wszystko w ramach jednego, prostego programu, dzięki któremu Twoja firma zacznie być sprawnie działającą maszyną z jasno określonymi procesami.
Sprawdź czy serwis internetowy do zleceń jest dla Ciebie!
Serwis online świetnie się sprawdza w wielu branżach, m.in.:
- maszyn i urządzeń
- instalatorskiej,
- fotowoltaicznej,
- i innych (kliknij i sprawdź gdzie jeszcze mamy doświadczenie).
Ponieważ jest bardzo elastycznym narzędziem, dostosujesz je do własnych typów procesów i odzwierciedlisz ich etapy dokładnie tak, jak to wygląda w rzeczywistości. Możesz to sprawdzić już teraz - korzystając z bezpłatnej wersji próbnej!
Kliknij tutaj - znajdziesz filmiki instruktażowe, w których przedstawiamy jak sprawnie poruszać się po systemie. Chętnie też połączymy się zdalnie, opowiedzieć Ci i zaprezentować działanie Serwis Planner już konkretnie w odniesieniu do Twoich potrzeb. Dzięki temu już w kilkanaście minut dowiesz się, czy serwis online jest dla Ciebie!
Czas serwisu krótszy dzięki serwisowi online.
30 dni bezpłatnych testów. Żadnych zobowiązań. Bez karty kredytowej.