Baza wiedzy o klientach firmy serwisowej

Wszystkie informacje o współpracy w przejrzystych kartotekach

Kartoteki kontrahentów w systemie Serwis Planner tworzą jedną spójną bazę wiedzy o klientach. W karcie klienta gromadzone są wszystkie najważniejsze informacje dotyczące współpracy z kontrahentem. Masz szybki dostęp do podstawowych danych klienta, listy wszystkich wykonanych zleceń dla danej firmy, a także zbiorczego podsumowania serwisowanych produktów. Baza klientów stanowi nie tylko historię relacji z klientem, ale również pełni rolę zbiorczego miejsca, w którym znajdują się wszystkie zaplanowane względem klienta przyszłościowe działania.

Baza wiedzy o klientach w programie serwisowym.

Możliwości bazy wiedzy o klientach

  • Lista klientów: na przejrzystej liście z szerokimi możliwościami filtrowania widoczni są wszyscy klienci, których obsługujesz.
  • Lista osób kontaktowych: w jednym miejscu znajdują się dane osób, z którymi najczęściej się kontaktujesz.
  • Adresy i osoby: na pierwszym widoku znajdujesz informacje o adresie kontrahenta oraz o przypisanych do niego osobach kontaktowych.
  • Parametry: wszystkie dane opisujące relację z klientem prezentowane są w przejrzysty sposób.
  • Atrybuty: każdy Twój klient może zostać odpowiednio opisany za pomocą dowolnie tworzonych atrybutów różnego rodzaju.
  • Dokumenty: na jednym widoku prezentowane są wszystkie dokumenty wystawione dla klienta.
  • Zadania i zdarzenia: oprócz zleceń przypisanych do klienta możesz śledzić wszelkie wykonane działania oraz zaplanowane zadania.
  • Wiadomości e-mail: korzystając z integracji z pocztą e-mail masz dostęp do całej komunikacji z klientem w jego kartotece.
  • Procesy: zbiór zrealizowanych, zaplanowanych i realizowanych w danym czasie dla klienta zleceń.
  • Egzemplarze: wszystkie należące do klienta serwisowane urządzenia możesz kontrolować w dedykowanej zakładce.
  • Historia zmian: wszelkie dokonywane w kartotece zmiany rejestrowane są w jednym, transparentnym miejscu.
  • Zarządzanie: możesz samodzielnie zarządzać dostępem pracowników do kartotek, danymi zawartymi w karcie, a także scalać ze sobą firmy.
  • Integracja z GUS: zamiast ręcznego wprowadzania danych kontrahentów możesz skorzystać z integracji z GUS.
  • Import kontrahentów: kontrahenci mogą być dodawani ręcznie, za pomocą importu z pliku, a także dzięki integracji z programem ERP.

Korzyści spójnej bazy wiedzy o klientach

Kierownik dzięki bazie wiedzy o klientach:

  1. W jednym miejscu gromadzi wszystkie istotne informacje o kontrahentach.
  2. Posiada wiele opcji tworzenia i uzupełniania kartotek klientów.
  3. Na bieżąco może śledzić wszystkie zmiany wprowadzane w karcie.

Serwisant dzięki bazie wiedzy o klientach:

  1. W szybki sposób ma możliwość weryfikacji danych klienta oraz historii współpracy z nim.
  2. Zapisując wszystkie najważniejsze informacje pomaga tworzyć wartościową bazę wiedzy o kliencie.
  3. Nowe zadania, zlecenia, czy dokumenty może wystawiać bezpośrednio z karty.

Poznaj inne funkcjonalności programu serwisowego

Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy

Baza wiedzy o klientach jest narzędziem prostym w użyciu, które nie wymaga poświęcania czasu na konfigurację. Warto jednak poznać wszelkie dodatkowe opcje, które mogą wesprzeć Twoją firmę w efektywniejszym działaniu. Aby przygotować się na działanie z bazą klientów w praktyce zapoznaj się z filmami, z których dowiesz się:

  • jak korzystać z widoku karty klienta,
  • w jaki sposób zarządzać uprawnieniami,
  • jak działa import klientów.

Zbuduj w systemie swoją własną bazę klientów!

Wypróbuj Serwis Planner bezpłatnie przez 30 dni. Bez zobowiązań!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje