Program do serwisu maszyn i urządzeń

Skuteczna obsługa zleceń serwisowych

Wiemy, jak wesprzeć Twój serwis

Twoja firma zajmuje się serwisowaniem maszyn oraz urządzeń? Przybywa Ci klientów, zleceń i pracowników, ale również i tak zwanej "papierkowej roboty"? Zaczynasz się zastanawiać, jak ułatwić pracę organizacyjną sobie oraz Twoim pracownikom? W takim razie dobrze trafiłeś, bowiem mamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie. Mogliśmy je stworzyć dlatego, że świetnie znamy branżę serwisu maszyn i urządzeń, dzięki czemu odpowiadamy na najczęściej trapiące ją problemy:

  • nieefektywne delegowanie zleceń serwisantom (kilkukrotne telefony, pomyłki, zapominanie adresu itp.),
  • utrudnione bieżące monitorowania zleceń w realizacji (informacje docierają z opóźnieniem, a czasami nawet niekompletne),
  • czasochłonne tworzenie zestawień, które pozwoliłyby ocenić efektywność serwisantów,
  • czasochłonne tworzenie protokołów i występujące w nich błędy,
  • brak uporządkowanej historii o urządzeniu serwisowanym (czyli listy wszystkich zleceń związanych z maszyną bądź urządzeniem),
  • brak informacji o zakończonym zleceniu lub brak potwierdzenia ze strony klienta,
  • brak wiedzy o zużytych częściach przez poszczególnych serwisantów,
  • czasochłonne fakturowanie.

Dzięki systemowi Serwis Planner możesz im wszystkim zaradzić. Nasz program do obsługi serwisu maszyn i urządzeń przyspieszy pracę organizacyjną w Twojej firmie. Serwis Planner upłynni również komunikację pomiędzy Tobą, klientami oraz serwisantami.

W tej branży zaufali nam, między innymi:

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
tech-service
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
bakery-service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Klient Serwis Planner - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
abak
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
stadtraum
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Możliwości systemu:

  • szybkie i proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej,
  • monitorowanie zleceń,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • generowanie protokołów serwisowych,
  • zarządzanie bazą wiedzy o urządzeniach, zleceniach i klientach,
  • płynna komunikacja w zespole,
  • zarządzanie magazynem (np. częściami, które serwisanci przewożą w samochodach).
program do serwisu maszyn i urządzeń telefon laptop

Oferowany przez nas program do serwisu maszyn i urządzeń rozwijamy w oparciu o rozmowy z naszymi klientami. Dzięki temu możemy szybko reagować na potrzeby zarówno kady zarządzającej jak i osób bezpośrednio wykonujących zlecenia. Poniżej prezentujemy część przydatnych kierownikom i serwisantom funkcjonalności, które wypracowaliśmy w ten sposób.

Funkcje dla kierownika:

  • wygodne przekazywanie zleceń serwisantom,
  • monitorowanie zleceń w toku i obłożenia zadaniami,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • zarządzanie bazą wiedzy o zleceniach, urządzeniach serwisowanych i klientach,
  • fakturowanie.

Funkcje dla serwisanta:

  • tworzenie protokołów serwisowych,
  • powiadomienia o nowym zleceniu,
  • szybki dostęp do kompletnej informacji o zleceniu (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej),
  • rejestracja czasu pracy,
  • dostęp do wszystkich zleceń wykonanych dla tego urządzenia,
  • zapisanie wykorzystanych części,
  • dodanie opisu zakończenia zlecenia,
  • szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia,
  • pobieranie podpisu elektronicznego klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

Stworzony dla serwisów maszyn i urządzeń

Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)

Wygodny i prosty w obsłudze

CRM dla serwisu maszyn i urządzeń

Usługi serwisowania i konserwacji maszyn oraz urządzeń to nie wszystko, czym para się Twoje przedsiębiorstwo? Prowadzi ono również ich aktywną sprzedaż? W takim razie mamy dla Ciebie coś jeszcze - Synergius CRM. To oprogramowanie dedykowane działowi handlowemu, które może go wesprzeć poprzez:

  • efektywną organizację zadań,
  • automatyzację procesów sprzedażowych,
  • zarządzanie szansami sprzedaży,
  • raporty i zestawienia ułatwiające analizę sprzedaży.
CRM dla branży maszyn i urządzeń

Co więcej, Serwis Planner oraz Synergius CRM można połączyć w jedną spójną całość. Uzyskasz w ten sposób kompletną platformę do obsługi Twoich klientów, zarówno pod kątem usług jak i sprzedaży.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje