Program do serwisu maszyn i urządzeń

Skuteczna obsługa zleceń serwisowych

Prowadzenie zleceń serwisowych łatwiejsze niż kiedykolwiek

Twoja firma zajmuje się serwisowaniem maszyn oraz urządzeń? Przybywa Ci klientów, zleceń i pracowników, ale również i tak zwanej "papierkowej roboty"? Zaczynasz się zastanawiać, jak ułatwić zarządzanie zleceniami serwisowymi sobie oraz Twoim pracownikom? W takim razie dobrze trafiłeś, bowiem mamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie – oprogramowanie dla serwisu maszyn, skoncentrowane na trudnościach tego obszaru. Mogliśmy je stworzyć dlatego, że świetnie znamy tę branżę, dzięki czemu moduł serwisowy odpowiada na najczęściej trapiące ją problemy:

  • nieefektywne delegowanie zleceń i planowanie pracy serwisantów (kilkukrotne telefony, pomyłki, zapominanie adresu itp.),
  • utrudnione bieżące monitorowanie zleceń w realizacji (informacje docierają z opóźnieniem, a czasami nawet niekompletne),
  • czasochłonne tworzenie raportów serwisowych, które pozwoliłyby ocenić efektywność serwisantów,
  • czasochłonne tworzenie protokołów i występujące w nich błędy,,
  • brak uporządkowanej historii o serwisie sprzętu (czyli listy wszystkich zleceń związanych z maszyną bądź urządzeniem),
  • brak informacji o zakończonym zleceniu lub brak potwierdzenia ze strony klienta,
  • brak wiedzy o zużytych częściach przez poszczególnych mobilnych serwisantów,
  • czasochłonne fakturowanie.

Dzięki systemowi Serwis Planner możesz im wszystkim zaradzić. Nasz program do zarządzania serwisem wspierany przez mobilną aplikację do obsługi serwisu znacząco przyspieszy pracę organizacyjną w Twojej firmie. Serwis Planner usprawni także obsługę klientów serwisu, ułatwiając komunikację pomiędzy Tobą, klientami oraz serwisantami.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży maszyn i urządzeń
Klient programu do serwisu w branży maszyn i urządzeń
Klient programu do serwisu w branży maszyn i urządzeń

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Program do obsługi zleceń wspiera zarządzanie usługami pozwalając na:

  • szybkie i proste delegowanie zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
  • monitorowanie zleceń i zarządzanie zleceniami serwisowymi online,
  • mierzenie efektywności serwisantów poprzez raporty serwisowe,
  • generowanie elektronicznych protokołów serwisowych,
  • zarządzanie bazą urządzeń serwisowych, zleceń i klientów,
  • płynną komunikację w zespole – między kierownikiem a mobilnym serwisantem,
  • zarządzanie magazynem (np. używanymi do serwisu sprzętu częściami, które serwisanci przewożą w samochodach).
Serwis maszyn i urządzeń podgląd systemu

Oferowany przez nas program do zarządzania serwisem maszyn i urządzeń rozwijamy w oparciu o rozmowy z naszymi klientami. Dzięki temu możemy szybko reagować na potrzeby zarówno osób bezpośrednio odpowiedzialnych za obsługę klientów serwisu, jak i kadry zarządzającej. Poniżej prezentujemy część przydatnych kierownikom i serwisantom kluczowych funkcji programu do obsługi serwisu maszyn, które wypracowaliśmy w ten sposób.

Kluczowe funkcje programu dla kierownika:

  • kompleksowe zarządzanie zleceniami serwisowymi online,
  • wygodne przekazywanie zleceń i planowanie pracy serwisantów,
  • monitorowanie zleceń w toku i nadzór nad maszynami serwisowanymi,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • zarządzanie bazą urządzeń serwisowych, zleceń i klientów,
  • fakturowanie.

Kluczowe funkcje programu dla serwisanta:

  • tworzenie elektronicznych protokołów serwisowych,
  • powiadomienia o nowym zleceniu dzięki mobilności systemu,
  • szybki dostęp do kompletnej informacji o zleceniu (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej),
  • rejestracja czasu pracy,
  • dostęp do wszystkich zleceń wykonanych dla danego urządzenia,
  • zapisanie wykorzystanych części,
  • dodanie opisu zakończenia zlecenia,
  • szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia,
  • pobieranie elektronicznego podpisu klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

Stworzony do zarządzania serwisem maszyn i urządzeń

Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)

Wygodny i prosty w obsłudze

CRM dla serwisu maszyn i urządzeń

Program do obsługi serwisu maszyn nie obejmuje wszystkich aspektów działalności Twojego przedsiębiorstwa? Chcesz wdrożyć program, który pozwala na prowadzenie aktywnej sprzedaży? W takim razie mamy dla Ciebie coś jeszcze - Synergius CRM. To oprogramowanie dedykowane działowi handlowemu, które może go wesprzeć poprzez:

  • efektywną organizację zadań,
  • automatyzację procesów sprzedażowych,
  • zarządzanie szansami sprzedaży,
  • raporty i zestawienia ułatwiające analizę sprzedaży.
CRM dla branży maszyn i urządzeń

Co więcej, wdrażając programy Serwis Planner i Synergius CRM, można połączyć je w jedną, spójną całość. Dzięki takiej integracji programów uzyskasz kompletną platformę do obsługi Twoich klientów – łączącą funkcje programu serwisowego z możliwościami programu do sprzedaży.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje