Program do zarządzania zleceniami

Sprawne planowanie zleceń, przekazywanie i kontrola realizacji

Efektywne zarządzanie zleceniami w programie Serwis Planner

Serwis Planner jako program do obsługi zleceń wspiera zarządzanie zleceniami różnego typu np. serwis, instalacja, przegląd, reklamacje i inne. System pozwala na obsługę wielu własnych typów procesu z różnymi fazami, atrybutami czy numeracją. Uporządkowanie według typów oraz odpowiednie przygotowanie karty zlecenia do specyfiki procesu, pozwala osiągnąć znacznie wyższą efektywność podczas planowania, przekazywania i realizacji zleceń.

Oprogramowanie do zarządzania zleceniami - możliwości:
  • Proste planowanie pracy i delegowanie zleceń w zespole
  • Bieżące monitorowanie statusu zleceń i wgląd w postęp prac
  • Kontrola czasu realizacji zleceń i wykorzystanych materiałów
  • Powiązanie wiadomości wewnętrznych oraz e-mail ze zleceniami
  • Monitorowanie historii zmian w karcie zlecenia
Zarzadzanie zleceniami - Karta zlecenia

Program do obsługi zleceń z tablicą Kanban

Widok tablicy zleceń (widok Kanban) w programie do zarządzania zleceniami Serwis Planner umożliwia podgląd bieżących procesów z uwzględnieniem statusu zlecenia, na jakich się w danym momencie znajdują. Tablica wizualizuje przepływ realizowanych zleceń, wspierając kierownika w planowaniu i zarządzaniu pracą serwisantów. W rezultacie następuje wzrost efektywności wykonywanych zleceń.

Główne korzyści tablicy Kanban w systemie obsługi zleceń

  • Możliwość monitorowania przepływu zleceń
  • Zapewnienie ciągłości pracy
  • Eliminacja marnotrawstwa
  • Skrócenie czasu realizacji zleceń
  • Szybkie wykrycie ewentualnych przekroczeń i problemów
Zarządzanie zleceniami - Widok Kanban

Zarządzanie serwisem z wykorzystaniem pulpitu pracy

Kompleksowe rozwiązanie Serwis Planner daje całkowitą dowolność w kwestii wyświetlania zleceń na pulpicie, co organizuje i znacząco przyspiesza ich obsługę. Możesz wyświetlać widżet zleceń w postaci listy podzielone na wiele różnych kategorii – chociażby typ zlecenia, etap jego realizacji, odpowiedzialny pracownik czy związana z danym zleceniem firma. Dzięki temu serwisant może z łatwością zobaczyć np. listę nowych, przypisanych do niego zleceń, a kierownik – zlecenia do przetworzenia lub takie, które oczekują na jego akceptację albo są gotowe do rozliczenia.

Zarządzanie zleceniami w Serwis Planner

Mobilna aplikacja do obsługi zleceń

Nowe zlecenie, które kierownik przekazuje do serwisanta powinno zawierać wszystkie informacje, które są niezbędne do szybkiego podjęcia zlecenia. Serwisant, w karcie zlecenia może sprawdzić np. miejsce i czas zlecenia, dane osoby kontaktowej czy opis zlecenia. Bardzo przydatną możliwością np. w przypadku serwisu maszyn lub urządzeń jest możliwość zapoznania się z historią serwisowanego urządzenia. W ten sposób, serwisant bez poświęcania czasu na dodatkowy kontakt z zespołem, może sprawdzić jakie naprawy zostały wykonane i szybciej zlokalizować problem.

Podejmowanie zgłoszeń może odbywać się także przy pomocy wygodnej aplikacji mobilnej Serwis Planner ułatwiającej pracę serwisantów terenowych. Wersja mobilna systemu do zarządzania zleceniami jest dostępna na urządzenia z systemem Android oraz IOS.

Zarządzanie zleceniami w aplikacji Serwis Planner - lista
Zarządzanie zleceniami w aplikacji Serwis Planner - karta
Zarządzanie zleceniami w aplikacji Serwis Planner - atrybuty

Więcej o możliwościach aplikacji do zarządzania zleceniami przeczytasz tutaj – APLIKACJA DO SERWISU.

Jak Serwis Planner wspomaga zarządzanie pracą techników serwisowych?

System do obsługi zleceń Serwis Planner wspiera efektywne zarządzanie zleceniami serwisowymi, instalacyjnymi, przeglądami, reklamacjami i wieloma innymi procesami. W procesie zarządzania serwisem pomagają następujące funkcjonalności systemu:

  • stworzenie spójnej i kompletnej ewidencji zleceń,
  • sprawna obsługa różnych procesów w jednym miejscu,
  • szybkie tworzenie nowych zleceń (wraz z powiązaną kartą klienta, produktem i produktem serwisowanym),
  • tworzenie zleceń przez klientów dzięki panelowi z samoobsługą użytkowników,
  • wygodne planowanie zleceń i przekazywanie ich do realizacji,
  • proste monitorowanie czasu zlecenia i postępu prac,
  • mierzenie rentowności współpracy z danym klientem,
  • tworzenie spójnej bazy wiedzy o klientach, zleceniach i produktach serwisowanych,
  • wyświetlanie wszystkich zleceń w widoku tablicy z podziałem na etapy
  • generowanie protokołów serwisowych na podstawie zlecenia,
  • weryfikacja części zużytych podczas zlecenia,
  • rejestracja czasu pracy poświęconą na zlecenie,
  • potwierdzenie realizacji zlecenia poprzez podpis klienta na urządzeniu mobilnym.

Historia zleceń

System zleceń serwisowych Serwis Planner tworzy jedną i spójną bazę wiedzy o klientach i zleceniach. Zlecenia mogą być powiązane z klientem, produktem, produktem serwisowanym oraz zadaniami i zdarzeniami. W ten sposób automatycznie tworzy się kompletna historia współpracy z klientem. Wystarczy, że otworzysz kartę klienta, a w kilka chwil poznasz wszelkie szczegóły długoletniej współpracy. Kompletna historia zleceń umożliwia również szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika bez konieczności czasochłonnego wdrażania w prowadzone działania.

Historia zleceń w karcie klienta

Przechowując dane w systemie masz pewność, że nie zostaną usunięte. Dzięki modułowi zarządzania uprawnieniami, to Ty decydujesz do jakich danych dostęp mają kierownicy oraz serwisanci oraz jakie dane mogą jedynie zobaczyć, a jakie edytować.

System zarządzania zleceniami z funkcjonalną wyszukiwarką

Lista wszystkich zleceń stanowi historię całej Twojej działalności. Pozwala na wgląd we wszelkie prowadzone w przeszłości procesy i z biegiem lat staje się coraz obszerniejszą bazą wiedzy. Z tego względu funkcjonalność ta została uzupełniona w mechanizmy pozwalające na sprawne poszukiwanie informacji. Samodzielnie konfigurowane kolumny – ich obecność, kolejność oraz szerokość sprawiają, że jesteś w stanie wyświetlić tylko te informacje, które rzeczywiście są przydatne w Twojej pracy i szybki wgląd w nie jest konieczny. Możliwość zarządzania filtrami w narzędziu do zarządzania zleceniami powoduje natomiast, że tworzysz własną funkcjonalną wyszukiwarkę zleceń i szukasz tylko po tych polach, które są istotne.

Wyszukiwarka zleceń

Zaletą listy procesów w systemie obsługi zleceń jest możliwość umieszczenia w kolumnach nie tylko pól standardowych dostępnych w wersji bazowej systemu zarządzania zleceniami. Przy każdym zleceniu sprawdzisz również wszelkie atrybuty, które samodzielnie dodasz do systemu. Dzięki temu ewidencja zleceń jest jeszcze bardziej kompletna i stanowi miejsce szybkiej weryfikacji działań. A jeśli chcesz spojrzeć na listę poza systemem to zrobisz to z niezwykłą łatwością dzięki opcji eksportu zawartości do pliku xlsx.


Jak zarządzać zleceniami i koordynować pracę serwisantów?

Mistrzowsko zarządzaj zleceniami z Serwis Planner!

Testuj za darmo przez całe 30 dni. Bez zobowiązań i podawania karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje