Program do zarządzania zleceniami
Sprawne planowanie zleceń, przekazywanie i kontrola realizacji
Efektywne zarządzanie zleceniami w programie Serwis Planner
Serwis Planner jako program do obsługi zleceń wspiera zarządzanie zleceniami różnego typu np. serwis, instalacja, przegląd, reklamacje i inne. System pozwala na obsługę wielu własnych typów procesu z różnymi fazami, atrybutami czy numeracją. Uporządkowanie według typów oraz odpowiednie przygotowanie karty zlecenia do specyfiki procesu, pozwala osiągnąć znacznie wyższą efektywność podczas planowania, przekazywania i realizacji zleceń.
Oprogramowanie do zarządzania zleceniami - możliwości:
- Proste planowanie pracy i delegowanie zleceń w zespole
- Bieżące monitorowanie statusu zleceń i wgląd w postęp prac
- Kontrola czasu realizacji zleceń i wykorzystanych materiałów
- Powiązanie wiadomości wewnętrznych oraz e-mail ze zleceniami
- Monitorowanie historii zmian w karcie zlecenia
Program do obsługi zleceń z tablicą Kanban
Widok tablicy zleceń (widok Kanban) w programie do zarządzania zleceniami Serwis Planner umożliwia podgląd bieżących procesów z uwzględnieniem statusu zlecenia, na jakich się w danym momencie znajdują. Tablica wizualizuje przepływ realizowanych zleceń, wspierając kierownika w planowaniu i zarządzaniu pracą serwisantów. W rezultacie następuje wzrost efektywności wykonywanych zleceń.
Główne korzyści tablicy Kanban w systemie obsługi zleceń
- Możliwość monitorowania przepływu zleceń
- Zapewnienie ciągłości pracy
- Eliminacja marnotrawstwa
- Skrócenie czasu realizacji zleceń
- Szybkie wykrycie ewentualnych przekroczeń i problemów
Zarządzanie serwisem z wykorzystaniem pulpitu pracy
Kompleksowe rozwiązanie Serwis Planner daje całkowitą dowolność w kwestii wyświetlania zleceń na pulpicie, co organizuje i znacząco przyspiesza ich obsługę. Możesz wyświetlać widżet zleceń w postaci listy podzielone na wiele różnych kategorii – chociażby typ zlecenia, etap jego realizacji, odpowiedzialny pracownik czy związana z danym zleceniem firma. Dzięki temu serwisant może z łatwością zobaczyć np. listę nowych, przypisanych do niego zleceń, a kierownik – zlecenia do przetworzenia lub takie, które oczekują na jego akceptację albo są gotowe do rozliczenia.
Mobilna aplikacja do obsługi zleceń
Nowe zlecenie, które kierownik przekazuje do serwisanta powinno zawierać wszystkie informacje, które są niezbędne do szybkiego podjęcia zlecenia. Serwisant, w karcie zlecenia może sprawdzić np. miejsce i czas zlecenia, dane osoby kontaktowej czy opis zlecenia. Bardzo przydatną możliwością np. w przypadku serwisu maszyn lub urządzeń jest możliwość zapoznania się z historią serwisowanego urządzenia. W ten sposób, serwisant bez poświęcania czasu na dodatkowy kontakt z zespołem, może sprawdzić jakie naprawy zostały wykonane i szybciej zlokalizować problem.
Podejmowanie zgłoszeń może odbywać się także przy pomocy wygodnej aplikacji mobilnej Serwis Planner ułatwiającej pracę serwisantów terenowych. Wersja mobilna systemu do zarządzania zleceniami jest dostępna na urządzenia z systemem Android oraz IOS.
Więcej o możliwościach aplikacji do zarządzania zleceniami przeczytasz tutaj – APLIKACJA DO SERWISU.
Jak Serwis Planner wspomaga zarządzanie pracą techników serwisowych?
System do obsługi zleceń Serwis Planner wspiera efektywne zarządzanie zleceniami serwisowymi, instalacyjnymi, przeglądami, reklamacjami i wieloma innymi procesami. W procesie zarządzania serwisem pomagają następujące funkcjonalności systemu:
- stworzenie spójnej i kompletnej ewidencji zleceń,
- sprawna obsługa różnych procesów w jednym miejscu,
- szybkie tworzenie nowych zleceń (wraz z powiązaną kartą klienta, produktem i produktem serwisowanym),
- tworzenie zleceń przez klientów dzięki panelowi z samoobsługą użytkowników,
- wygodne planowanie zleceń i przekazywanie ich do realizacji,
- proste monitorowanie czasu zlecenia i postępu prac,
- mierzenie rentowności współpracy z danym klientem,
- tworzenie spójnej bazy wiedzy o klientach, zleceniach i produktach serwisowanych,
- wyświetlanie wszystkich zleceń w widoku tablicy z podziałem na etapy
- generowanie protokołów serwisowych na podstawie zlecenia,
- weryfikacja części zużytych podczas zlecenia,
- rejestracja czasu pracy poświęconą na zlecenie,
- potwierdzenie realizacji zlecenia poprzez podpis klienta na urządzeniu mobilnym.
Historia zleceń
System zleceń serwisowych Serwis Planner tworzy jedną i spójną bazę wiedzy o klientach i zleceniach. Zlecenia mogą być powiązane z klientem, produktem, produktem serwisowanym oraz zadaniami i zdarzeniami. W ten sposób automatycznie tworzy się kompletna historia współpracy z klientem. Wystarczy, że otworzysz kartę klienta, a w kilka chwil poznasz wszelkie szczegóły długoletniej współpracy. Kompletna historia zleceń umożliwia również szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika bez konieczności czasochłonnego wdrażania w prowadzone działania.
Przechowując dane w systemie masz pewność, że nie zostaną usunięte. Dzięki modułowi zarządzania uprawnieniami, to Ty decydujesz do jakich danych dostęp mają kierownicy oraz serwisanci oraz jakie dane mogą jedynie zobaczyć, a jakie edytować.
System zarządzania zleceniami z funkcjonalną wyszukiwarką
Lista wszystkich zleceń stanowi historię całej Twojej działalności. Pozwala na wgląd we wszelkie prowadzone w przeszłości procesy i z biegiem lat staje się coraz obszerniejszą bazą wiedzy. Z tego względu funkcjonalność ta została uzupełniona w mechanizmy pozwalające na sprawne poszukiwanie informacji. Samodzielnie konfigurowane kolumny – ich obecność, kolejność oraz szerokość sprawiają, że jesteś w stanie wyświetlić tylko te informacje, które rzeczywiście są przydatne w Twojej pracy i szybki wgląd w nie jest konieczny. Możliwość zarządzania filtrami w narzędziu do zarządzania zleceniami powoduje natomiast, że tworzysz własną funkcjonalną wyszukiwarkę zleceń i szukasz tylko po tych polach, które są istotne.
Zaletą listy procesów w systemie obsługi zleceń jest możliwość umieszczenia w kolumnach nie tylko pól standardowych dostępnych w wersji bazowej systemu zarządzania zleceniami. Przy każdym zleceniu sprawdzisz również wszelkie atrybuty, które samodzielnie dodasz do systemu. Dzięki temu ewidencja zleceń jest jeszcze bardziej kompletna i stanowi miejsce szybkiej weryfikacji działań. A jeśli chcesz spojrzeć na listę poza systemem to zrobisz to z niezwykłą łatwością dzięki opcji eksportu zawartości do pliku xlsx.
Jak zarządzać zleceniami i koordynować pracę serwisantów?
Mistrzowsko zarządzaj zleceniami z Serwis Planner!
Testuj za darmo przez całe 30 dni. Bez zobowiązań i podawania karty kredytowej.