Program do serwisu zintegrowany z Symfonia Handel

Bezpieczna wymiana danych

Serwis Planner jest łatwym w obsłudze systemem do zarządzania serwisem o wysokich możliwościach dostosowania do potrzeb firmy. Realizacja codziennych zadań przy pomocy naszego systemu pozwoli na efektywne zarządzanie działem sprzedaży, a dzięki automatyzacji procesów przyspieszysz pracę swojej firmy. Oprócz tego system tworzy stałą bazę informacji na temat klientów oraz ich produktów, dzięki temu wszystkie dane znajdziesz w jednym miejscu.

Obszary, które usprawnia integracja z Symfonia Handel:

  • Dostęp stanów magazynowych - w szybki sposób odnajdziesz dane i ustalisz z jakich części będą mogli korzystać Twoi pracownicy, przy wykonywaniu kolejnych zleceń.
  • Przepływ informacji w firmie – Twoi pracownicy w szybki sposób znajdą informacje na temat wcześniej serwisowanych urządzeń, wystawią dokument zamówienia lub określą jakie komponenty zostały przez nich wykorzystane.
  • Aktualizacja oferty – proces zostaje zautomatyzowany, wiąże się z tym mniejsza ilość pomyłek przy przepisywaniu danych oraz redukcja kosztów z tym związanych.
  • Przenoszenie dokumentów handlowych Symfonii Handel do Serwis Plannera następuje w sposób automatyczny.

Zakres integracji systemu Serwis Planner z Symfonia Handel:

Do Symfonia Handel przesyłamy:

  • Zamówienia

Z Symfonia Handel pobieramy:

  • Bazę kontrahentów (nazwa, NIP, adres)
  • Dokumenty magazynowe
  • Faktury
  • Bazę produktów (kod, nazwa, ilość, opis).
system do serwisu zintegrowany z Symfonia Handel

Mechanizm działania integracji systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych z Symfonia Handel

Proces integracji jest w pełni automatyczny. Serwisanci posiadają pełny dostęp do aktualnych informacji na temat stanu faktur klientów, za które są odpowiedzialni oraz do obecnych stanów magazynowych. Do systemu przeniesione zostaną również wybrane dane o kontrahentach, produktach, cenach i rabatach. Składane przez Twoich kontrahentów zamówienia także trafiają do Symfonii automatycznie. Dzięki temu Twoi pracownicy już nigdy więcej nie będą musieli ich ręcznie przepisywać. To znacząco przyspieszy pracę Twojej firmy!

Korzystasz z programu Symfonia Handel?

Zapytaj o szczegóły integracji programu do serwisu z Twoim ERP‐em!

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje