Program do Serwisu zintegrowany z Comarch ERP XL
Bezpieczna, dwustronna wymiana danych
Serwis Planner to wyjątkowo przyjazny użytkownikowi i wygodny w obsłudze system, który umożliwia kompleksową obsługę zgłoszeń serwisowych – od samego procesu zarządzania zleceniami, aż po planowanie pracy poszczególnych serwisantów. Integracja naszego rozwiązania z Comarch ERP XL wyposaży Cię w wiele przydatnych funkcjonalności i możliwości dostępnych z poziomu jednego systemu. Już nigdy nie będziesz musiał poświęcać czasu na mozolne i monotonne przenoszenie danych pomiędzy programami.
Sprawdź sam, w jaki sposób integracja Serwis Planner z Comarch ERP XL pozwoli Ci jeszcze lepiej obsługiwać zgłoszenia serwisowe.
Co to jest Comarch ERP XL?
Comarch ERP XL jest najchętniej kupowanym w Polsce oprogramowaniem klasy ERP, z którego korzystają już tysiące przedsiębiorstw. Słynie on przede wszystkim z elastycznej konstrukcji modułowej, która umożliwia dopasowywanie wszelkich funkcjonalności do specyficznych potrzeb firmy. Program obsługiwany jest zarówno w wersji serwerowej, jak i w opcji SaaS (zdalne korzystanie przez Internet) – obie te alternatywy mogą zostać zintegrowane z systemem Serwis Planner, pozwalając na bezpieczną, dwustronną wymianę danych.
Co zyskasz dzięki integracji między systemami?
- Dostęp w jednym miejscu do kompletnych informacji o wszystkich serwisowanych urządzeniach i częściach.
- Znacznie zmniejszysz prawdopodobieństwo popełnienia błędu – dzięki wykluczeniu konieczności ręcznego przepisywania poszczególnych zamówień.
- Ograniczysz marnowanie czasu – integracja usprawni przepływ informacji i pozwoli znaleźć wszystkie kluczowe informacje w jednym miejscu.
- Zautomatyzujesz część procesów – Serwis Planner pozwala na automatyczne wykonywanie niektórych powtarzalnych czynności, znacznie usprawniając pracę serwisantów.
Comarch ERP XL a Serwis Planner – co jest integrowane?
Z oprogramowania Comarch ERP XL pobierane są informacje takie jak:
- kompletna baza kontrahentów (numer NIP, nazwa firmy, adres),
- pełna baza produktów (ich nazwa, kod, ilość, specyfikacje),
- faktury oraz związane z nimi informacje,
- stany magazynowe i wszelkie związane z nimi dokumenty.
W drugą stronę – z systemu Serwis Planner do programu ERP – eksportowane są wszystkie dane powiązane z zamówieniami – zarówno nowymi, jak i tymi historycznymi.
Jakie problemy Twojej firmy rozwiąże dwustronna wymiana danych między programem do serwisu a systemem ERP?
- Brak uporządkowanej i koherentnej wiedzy o kontrahentach i zleceniach, powodujące
konieczność czasochłonnego wyszukiwania informacji - Utrudniony dostęp do aktualnych informacji o stanach magazynowych
- Wymagające czasu, mozolne przepisywanie wszystkich informacji do systemu ERP
- Powstałe w wyniku ręcznego wprowadzania danych błędy i wynikające z nich konsekwencje
- Żmudne tworzenie faktur do każdego, osobnego zlecenia
Jak to wszystko wygląda w praktyce?
Wdrożenie Serwis Planner i przeprowadzenie dwustronnej integracji z Comarch ERP XL pozwoli na znaczące zwiększenie efektywności wszystkich działań operacyjnych w Twoim przedsiębiorstwie. Serwisanci – poza informacjami o bieżących zleceniach serwisowych – uzyskają dostęp do wszystkich istotnych danych o klientach i przysługujących im rabatach oraz aktualnych stanach magazynowych. Bez problemu wystawią również potrzebne dokumenty i faktury po wykonaniu serwisu, a także zdefiniują w systemie wykorzystane przez nich części. Każdy z uprawnionych kierowników w dowolnej chwili sprawdzi dostępne na magazynie komponenty i dowie się, jakie części zostały wykorzystane przez pracowników podczas serwisu.
Jeśli korzystasz z systemu Comarch ERP XL i szukasz programu do serwisu, który można z nim zintegrować – odezwij się do nas!
Korzystasz z systemu Comarch ERP XL?
Zapytaj o szczegóły integracji programu do serwisu z Twoim ERP‐em!
Skontaktuj się z nami