Zmiany w systemie Serwis Planner
Poznaj 5 najnowszych funkcjonalności
Nowa karta procesu
Kontynuując odświeżanie widoków systemowych nadszedł czas na nowy wygląd karty procesu, która została dopasowana do pozostałych części programu.
Korzystając z nowego wyglądu:
- używasz w codziennej pracy uproszczony widok zawierający wszystkie informacje,
- doskonale wiesz ile dni minęło od rejestracji zlecenia i ostatnich dokonanych w nim zmian,
- posiadasz wiedzę o liczbie dni pozostałych do końcowej daty realizacji procesu.
Tworzenie adresów kontrahenta
Udostępniony został nowy widok tworzenia adresów kontrahenta, który dostępny jest nie tylko na karcie kontrahenta, ale również w innych miejscach systemu.
Nowa funkcjonalność:
- pozwala w szybki sposób dodawać nowe adresy kontrahentów,
- dostępna jest na karcie procesu, a także widoku serwisowanego urządzenia,
- przyda się podczas tworzenia nowych dokumentów.
Nowa karta kontrahenta
Wśród licznych zmian pojawiła się kolejna nowość. Odświeżeniu wizualnemu i funkcjonalnemu ulegała karta kontrahenta.
Korzystając z nowej wersji karty:
- możesz w prosty sposób dodawać nowe obiekty bezpośrednio z kartoteki,
- jesteś w stanie grupować osoby kontaktowe pod adresami klienta,
- zyskujesz możliwość przejrzystego śledzenia historii zmian.
Chcesz dowiedzieć się nieco więcej o możliwościach nowej opcji? Zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem filmowym.
Odświeżony dokument ofertowy
Proces ofertowania zyskał w ostatnim czasie kilka nowych możliwości, dzięki wizualnemu i funkcjonanemu odświeżeniu dokumentu ofertowego.
Wdrażając tę opcję:
- grupujesz produkty za pomocą separatorów,
- korzystając z separatorów możesz tworzyć oferty wielowariantowe,
- masz możliwość śledzenia wielu obiektów powiązanych z dokumentem ofertowym.
Chcesz zdobyć więcej wiedzy o nowym dokumencie ofertowym? Opowiadamy o nim w naszym filmie szkoleniowym.
Nowa aplikacja serwisowa
Aplikacja mobilna połączona z systemem komputerowym uległa odświeżeniu. Zyskała nie tylko nowy wygląd, ale także kilka funkcjonalności.
Dokonując aktualizacji aplikacji serwisowej:
- zyskasz nowy i funkcjonalny widok,
- będziesz w stanie rejstrować zdarzenia bezpośrednio w aplikacji,
- skorzystasz z modułu wykorzystanych części.
Chcesz zobaczyć jak działa nowa aplikacja w praktyce? Zapoznaj się ze specjalnym materiałem wideo.
Chcesz skorzystać z nowości systemu Serwis Planner?
Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.