Zmiany w systemie Serwis Planner
Poznaj 5 najnowszych funkcjonalności
Nowa karta kontrahenta
Wśród licznych zmian pojawiła się kolejna nowość. Odświeżeniu wizualnemu i funkcjonalnemu ulegała karta kontrahenta.
Korzystając z nowej wersji karty:
- możesz w prosty sposób dodawać nowe obiekty bezpośrednio z kartoteki,
- jesteś w stanie grupować osoby kontaktowe pod adresami klienta,
- zyskujesz możliwość przejrzystego śledzenia historii zmian.
Chcesz dowiedzieć się nieco więcej o możliwościach nowej opcji? Zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem filmowym.
Odświeżony dokument ofertowy
Proces ofertowania zyskał w ostatnim czasie kilka nowych możliwości, dzięki wizualnemu i funkcjonanemu odświeżeniu dokumentu ofertowego.
Wdrażając tę opcję:
- grupujesz produkty za pomocą separatorów,
- korzystając z separatorów możesz tworzyć oferty wielowariantowe,
- masz możliwość śledzenia wielu obiektów powiązanych z dokumentem ofertowym.
Chcesz zdobyć więcej wiedzy o nowym dokumencie ofertowym? Opowiadamy o nim w naszym filmie szkoleniowym.
Nowa aplikacja serwisowa
Aplikacja mobilna połączona z systemem komputerowym uległa odświeżeniu. Zyskała nie tylko nowy wygląd, ale także kilka funkcjonalności.
Dokonując aktualizacji aplikacji serwisowej:
- zyskasz nowy i funkcjonalny widok,
- będziesz w stanie rejstrować zdarzenia bezpośrednio w aplikacji,
- skorzystasz z modułu wykorzystanych części.
Chcesz zobaczyć jak działa nowa aplikacja w praktyce? Zapoznaj się ze specjalnym materiałem wideo.
Wiedza o wykorzystanych materiałach
Wraz z nową aplikacją w Twoim systemie pojawiła się możliwość rejestracji wykorzystanych podczas realizacji zleceń materiałów. Dostępna jest ona nie tylko w wersji mobilnej, ale również na karcie procesu w wersji komputerowej.
Korzystając z nowego modułu:
- masz możliwość bieżącej rejestracji użytych części,
- w jeszcze bardziej dokładny sposób budujesz historię zleceń i urządzeń,
- wspierasz proces kontroli kosztów procesu.
Chcesz wiedzieć w jaki sposób skonfigurać tę opcję? Zobacz nasze wideo i zacznij działać samodzielnie.
Nowoczesne widgety dokumentów
Dokumenty, które prezentowane są na pulpicie w postaci widgetów zyskały nową formę prezentacji uzupełnioną o dodatkowe funkcjonalności.
Przechodząc na odświeżoną wersję widgetów:
- zwiększasz spójność wizualną systemu,
- możesz dodawać nowe dokumenty bezpośrednio na pulpicie,
- dopasowujesz zawartość widgetu do własnych potrzeb.
Chcesz poznać sposób aktywacji nowych widgetów? Obejrzyj nasze krótkie wideo, w którym pokazujemy wszystko krok po kroku.
Chcesz skorzystać z nowości systemu Serwis Planner?
Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.