Zmiany w systemie Serwis Planner

Poznaj 5 najnowszych funkcjonalności

Nowa karta procesu

Kontynuując odświeżanie widoków systemowych nadszedł czas na nowy wygląd karty procesu, która została dopasowana do pozostałych części programu.

Korzystając z nowego wyglądu:

  • używasz w codziennej pracy uproszczony widok zawierający wszystkie informacje,
  • doskonale wiesz ile dni minęło od rejestracji zlecenia i ostatnich dokonanych w nim zmian,
  • posiadasz wiedzę o liczbie dni pozostałych do końcowej daty realizacji procesu.
Rozwój Serwisu - karta procesu.

Tworzenie adresów kontrahenta

Udostępniony został nowy widok tworzenia adresów kontrahenta, który dostępny jest nie tylko na karcie kontrahenta, ale również w innych miejscach systemu.

Nowa funkcjonalność:

  • pozwala w szybki sposób dodawać nowe adresy kontrahentów,
  • dostępna jest na karcie procesu, a także widoku serwisowanego urządzenia,
  • przyda się podczas tworzenia nowych dokumentów.
Rozwój Serwisu - tworzenie adresów kontrahenta.

Nowa karta kontrahenta

Wśród licznych zmian pojawiła się kolejna nowość. Odświeżeniu wizualnemu i funkcjonalnemu ulegała karta kontrahenta.

Korzystając z nowej wersji karty:

  • możesz w prosty sposób dodawać nowe obiekty bezpośrednio z kartoteki,
  • jesteś w stanie grupować osoby kontaktowe pod adresami klienta,
  • zyskujesz możliwość przejrzystego śledzenia historii zmian.
Rozwój Serwisu - karta kontrahenta.

Chcesz dowiedzieć się nieco więcej o możliwościach nowej opcji? Zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem filmowym.

Odświeżony dokument ofertowy

Proces ofertowania zyskał w ostatnim czasie kilka nowych możliwości, dzięki wizualnemu i funkcjonanemu odświeżeniu dokumentu ofertowego.

Wdrażając tę opcję:

  • grupujesz produkty za pomocą separatorów,
  • korzystając z separatorów możesz tworzyć oferty wielowariantowe,
  • masz możliwość śledzenia wielu obiektów powiązanych z dokumentem ofertowym.
Rozwój Serwisu - dokument ofertowy.

Chcesz zdobyć więcej wiedzy o nowym dokumencie ofertowym? Opowiadamy o nim w naszym filmie szkoleniowym.

Nowa aplikacja serwisowa

Aplikacja mobilna połączona z systemem komputerowym uległa odświeżeniu. Zyskała nie tylko nowy wygląd, ale także kilka funkcjonalności.

Dokonując aktualizacji aplikacji serwisowej:

  • zyskasz nowy i funkcjonalny widok,
  • będziesz w stanie rejstrować zdarzenia bezpośrednio w aplikacji,
  • skorzystasz z modułu wykorzystanych części.
Rozwój Serwisu - aplikacja mobilna.

Chcesz zobaczyć jak działa nowa aplikacja w praktyce? Zapoznaj się ze specjalnym materiałem wideo.

Chcesz skorzystać z nowości systemu Serwis Planner?

Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje