Program do serwisu instalatorskiego

Efektywny sposób na zarządzanie zleceniami

Zarządzanie zleceniami w firmie instalatorskiej

Sukces w branży instalatorskiej nie jest możliwy bez sprawnej organizacji pracy, kontroli terminów i efektywnego przekazywania zleceń. Od tego, jak zarządza się kontraktami i w jaki sposób dysponuje posiadanymi zasobami zależy efektywność całej firmy. Należy o tym pamiętać podczas doboru programu do obsługi zleceń i serwisu instalatorskiego. O ile bowiem system zarządzania zleceniami może potencjalnie przynieść firmie bardzo wiele korzyści, to aby tak się stało, musi być odpowiednio dostosowany do specyfiki jej działalności. Idealną sytuacją jest ta, w której oprogramowanie w pełni rozwiązuje problemy typowe dla branży instalatorskiej, bez konieczności posiłkowania się dodatkowymi rozwiązaniami, takimi jak arkusze kalkulacyjne czy komunikacja pisemna. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby program do zleceń Serwis Planner był właśnie takim oprogramowaniem dla firm usługowych.

Kluczowym zagadnieniem w każdej firmie instalatorskiej jest więc zarządzanie bazą zleceń oraz kontrola powiązanych z nimi kosztów. Charakterystyczną cechą zleceń w tej branży jest znaczne rozciągnięcie ich w czasie, co w połączeniu z ich ilością może stwarzać wiele czasochłonnej pracy osobie nimi zarządzającej. Potrzebne jest więc oprogramowanie informatyczne, które skupia się na wsparciu zarządzającego właśnie w tym aspekcie i ułatwia planowanie prac. Z dumą możemy stwierdzić, że Serwis Planner to świetny program do zarządzania zleceniami serwisów instalatorskich, który dzięki swojej elastyczności doskonale sprawdza się w przedsiębiorstwach z tej branży.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży instalatorskiej
Klient programu do serwisu w branży instalatorskiej
Klient programu do serwisu w branży instalatorskiej

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

System obsługi zleceń Serwis Planner to narzędzie do...

  • stworzenia kompleksowej bazy danych i rejestru zleceń,
  • błyskawicznego delegowania zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
  • efektywnego monitorowania realizacji i efektywności pracy przy zleceniach,
  • mierzenia rentowności danych przedsięwzięć,
  • kontroli płatności, rozliczeń i ewidencji zamówień w serwisie,
  • generowania i obiegu dokumentów na podstawie zlecenia,
  • zarządzania urządzeniami i weryfikacji zasobów zużytych podczas zlecenia,
  • planowania tras i rejestracji czasu poświęconego na dane zlecenie,
  • potwierdzania realizacji etapu zlecenia poprzez podpis elektroniczny,
  • skutecznego zarządzania obsługą klienta w nowoczesnym serwisie.
Serwis instalacyjny podgląd systemu

Co wyróżnia system zarządzania zleceniami Serwis Planner?

To narzędzie ułatwiające zarządzanie zleceniami

To sprawdzony program działający na wielu przenośnych urządzeniach

To system ergonomiczny, funkcjonalny i łatwy w obsłudze

CRM dla serwisu instalatorskiego

Usługi instalatorskie to nie wszystko, czym zajmuje się Twoje przedsiębiorstwo? Posiada ono również prężnie działający dział handlowy, który sprzedaje produkty powiązane z branżą?

W takim razie warto rozważyć inwestycję w dodatkowe oprogramowanie - Synergius CRM. To system zarządzania firmą dedykowany dla działu handlowego, który przyspiesza oraz ułatwia jego pracę w wielu aspektach. Osiąga to poprzez automatyzację szeregu procesów takich jak ofertowanie czy analizowanie działań sprzedażowych.

Co więcej, oba systemy można połączyć w jedno kompleksowe rozwiązanie, dzięki czemu Twoja firma będzie mogła w jednym miejscu zajmować się zarządzaniem obsługą klienta zarówno poprzez obsługę zleceń, jak i samej sprzedaży.

CRM dla branży instalatorskiej

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje