Mobilna aplikacja serwisowa do zleceń

Wspieraj działania pracowników terenowych

Mobilna aplikacja serwisowa stanowiąca nieodłączny element oprogramowania do obsługi zleceń Serwis Planner dostępna jest na urządzenia z oprogramowaniem Android oraz iOS. Świetnie sprawdza się w przedsiębiorstwach, w których pracownicy realizują usługi serwisowe w terenie. Głównym zadaniem aplikacji do serwisu mobilnego jest wsparcie komunikacji oraz ułatwienie zarządzania zleceniami serwisowymi na linii kierownik-serwisant. Dzięki połączeniu aplikacji z systemem w wersji komputerowej informacje wprowadzane w obu opcjach przenoszą się. Sprawia to, że zarówno kierownik, jak i serwisant posiadają dostęp do wszystkich najważniejszych danych dotyczących zleceń.

Aplikacja do serwisu..

Nowoczesna aplikacja serwisowa w praktyce

  • Lista zleceń: masz przejrzysty wgląd do przydzielonych Tobie procesów z podziałem na zlecenie do realizacji dzisiaj, te nadchodzące oraz przeterminowane.
  • Statusy: w sprawny sposób możesz przekazywać dane zgłoszenia serwisowe na kolejne fazy realizacji.
  • Powiadomienia serwisowe: o nowych zlecenia informują Cię automatyczne powiadomienia serwisowe push.
  • Informacje: posiadasz wiedzę o wszystkich działaniach koniecznych do wykonania podczas procesu obsługi zlecenia.
  • Trasy: możesz w prosty sposób podejrzeć proponowaną trasę dojazdu do miejsca realizacji zlecenia.
  • Lokalizacje: dzięki funkcji GPS możesz udostępniać swoją lokalizację przełożonymi i współpracownikom.
  • Efekty pracy: ewidencjonujesz efekty swojej pracy poprzez wypełnianie atrybutów tj. opis zakończenia oraz dołączanie zdjęć, plików i innych danych dotyczących zleceń.
  • Akcept klienta: w szybki sposób możesz uzyskać podpis od klienta stanowiący potwierdzenie realizacji zlecenia i wysłać protokół serwisowy.
  • Czas pracy: rejestrujesz czas wykonywania działań poprzez dodawanie zdarzeń bezpośrednio w aplikacji.
  • Części: kilkoma kliknięciami dołączasz informację o wykorzystanych podczas prac materiałów.
  • Notatki: pracując na urządzeniu mobilny możesz wykorzystywać funkcję notatek głosowych do odnotowywania ważnych aspektów.

Nowoczesna aplikacja serwisowa - korzyści

Kierownik dzięki mobilnemu programowi serwisowemu:

  1. W sprawny sposób przekazuje i informuje swoich pracowników o nowych zleceniach do realizacji.
  2. Posiada możliwość wygodnego monitorowania bieżącej lokalizacji mobilnych serwisantów.
  3. W szybki sposób dostaje informacje zwrotne dotyczące działań, które wykonali technicy serwisowi.

Serwisant dzięki mobilnemu programowi serwisowemu:

  1. Natychmiast dowiaduje się o nowych procesach obsługi zleceń koniecznych do realizacji.
  2. Ma dostęp do wszystkich niezbędnych danych zgłoszenia serwisowego tj. klient, adres, sprzęt, problem, działaniach i trasie dojazdu do miejsca realizacji zlecenia.
  3. W prosty i szybkie sposób rejestruje efekty swojej pracy budując historię współpracy z klientem i historię serwisową urządzenia.

Klient dzięki aplikacji serwisowej:

  1. Podpisuje sprawnie protokół w wersji elektronicznej i otrzymuje go na swój adres e-mail.

Poznaj inne funkcjonalności programu do serwisu

Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy

Aplikacja do serwisu może zostać dopasowana do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa, tak aby technicy serwisowi mieli dostęp tylko do najważniejszych dla nich informacji. Aby dowiedzieć się o jej możliwościach w praktyce możesz zapoznać się z filmami, z których dowiesz się:

  • w jaki sposób skonfigurować aplikację serwisową stworzoną dla serwisu mobilnego,
  • jak działać łącząc system wsparcia serwisu z aplikacją do zarządzania zleceniami,
  • które funkcje programu serwisowego warto wykorzystywać.

Aplikacja serwisantów z darmowym testem!

Testuj za darmo przez cały miesiąc. Bez zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje