Zlecenia cykliczne
Automatyczne zapisywanie zleceń cyklicznych w dowolnym odstępie czasu np. przeglądów
Serwis Planner to najbardziej znany na polskim rynku system do obsługi zleceń. Od wielu lat wspiera firmy, które na co dzień zarządzają zleceniami różnego typu - instalacje, naprawy, przeglądy etc. W branżach, które powielają zlecenia u swoich kontrahentów w stałych odstępach czasu, możliwość masowego tworzenia zleceń cyklicznych jest bardzo ważna bo przynosi wiele korzyści.
Przykłady zastosowań:
- przeglądy maszyn lub urządzeń,
- przeglądy budynków (PPOŻ, instalacje elektryczne i inne).
Dlaczego warto zautomatyzować tworzenie zleceń cyklicznych?
- oszczędność czasu - nie musisz tworzyć ręcznie setek zleceń,
- poprawa jakości obsługi klienta - klienci docenią to, że o nich pamiętasz,
- większy przychód - nie zapominasz proponować klientom swoich usług w odpowiednim czasie,
- dotrzymasz warunków umowy - jeżeli cykliczność wynika z warunków umowy z kontrahentem, system pomoże Ci dotrzymać terminów.
Jak działa tworzenie zleceń cyklicznych w praktyce?
Tworząc zlecenie dla kontrahenta możesz zaznaczyć checbox “Utwórz wiele”, a następnie powinieneś wybrać:
- częstotliwość powtórzeń (codziennie, co tydzień, co miesiąc, co kwartał, co pół roku, co rok lub ustalić własną wartość). Mając tyle możliwości z pewnością dopasujesz system do swoich procesów,
- termin zakończenia- ta data poinformuje program do kiedy ma utworzyć kolejne zlecenia.
Poniżej zobaczysz komunikat np. “Liczba utworzonych procesów: 4”, dzięki temu będziesz wiedzieć ile zleceń zaplanowałeś dla tego kontrahenta.
Jakie pola mają zlecenia cykliczne?
W systemie Serwis Planner możesz tworzyć wiele typów procesów. Inne pola znajdują się w karcie zlecenia przeglądu, jeszcze inne w karcie zlecenia instalacji.
To co zobaczysz w systemie zależy wyłącznie od Waszych potrzeb. Każdy typ zlecenia może zostać zleceniem cyklicznym, a o polach w nim zawartych decyduje po prostu wybrany typ procesu. Co ważne: pokażemy Wam jak możecie samodzielnie tym zarządzać. Dlaczego to istotne? Biznes się zmienia - w dowolnym momencie dostosujecie karty zleceń do aktualnych potrzeb.
Nowo utworzone zlecenia będą różniły się od pierwszego zlecenia - datą rozpoczęcia, datą zakończenia i numerem. Aby korzystać z cykliczności trzeba mieć uprawnienia do tych atrybutów.
Jak zarządzać zleceniami cyklicznymi w systemie do obsługi zleceń?
Dodałeś kilka zleceń cyklicznych, gdzie je zobaczysz? Jak nimi zarządzać w systemie?
- Możesz je zobaczyć na kalendarzu zleceń
- Jeżeli podczas zlecenia uzupełniłeś nazwę kontrahenta to zlecenia zostaną z nim powiązane i będą widoczne w jego karcie.
- Wszystkie zlecenia są widoczne na liście procesów.
- Zobaczysz je także na widgecie na pulpicie.
Przetestuj tworzenie zleceń cyklicznych w praktyce
Testuj Serwis Planner za darmo przez cały miesiąc. Bez żadnych zobowiązań!