Panel klienta
Miejsce, w którym klienci zarejestrują nowe zlecenie, sprawdzą status i historię zgłoszeń
Panel klienta w systemie do serwisu
System Serwis Planner można rozbudować o wygodny w obsłudze panel klienta. Dzięki niemu Twoi klienci będą mogli zalogować się do systemu i zarejestrować nowe zgłoszenie przy wykorzystaniu dowolnego urządzenia łączącego się z Internetem – także mobilnego. Panel klienta zapewni im również wgląd w historię wykonanych dla nich zleceń serwisowych.
Zarządzanie uprawnieniami kontrahentów
System pozwala zarządzać uprawnieniami kontrahenta – możesz zatem decydować o tym, jakie typy zleceń oraz jakie informacje wprowadzone do kartoteki zlecenia są dostępne w panelu klienta. Usprawni to komunikację pomiędzy Twoją firmą i Twoimi klientami. Nigdy więcej nie będą musieli dzwonić do firmy, żeby poznać etap realizacji zgłoszenia. Wszystkie ustalenia z Twoimi klientami zostaną zapisane w systemie, co pozwoli na zminimalizowanie ryzyka wycofania się klienta z wcześniejszych uzgodnień.
Jak przygotować panel klienta?
Sprawdź możliwości panelu klienta w serwisie
Testuj program do serwisu za darmo przez cały miesiąc. Zero zobowiązań i obligacji!