Kalendarz zleceń

w skutecznym programie do serwisu

Łatwa koordynacja pracy serwisu dzięki zadaniom i zdarzeniom

W systemie SerwisPlanner pracownicy operują na różnego typu zadaniach i zdarzeniach. Elastyczność systemu pozwala na tworzenie indywidualnych typów zadań – np. wykonanie naprawy lub przeglądu. Dlatego właśnie koordynacja pracy serwisu w systemie SerwisPlanner jest precyzyjna i skuteczna.

Każde zadanie przypisane do pracownika wyświetla się w jego kalendarzu. Co więcej, poszczególne zadania można powiązać z danym zleceniem. Wykonane zadania zapisują się natomiast jako zdarzenia i również ewidencjonują się pod danym zleceniem. Dzięki temu możesz łatwo zweryfikować, kto i kiedy wykonał dane czynności.



Kalendarz pozwala na wyświetlanie zadań wybranych przez Ciebie pracowników. Każdy pracownik ma przypisany inny kolor, w którym wyświetlają się zaplanowane dla niego zadania. Dzięki temu możesz w prosty sposób sprawdzić, który pracownik jest w danym terminie zajęty i komu przypisać kolejne zadanie.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO