Kalendarz zleceń

w skutecznym programie do serwisu

Serwis Planner to program do serwisu maszyn i urządzeń, serwisów elektroniki oraz serwisów instalatorskich. Obsługuje dowolne typy zleceń - instalacje, naprawy, przeglądy, reklamacje i inne. Jest jednym z najbardziej elastycznych systemów do obsługi zleceń. Jego główny zadaniem jest wsparcie kierownika w zarządzaniu serwisem oraz pomoc serwisantom w bieżącej obsłudze zleceń.

Co zykasz?

Szybka weryfikacja kalendarzy serwisantów

Wygodne dodawanie kompletnych zleceń

Automatyczne przekazywanie zleceń

Kalendarz zleceń w programie do serwisu to narzędzie, które będzie Twoim wsparciem w sprawnym zarządzaniu zleceniami. Dzięki współdzielonym kalendarzom jako kierownik możesz:

  • zobaczyć zaplanowane zlecenia wybranych pracowników,
  • zweryfikować, które zlecenia np. są już w realizacji,
  • w prosty sposób sprawdzić obłożenie zleceniami danej osoby,
  • szybko znaleźć pracownika, który ma czas podjąć dane zlecenie,
  • tworzyć nowe zlecenia swoim pracownikom.

Delegowanie zleceń serwisantom

Jako kierownik, przydzielając kolejne zadanie, możesz wyświetlić dany dzień i sprawdzić, który serwisant ma okienko czasowe i będzie w stanie je podjąć.

Przekazanie zlecenia pracownikowi jest bardzo proste – wystarczy do zlecenia przypisać osobę odpowiedzialną. Po zaznaczeniu odpowiedzialnego, zlecenie dodatkowo jest widoczne w aplikacji mobilnej lub na tablicy kanban w pełnej wersji systemu (dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu).

Planowanie pracy z wykorzystaniem programu do serwisu znacznie skraca powtarzalne czynności i pozwala oszczędzić czas, który w standardowym podejściu, kierownik poświęciłby na kontakt z serwisantami oraz upewnienie się czy na pewno może umawiać kolejne zlecenie.

Planowanie zleceń określonego typu

Dany typ zlecenia np. instalacja może znacząco różnić się od przeglądu. Serwis Planner pozwala definiować pola potrzebne w danym zleceniu. Innych informacji będzie potrzebował serwisant jadący na naprawę maszyny do klienta, a innych serwisant, który wykonuje przegląd lub realizuje zlecenie na miejscu.

Jeśli w systemie obsługujesz kilka typów zleceń to w kalendarzu dostępne będę skróty do tworzenia zleceń właśnie w tych obszarach, dzięki czemu od razu możesz uzupełnić tylko potrzebne informacje.

Kalendarz zadań

Kalendarz zadań to dodatkowe narzędzie, które pomoże Ci zaplanować takie aktywności jak kontakt z klientem czy spotkania biznesowe. Umożliwia on wyświetlanie zadań zarówno swoich, jak i innych pracowników, także z podziałem na typ zadania (np. planowany kontakt, spotkanie z klientem).

Wydzielenie osobnych kalendarzy pozwala na zachowanie czytelności. Kalendarz zleceń jest narzędziem do planowania pracy dla serwisantów, a kalendarz zadań służy do planowania działań np. względem potencjalnych klientów.

Galeria możliwości

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz