Kalendarz zleceń i organizacja pracy

Możliwość weryfikacji kalendarzy wielu pracowników

Serwis Planner to program do serwisu maszyn i urządzeń, serwisów elektroniki oraz serwisów instalatorskich. Obsługuje dowolne typy zleceń – instalacje, naprawy, przeglądy, reklamacje i wiele innych. To jeden z najbardziej elastycznych systemów do obsługi zleceń i planowania zadań serwisu na rynku. Zastosowanie znajduje przede wszystkim we wsparciu kierownika w zarządzaniu serwisem i delegowaniu zadań oraz pomocy serwisantom w bieżącej obsłudze zleceń i w skutecznym planowaniu swojej pracy.

Zarządzanie pracą serwisu w Serwis Planner – co zyskujesz?

Szybka weryfikacja kalendarzy i listy zadań serwisantów
Wygodne dodawanie kompletnych zleceń i monitorowanie postępu prac
Automatyczne przekazywanie zleceń i śledzenie czasu pracy

Kalendarz zleceń w programie do serwisu to najlepsze narzędzie do planowania zadań serwisu, które będzie Twoim codziennym wsparciem w sprawnym zarządzaniu zleceniami. Dzięki współdzielonym kalendarzom jako kierownik możesz:

  • zobaczyć zaplanowane zlecenia wybranych pracowników,
  • zweryfikować, które zlecenia np. są już w realizacji i sprawdzić postęp prac,
  • w prosty sposób sprawdzić obłożenie zleceniami danej osoby i jej czas pracy,
  • szybko znaleźć pracownika, który ma czas, by podjąć dane zlecenie,
  • tworzyć nowe zlecenia członkom zespołu serwisowego.
Kalendarz zleceń w programie do obsługi serwisu

Delegowanie zleceń serwisantom

Jako kierownik, przydzielając kolejne zadanie, możesz wyświetlić dany dzień i sprawdzić, który serwisant ma okienko czasowe i będzie w stanie je podjąć.

Przekazanie zlecenia pracownikowi jest bardzo proste – wystarczy do zlecenia przypisać osobę odpowiedzialną. Po zaznaczeniu odpowiedzialnego, zlecenie dodatkowo jest widoczne w aplikacji mobilnej lub na tablicy kanban w pełnej wersji systemu (dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu).

Zarządzanie pracą z wykorzystaniem programu do serwisu znacznie skraca powtarzalne czynności i pozwala oszczędzić czas, który w standardowym podejściu, kierownik poświęciłby na kontakt z serwisantami oraz upewnienie się czy na pewno może umawiać kolejne zlecenie.

Planowanie zleceń serwisowych określonego typu

Dany typ zlecenia, np. instalacja, może znacząco różnić się od przeglądu. Serwis Planner pozwala definiować wszystkie pola potrzebne w danym zleceniu. Innych informacji będzie potrzebował serwisant jadący na naprawę maszyny do klienta, a innych – serwisant, który wykonuje przegląd lub realizuje zlecenie na miejscu.

Jeśli w systemie obsługujesz kilka typów zleceń, to w kalendarzu dostępne będą skróty do tworzenia zleceń właśnie w tych obszarach, dzięki czemu od razu możesz uzupełnić tylko potrzebne informacje.

Tworzenie zleceń z kalendarza

Kalendarz i planowanie zadań

Kluczowym narzędziem do planowania zadań jest kalendarz, który pomoże Ci zaplanować takie aktywności jak kontakt z klientem czy spotkania biznesowe. Umożliwia on wyświetlanie zadań zarówno swoich, jak i innych pracowników, także z podziałem na typ zadania (np. planowany kontakt, spotkanie z klientem, itd.).

Wydzielenie osobnych kalendarzy pozwala na zachowanie czytelności. Kalendarz zleceń jest narzędziem do planowania pracy dla serwisantów, natomiast kalendarz zadań służy do planowania działań np. względem potencjalnych klientów.

Kalendarz zadań w programie do serwisu

Galeria możliwości – zarządzanie zadaniami i zleceniami serwisu


Zadbaj o porządek i koordynację pracy w serwisie

Przetestuj bezpłatnie Serwis Planner przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje