Szybkie tworzenie zleceń
Jednoczesne dodawanie klienta, produktu oraz zlecenia
Oszczędzaj czas przy tworzeniu zleceń
Serwis Planner umożliwia szybkie tworzenie nowych zleceń za pośrednictwem specjalnego widgetu. Podczas tworzenia nowego zlecenia możesz dodać lub wybrać z listy niezbędne informacje takie jak: produkt czy serwisowany egzemplarz adres, kartę klienta i osobę kontaktową, a także uzupełnić dodatkowe atrybuty np. należność. Takie rozwiązanie to duża oszczędność czasu. Nie musisz tworzyć osobno karty klienta, produktu i zlecenia, przechodząc między wieloma zakładkami. Formularz pozwala także na wybór opcji: dodawanie zlecenia dla klienta indywidualnego lub dla firmy.
Jeżeli nie serwisujesz maszyn lub urządzeń i uzupełnianie atrybutów takich jak produkt serwisowany jest niepotrzebne – z łatwością dostosujesz formularz również i do specyfiki procesu serwisowego w Twojej firmie.
Korzyści tworzenia zleceń w Serwis Planner
Sprawdź nasze wideo-poradniki pokazujące jak korzystać z tych funkcji:
Jak dodać własne typy procesów oraz statusy zleceń?
Jak dodać własne pola do zleceń?
Twórz szybko nowe zlecenia w Serwis Planner!
Przetestuj za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań i podawania karty kredytowej.