Szybkie tworzenie zleceń

Jednoczesne dodawanie klienta, produktu oraz zlecenia

Oszczędzaj czas przy tworzeniu zleceń

Serwis Planner umożliwia szybkie tworzenie nowych zleceń za pośrednictwem specjalnego widgetu. Podczas tworzenia nowego zlecenia możesz dodać lub wybrać z listy niezbędne informacje takie jak: produkt czy serwisowany egzemplarz adres, kartę klienta i osobę kontaktową, a także uzupełnić dodatkowe atrybuty np. należność. Takie rozwiązanie to duża oszczędność czasu. Nie musisz tworzyć osobno karty klienta, produktu i zlecenia, przechodząc między wieloma zakładkami. Formularz pozwala także na wybór opcji: dodawanie zlecenia dla klienta indywidualnego lub dla firmy.

Jeżeli nie serwisujesz maszyn lub urządzeń i uzupełnianie atrybutów takich jak produkt serwisowany jest niepotrzebne – z łatwością dostosujesz formularz również i do specyfiki procesu serwisowego w Twojej firmie.

Korzyści tworzenia zleceń w Serwis Planner

Oszczędność czasu
Wygodny i prosty w obsłudze formularz
Zmniejszenie ryzyka pomyłek

Sprawdź nasze wideo-poradniki pokazujące jak korzystać z tych funkcji:

Jak dodać własne typy procesów oraz statusy zleceń?
Jak dodać własne pola do zleceń?

Twórz szybko nowe zlecenia w Serwis Planner!

Przetestuj za darmo przez 30 dni. Bez zobowiązań i podawania karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje