Kalendarz zleceń i koordynowanie pracy zespołu
Nadzór nad pracownikami, ich zakresem obowiązków i dostępnością
Serwis Planner to program do serwisu maszyn i urządzeń, serwisów elektroniki oraz serwisów instalatorskich. Obsługuje dowolne typy zleceń – instalacje, naprawy, przeglądy, reklamacje i wiele innych. To jeden z najbardziej elastycznych systemów informatycznych do obsługi zleceń i wykonywania obowiązków zadań serwisu na rynku. Zastosowanie znajduje przede wszystkim we wsparciu kierownika w zarządzaniu zespołem serwisantów i delegowaniu zadań oraz pomocy serwisantom w bieżącej obsłudze zleceń i w skutecznej koordynacji swojej pracy.
Zarządzanie organizacją serwisową w Serwis Planner – co zyskujesz?
Kalendarz zleceń w programie do serwisu to najlepsze narzędzie do harmonizacji działań serwisu, które będzie Twoim codziennym wsparciem w sprawnym zarządzaniu zleceniami. Dzięki współdzielonym kalendarzom jako koordynator sprawujący obowiązki kierownika możesz:
- zobaczyć zaplanowane zlecenia wybranych pracowników,
- zweryfikować, które zlecenia np. są już w realizacji i sprawdzić postęp prac,
- w prosty sposób sprawdzić obłożenie zleceniami danej osoby i jej czas pracy,
- szybko znaleźć pracownika, który ma czas, by podjąć dane zlecenie,
- tworzyć nowe zlecenia członkom zespołu serwisowego.
Informowanie pracowników o nowych zleceniach
Jako koordynator sprawujący nadzór nad zarządzaniem zespołem serwisowym, przydzielając kolejne zadanie, możesz wyświetlić dany dzień i sprawdzić, który serwisant ma okienko czasowe i będzie w stanie podjąć się wykonania pracy.
Nadzór nad pracownikami i przekazanie im zleceń jest bardzo proste – wystarczy do zlecenia przypisać osobę odpowiedzialną. Po zaznaczeniu odpowiedzialnego, zlecenie dodatkowo jest widoczne w aplikacji mobilnej lub na tablicy kanban w pełnej wersji systemu (dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu). Wymiana informacji między narzędziami pozwala natomiast na szybki dostęp do celów i planów danego zlecenia, co zwiększa skuteczność pracy.
Zapewnienie koordynacji pracy z wykorzystaniem programu do serwisu znacznie skraca powtarzalne czynności i pozwala oszczędzić czas, który w standardowym podejściu, kierownik poświęciłby na kontakt z serwisantami oraz upewnienie się czy na pewno może umawiać kolejne zlecenie.
Planowanie zleceń serwisowych określonego typu
Dany typ zlecenia, np. instalacja, może znacząco różnić się od przeglądu. Serwis Planner pozwala definiować wszystkie pola potrzebne w danym zleceniu. Innych informacji będzie potrzebował serwisant jadący na naprawę maszyny do klienta, a innych – serwisant, który wykonuje przegląd lub realizuje zlecenie na miejscu.
Jeśli w systemie obsługujesz kilka typów zleceń, to w kalendarzu dostępne będą skróty do tworzenia zleceń właśnie w tych obszarach, dzięki czemu od razu możesz uzupełnić tylko potrzebne informacje.
Zapewnienie koordynacji pracy poprzez zadania
Kluczowym narzędziem do planowania zadań jest kalendarz, który pomoże Ci zaplanować takie aktywności jak kontakt z klientem czy spotkania biznesowe. Umożliwia on wyświetlanie zadań zarówno swoich, jak i innych pracowników, także z podziałem na typ zadania (np. planowany kontakt, spotkanie z klientem, itd.).
Wydzielenie osobnych kalendarzy pozwala na zachowanie czytelności. Kalendarz zleceń jest narzędziem do planowania pracy dla serwisantów, natomiast kalendarz zadań służy do planowania i harmonizacji działań np. względem potencjalnych klientów.
Galeria możliwości – koordynowanie pracy zespołu serwisowego
Zadbaj o porządek i koordynację pracy w serwisie
Przetestuj bezpłatnie Serwis Planner przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań!