Program do serwisu maszyn i urządzeń

Skuteczna obsługa zleceń serwisowych


Czy spotkałeś się z poniższymi problemami?

  • Nieefektywne delegowanie zleceń serwisantom (kilkukrotne telefony, pomyłki, zapominanie adresu itp.).
  • Utrudnione bieżące monitorowania zleceń w realizacji (informacje docierają z opóźnieniem, a czasami nawet niekompletne).
  • Czasochłonne tworzenie zestawień, które pozwoliłyby ocenić efektywność serwisantów.
  • Czasochłonne tworzenie protokołów serwisowych lub występowanie błędów w protokołach.
  • Brak uporządkowanej historii o urządzeniu serwisowanym (czyli listy wszystkich zleceń związanych z maszyną bądź urządzeniem).

Lub:

  • Czasochłonne fakturowanie.
  • Brak informacji o wykonanym zleceniu przez serwisanta lub brak potwierdzenia ze strony klienta.
  • Brak wiedzy o zużytych częściach przez poszczególnych serwisantów.







Serwis Planner to rozwiązanie, które pozwala na skuteczną obsługę serwisu maszyn i urządzeń.




Możliwości systemu:

  • Szybkie i proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej.
  • Monitorowanie zleceń.
  • Mierzenie efektywności serwisantów.
  • Generowanie protokołów serwisowych.
  • Zarządzanie bazą wiedzy o urządzeniach, zleceniach i klientach.
  • Płynna komunikacja w zespole.
  • Zarządzanie magazynem (np. częściami, które serwisanci przewożą w samochodach).



Program do serwisu maszyn i urządzeń rozwijany w wyniku rozmów, prowadzonych z naszymi Klientami.




Funkcje dla kierownika

  • Wygodne przekazywanie zleceń serwisantom.
  • Monitorowanie zleceń w toku i obłożenia zadaniami.
  • Mierzenie efektywności serwisantów.
  • Zarządzanie bazą wiedzy o: zleceniach, urządzeniach serwisowanych i klientach.
  • Fakturowanie.

Funkcje dla serwisanta

  • Tworzenie protokołów serwisowych.
  • Powiadomienia o nowym zleceniu.
  • Szybki dostęp do kompletnej informacji o zleceniu (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej).
  • Rejestracja czasu pracy.
  • Dostęp do wszystkich zleceń wykonanych dla tego urządzenia.
  • Zapisanie wykorzystanych części.
  • Dodanie opisu zakończenia zlecenia.
  • Szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia.
  • Uzyskanie potwierdzenia od klienta (podpis elektroniczny klienta).




Dlaczego SerwisPlanner?


Stworzony dla serwisów maszyn i urządzeń

Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)

Wygodny i prosty w obsłudze


Co o nas mówią klienci?


W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


stadtraum

Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


Iwanicki Serwis Instalacji

Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


Ecovend

Krzysztof Wolański

Ecovend

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO