
Program do serwisu maszyn i urządzeń
Skuteczna obsługa zleceń serwisowych
Wiemy, jak wesprzeć Twój serwis
Twoja firma zajmuje się serwisowaniem maszyn oraz urządzeń? Przybywa Ci klientów, zleceń i pracowników, ale również i tak zwanej "papierkowej roboty"? Zaczynasz się zastanawiać, jak ułatwić pracę organizacyjną sobie oraz Twoim pracownikom? W takim razie dobrze trafiłeś, bowiem mamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie. Mogliśmy je stworzyć dlatego, że świetnie znamy branżę serwisu maszyn i urządzeń, dzięki czemu odpowiadamy na najczęściej trapiące ją problemy:
- nieefektywne delegowanie zleceń serwisantom (kilkukrotne telefony, pomyłki, zapominanie adresu itp.),
- utrudnione bieżące monitorowania zleceń w realizacji (informacje docierają z opóźnieniem, a czasami nawet niekompletne),
- czasochłonne tworzenie zestawień, które pozwoliłyby ocenić efektywność serwisantów,
- czasochłonne tworzenie protokołów i występujące w nich błędy,
- brak uporządkowanej historii o urządzeniu serwisowanym (czyli listy wszystkich zleceń związanych z maszyną bądź urządzeniem),
- brak informacji o zakończonym zleceniu lub brak potwierdzenia ze strony klienta,
- brak wiedzy o zużytych częściach przez poszczególnych serwisantów,
- czasochłonne fakturowanie.
Dzięki systemowi Serwis Planner możesz im wszystkim zaradzić. Nasz program do obsługi serwisu maszyn i urządzeń przyspieszy pracę organizacyjną w Twojej firmie. Serwis Planner upłynni również komunikację pomiędzy Tobą, klientami oraz serwisantami.
W tej branży zaufali nam, między innymi:



Co o nas mówią klienci?
Możliwości systemu:
- szybkie i proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej,
- monitorowanie zleceń,
- mierzenie efektywności serwisantów,
- generowanie protokołów serwisowych.
- zarządzanie bazą wiedzy o urządzeniach, zleceniach i klientach,
- płynna komunikacja w zespole,
- zarządzanie magazynem (np. częściami, które serwisanci przewożą w samochodach).

Oferowany przez nas program do serwisu maszyn i urządzeń rozwijamy w oparciu o rozmowy z naszymi klientami. Dzięki temu możemy szybko reagować na potrzeby zarówno kady zarządzającej jak i osób bezpośrednio wykonujących zlecenia. Poniżej prezentujemy część przydatnych kierownikom i serwisantom funkcjonalności, które wypracowaliśmy w ten sposób.
Funkcje dla kierownika:
- wygodne przekazywanie zleceń serwisantom,
- monitorowanie zleceń w toku i obłożenia zadaniami,
- mierzenie efektywności serwisantów,
- zarządzanie bazą wiedzy o: zleceniach, urządzeniach serwisowanych i klientach,
- fakturowanie.
Funkcje dla serwisanta:
- tworzenie protokołów serwisowych,
- powiadomienia o nowym zleceniu,
- szybki dostęp do kompletnej informacji o zleceniu (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej),
- rejestracja czasu pracy,
- dostęp do wszystkich zleceń wykonanych dla tego urządzenia,
- zapisanie wykorzystanych części,
- dodanie opisu zakończenia zlecenia,
- szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia,
- pobieranie podpisu elektronicznego klienta.
Dlaczego Serwis Planner?
Stworzony dla serwisów maszyn i urządzeń
Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)
Wygodny i prosty w obsłudze
CRM dla serwisu maszyn i urządzeń
Usługi serwisowania i konserwacji maszyn oraz urządzeń to nie wszystko, czym para się Twoje przedsiębiorstwo? Prowadzi ono również ich aktywną sprzedaż? W takim razie mamy dla Ciebie coś jeszcze - Synergius CRM. To oprogramowanie dedykowane działowi handlowemu, które może go wesprzeć poprzez:
- efektywną organizację zadań,
- automatyzację procesów sprzedażowych,
- zarządzanie szansami sprzedaży,
- raporty i zestawienia ułatwiające analizę sprzedaży.
Co więcej, Serwis Planner oraz Synergius CRM można połączyć w jedną spójną całość. Uzyskasz w ten sposób kompletną platformę do obsługi Twoich klientów, zarówno pod kątem usług jak i sprzedaży.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz