Program do serwisu maszyn i urządzeń

Skuteczna obsługa zleceń serwisowych

Czy spotkałeś się z poniższymi problemami?

  • Nieefektywne delegowanie zleceń serwisantom (kilkukrotne telefony, pomyłki, zapominanie adresu itp.).
  • Utrudnione bieżące monitorowania zleceń w realizacji (informacje docierają z opóźnieniem, a czasami nawet niekompletne).
  • Czasochłonne tworzenie zestawień, które pozwoliłyby ocenić efektywność serwisantów.
  • Czasochłonne tworzenie protokołów serwisowych lub występowanie błędów w protokołach.
  • Brak uporządkowanej historii o urządzeniu serwisowanym (czyli listy wszystkich zleceń związanych z maszyną bądź urządzeniem).

Lub:

  • Czasochłonne fakturowanie.
  • Brak informacji o wykonanym zleceniu przez serwisanta lub brak potwierdzenia ze strony klienta.
  • Brak wiedzy o zużytych częściach przez poszczególnych serwisantów.


Serwis Planner to rozwiązanie, które pozwala na skuteczną obsługę serwisu maszyn i urządzeń.


Możliwości systemu:

  • Szybkie i proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej.
  • Monitorowanie zleceń.
  • Mierzenie efektywności serwisantów.
  • Generowanie protokołów serwisowych.
  • Zarządzanie bazą wiedzy o urządzeniach, zleceniach i klientach.
  • Płynna komunikacja w zespole.
  • Zarządzanie magazynem (np. częściami, które serwisanci przewożą w samochodach).


Program do serwisu maszyn i urządzeń rozwijany w wyniku rozmów, prowadzonych z naszymi Klientami


Funkcje dla kierownika

  • Wygodne przekazywanie zleceń serwisantom.
  • Monitorowanie zleceń w toku i obłożenia zadaniami.
  • Mierzenie efektywności serwisantów.
  • Zarządzanie bazą wiedzy o: zleceniach, urządzeniach serwisowanych i klientach.
  • Fakturowanie.

Funkcje dla serwisanta

  • Tworzenie protokołów serwisowych.
  • Powiadomienia o nowym zleceniu.
  • Szybki dostęp do kompletnej informacji o zleceniu (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej).
  • Rejestracja czasu pracy.
  • Dostęp do wszystkich zleceń wykonanych dla tego urządzenia.
  • Zapisanie wykorzystanych części.
  • Dodanie opisu zakończenia zlecenia.
  • Szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia.
  • Uzyskanie potwierdzenia od klienta (podpis elektroniczny klienta).

Dlaczego SerwisPlanner?

Stworzony dla serwisów maszyn i urządzeń

Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)

Wygodny i prosty w obsłudze

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO