Program do serwisu maszyn i urządzeń

Skuteczna obsługa zleceń serwisowych


Wiemy, jak wesprzeć Twój serwis

Twoja firma zajmuje się serwisowaniem maszyn oraz urządzeń? Przybywa Ci klientów, zleceń i pracowników, ale również i tak zwanej "papierkowej roboty"? Zaczynasz się zastanawiać, jak ułatwić pracę organizacyjną sobie oraz Twoim pracownikom? W takim razie dobrze trafiłeś, bowiem mamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie. Mogliśmy je stworzyć dlatego, że świetnie znamy branżę serwisu maszyn i urządzeń, dzięki czemu odpowiadamy na najczęściej trapiące ją problemy:

  • nieefektywne delegowanie zleceń serwisantom (kilkukrotne telefony, pomyłki, zapominanie adresu itp.),
  • utrudnione bieżące monitorowania zleceń w realizacji (informacje docierają z opóźnieniem, a czasami nawet niekompletne),
  • czasochłonne tworzenie zestawień, które pozwoliłyby ocenić efektywność serwisantów,
  • czasochłonne tworzenie protokołów i występujące w nich błędy,
  • brak uporządkowanej historii o urządzeniu serwisowanym (czyli listy wszystkich zleceń związanych z maszyną bądź urządzeniem),
  • brak informacji o zakończonym zleceniu lub brak potwierdzenia ze strony klienta,
  • brak wiedzy o zużytych częściach przez poszczególnych serwisantów,
  • czasochłonne fakturowanie.








Dzięki systemowi SerwisPlanner możesz im wszystkim zaradzić. Nasz program do obsługi serwisu maszyn i urządzeń przyspieszy pracę organizacyjną w Twojej firmie. SerwisPlanner upłynni również komunikację pomiędzy Tobą, klientami oraz serwisantami.




Możliwości systemu:

  • szybkie i proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej,
  • monitorowanie zleceń,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • generowanie protokołów serwisowych.
  • zarządzanie bazą wiedzy o urządzeniach, zleceniach i klientach,
  • płynna komunikacja w zespole,
  • zarządzanie magazynem (np. częściami, które serwisanci przewożą w samochodach).



Oferowany przez nas program do serwisu maszyn i urządzeń rozwijamy w oparciu o rozmowy z naszymi klientami. Dzięki temu możemy szybko reagować na potrzeby zarówno kady zarządzającej jak i osób bezpośrednio wykonujących zlecenia. Poniżej prezentujemy część przydatnych kierownikom i serwisantom funkcjonalności, które wypracowaliśmy w ten sposób.




Funkcje dla kierownika:

  • wygodne przekazywanie zleceń serwisantom,
  • monitorowanie zleceń w toku i obłożenia zadaniami,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • zarządzanie bazą wiedzy o: zleceniach, urządzeniach serwisowanych i klientach,
  • fakturowanie.

Funkcje dla serwisanta:

  • tworzenie protokołów serwisowych,
  • powiadomienia o nowym zleceniu,
  • szybki dostęp do kompletnej informacji o zleceniu (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej),
  • rejestracja czasu pracy,
  • dostęp do wszystkich zleceń wykonanych dla tego urządzenia,
  • zapisanie wykorzystanych części,
  • dodanie opisu zakończenia zlecenia,
  • szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia,
  • pobieranie podpisu elektronicznego klienta.



Zobacz video i poznaj system w kilka minut


Serwis Planner to system, który wspomoże Cię w zarządzaniu i monitorowaniu zleceń, obłożeniem serwisantów i przekazywaniu im zadań. Wesprze w optymalizacji wszystkich procesów serwisowych przy jednoczesnym uwzględnieniu dostępnych w firmie zasobów, takich jak pracownicy, sprzęt i materiały. Obniżaj koszty i zwiększaj zyski z naszym programem do serwisu.



Dlaczego SerwisPlanner?


Stworzony dla serwisów maszyn i urządzeń

Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)

Wygodny i prosty w obsłudze



Co o nas mówią klienci?


W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


program do obsługi serwisu - opinie - stadtraum

Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


system do serwisu maszyn - opinie - Iwanicki Serwis Instalacji

Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


program do obsługi serwisu - opinie - Ecovend

Krzysztof Wolański

Ecovend

CRM dla serwisu maszyn i urządzeń


Usługi serwisowania i konserwacji maszyn oraz urządzeń to nie wszystko, czym para się Twoje przedsiębiorstwo? Prowadzi ono również ich aktywną sprzedaż? W takim razie mamy dla Ciebie coś jeszcze - Synergius CRM. To oprogramowanie dedykowane działowi handlowemu, które może go wesprzeć poprzez:

  • efektywną organizację zadań,
  • automatyzację procesów sprzedażowych,
  • zarządzanie szansami sprzedaży,
  • raporty i zestawienia ułatwiające analizę sprzedaży.

Co więcej, SerwisPlanner oraz Synergius CRM można połączyć w jedną spójną całość. Uzyskasz w ten sposób kompletną platformę do obsługi Twoich klientów, zarówno pod kątem usług jak i sprzedaży.



Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz