Program do obsługi reklamacji

Wsparcie procesów reklamacyjnych

Reklamacje i zwroty są nieuniknionym elementem prowadzenia działalności. Często zdarza się tak, że przebieg procesu reklamacji jest złożony, a zarówno firmie, jak i klientowi zależy na jak najszybszym jego zakończeniu. Program do obsługi reklamacji będzie odpowiednim narzędziem do jego organizacji.


Jak obsługiwać reklamacje?

Narzędzia, takie jak program do obsługi reklamacji, mogą pomóc w przyspieszeniu i usprawnieniu kwestii reklamacyjnych w firmie.System do reklamacji Serwis Planner pozwala obsługiwać cały proces reklamacyjny i wspiera komunikację z klientem.

Czy masz problem z:

  • organizacją procesu reklamacyjnego,
  • szybkim przyjmowaniem zgłoszeń i przekazywaniem ich do realizacji,
  • monitorowaniem przebiegu procesu reklamacyjnego,Czasochłonne tworzenie zestawień, które pozwoliłyby ocenić efektywność serwisantów.
  • informowaniem klientów o postępach w procesie (np. możliwości odbioru produktu),
  • monitorowaniem częstotliwości występowania zgłoszeń dot. poszczególnych produktów,
  • kontrolowaniem kosztów obsługi reklamacji?


System do obsługi reklamacji może pomóc Ci je rozwiązać!


Serwis Planner pozwala na skuteczną obsługę reklamacji


Możliwości i funkcje systemu:

  • Panel klienta. Możliwość zgłaszania reklamacji przez Internet.
  • Automatyczna wysyłka powiadomień (np. o przyjęciu reklamacji, postępach w naprawie czy możliwości odebrania produktu).
  • Mierzenie efektywności serwisantów.
  • Możliwość monitorowania zlecenia przez klienta.
  • mierzenie efektywności serwisantów względem wykonanych zleceń,
  • Automatyczne przygotowywanie raportów, dotyczących procesu reklamacji.
  • Szybkie tworzenie protokołów reklamacyjnych/serwisowych.
  • Dostęp do historii każdego urządzenia (np. listy wszystkich zgłoszeń związanych z danym urządzeniem lub historii rozwiązań powszechnych problemów).


Program do obsługi reklamacji rozwijamy w wyniku rozmów, prowadzonych z naszymi Klientami.



Dlaczego SerwisPlanner?

Obsługuje proces reklamacji i daje dostęp do panelu, w którym klient może sam zgłaszać reklamacje

Analiza reklamacji (np. czasochłonność, jakie najczęściej produkty są reklamowane, jacyklienci reklamują najczęściej).

Wygodna i prosta obsługa systemu na wielu urządzeniach

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO