Program do serwisu cennik wynajmu

Sprawdź ofertę na wynajem programu Serwis Planner

Rozliczenie roczne-30%
Rozliczenie miesięczne

Start

35 PLN

użytkownik / miesiąc
  • Zarządzanie zleceniami
  • Własne typy zleceń oraz pola
  • Obsługa zleceń cyklicznych
  • Tablica zleceń (Widok Kanban)
  • Kalendarz zleceń
  • Protokoły serwisowe
  • Baza wiedzy o klientach i zleceniach
  • Zarządzanie uprawieniami
  • Powiadomienia SMS i email po zmianie statusu zlecenia
  • Integracja z Automico B2B już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników

  • Integracja z Synergius CRM już od 34 zł miesięcznie za użytkownika

Standard

49 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Start oraz:

  • Aplikacja dla mobilnych serwisantów
  • Wyświetlanie zleceń na mapie
  • Harmonogram zleceń
  • Planowanie tras serwisantów
  • Komunikator
  • Zamówienia własne
POLECANE

Pro

59 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Standard oraz:

  • Baza urządzeń serwisowanych
  • Panel klienta
  • Ofertowanie
  • Baza plików
  • Wielojęzyczność
  • Połącz konto mailowe (IMAP)

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy CRM
  • Szerokie możliwości integracji

*Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Wybrane integracje programu do zleceń serwisowych z ERP

Integracja Serwis Planner z Subiekt GT
Integracja Serwis Planner z Subiekt Nexo
Integracja Serwis Planner
Integracja Serwis Planner z Wapro
Integracja Serwis Planner z Navireo
Integracja Serwis Planner z Enova365
Integracja Serwis Planner z Comarch Optima
Integracja Serwis Planner z Comarch XL

* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.

** Do wykonania integracji programu Serwis Planner z systemem ERP wymagany jest serwer dedykowany.

Sprawdź listę integracji z ERP

Sprawdź, jak możesz rozwinąć swój system i usprawnić obsługę klienta

Dedykowany serwer dla wyjątkowo aktywnych

W przypadku intensywnego wykorzystania rozwiązania możemy zaoferować serwer dedykowany, przeznaczony tylko dla Waszej firmy. To przydatne, gdy wykorzystujecie np. reguły automatyczne, które w tle wielokrotnie sprawdzają warunki i wysyłają automatyczne wiadomości SMS lub e-mail. To dobre rozwiązanie także, jeśli korzystacie z poczty e-mail i oprócz odczytu chcecie pobierać wiadomości do systemu, a wraz z nimi załączniki o dużych rozmiarach.

Zaawansowane wykorzystanie wiadomości e-mail

Możliwość obsługi kont pocztowych bezpośrednio w systemie oraz automatyczne pobieranie i wiązanie wiadomości e-mail z kartą kontrahenta. Zyskujecie dostęp do pełnej historii komunikacji, nawet jeżeli skrzynka pocztowa pracownika zostanie usunięta. Dodatkowa możliwość to współdzielenie skrzynek pocztowych, co usprawnia odbiór zgłoszeń. Maile w prosty sposób można wiązać ze zleceniami, a także korzystać z szablonów e-mail, które przyspieszą obsługę klienta.

Automatyzacja powiadomień SMS

Chcesz przypominać klientom o planowanej usłudze wysyłając powiadomienie SMS? Teraz możesz usprawnić obsługę klienta i oszczędzić czas. System może wysłać automatyczną wiadomość SMS do osób u których planujesz zlecenie np. na kilka dni przed planowanym terminem realizacji. W systemie możesz stosować wiele powiadomień do różnych typów zleceń np. powiadomienie o konieczności wykonania przeglądu, powiadomienie o planowanym terminie instalacji.

API – dowolne integracje i automatyzacja działań

Użytkując nasze rozwiązanie masz możliwość skorzystania z API. Dzięki temu Twój program może zostać zintegrowany z każdym zewnętrznym oprogramowaniem informatycznym – nawet takim, którego nie mamy w standardzie. Dodatkowo, odpowiednie zaprogramowanie integracji przyczynia się do automatyzacji działań i umożliwia dwustronną wymianę danych.

* Integracja z API jest możliwa tylko w przypadku posiadania serwera dedykowanego.

* Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami

Proste i opłacalne integracje

Połącz program do serwisu z systemem CRM lub platformą B2B. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Synergius CRM lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

Program do serwisu i CRM
Obszar wsparcia sprzedaży i pracy handlowców
  • Zarządzanie procesem sprzedaży
  • Uporządkowana baza wiedzy o klientach
  • Wygodne planowanie pracy handlowców
  • Automatyczne raporty sprzedażowe
  • Uporządkowana komunikacja
  • Integracja z pocztą e-mail (IMAP)
  • Spójny standard ofertowania
Platforma b2b i program do serwisu
Obszar wsparcia internetowej sprzedaży B2B
  • Sprzedaż indywidualna i hurtowa przez Internet
  • Samodzielne składanie zamówień na części przez klienta
  • Możliwość składania zamówień w imieniu klienta
  • Możliwość wyswietlania oferty klientom bez lub z koniecznością logowania
  • Płatności online

Pakiety wdrożeniowe

Wdrożenie programu do obsługi zleceń to zmiana w organizacji, w której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz serwisantów.
Sprawdź ofertę wdrożeniową
Sprawdź ofertę wdrożeniową

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Brak limitów zleceń, klientów czy dokumentów
Automatyczne i bezpłatne aktualizacje
Dostępność komplementarnych systemów dla innych obszarów firmy
Możliwość wprowadzania indywidualnych zmian
Bezpłatne doradztwo biznesowe
Obsługa i wsparcie w języku polskim
Bezpłatne materiały how–to i wiedza biznesowa
Dostęp do dedykowanego panelu klienta
Dział wsparcia do Twojej dyspozycji

Dedykowany system do zarządzania zleceniami dla średnich i dużych organizacji

Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie realizacji usług, sprzedaży i marketingu. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup systemu?

Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz wynajmować systemu - możesz go jednorazowo zakupić.

Sprawdź cennik zakupu

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje