Cennik programu do serwisu


Sprawdź ofertę na program Serwis Planner


Rozliczenie roczneOszczędzasz nawet do 70%!
Rozliczenie miesięczne

Start

29 PLN/ użyt./mies.

  • Zarządzanie zleceniami
  • Własne typy zleceń oraz pola
  • Obsługa zleceń cyklicznych
  • Tablica zleceń (Widok Kanban)
  • Protokoły serwisowe
  • Baza wiedzy o klientach i zleceniach
  • Zarządzanie uprawieniami
  • Powiadomienia SMS i e-mail po zmianie statusu zlecenia

Standard

39 PLN/ użyt./mies.

Funkcje Start oraz:

  • Aplikacja dla mobilnych serwisantów
  • Wyświetlanie zleceń na mapie
  • Planowanie tras serwisantów
  • Komunikator
  • Zamówienia własne

Pro

Popularny

49 PLN/ użyt./mies.

Funkcje Standard oraz:

  • Baza urządzeń serwisowanych
  • Panel klienta
  • Ofertowanie
  • Baza plików

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Kontakt
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy
  • Szerokie możliwości integracji

Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.

Możliwe rozszerzenia systemu do serwisu

Sprawdź, jak możesz rozwinąć swój system i usprawnić obsługę klienta


Dedykowany serwer
dla aktywnych

W przypadku intensywnego wykorzystania rozwiązania możemy zaoferować serwer dedykowany, przeznaczony tylko dla Waszej firmy. To przydatne, gdy wykorzystujecie np. reguły automatyczne, które w tle wielokrotnie sprawdzają warunki i wysyłają automatyczne wiadomości SMS lub e-mail. To dobre rozwiązanie także, jeśli korzystacie z poczty e-mail i oprócz odczytu chcecie pobierać wiadomości do systemu, a wraz z nimi załączniki o dużych rozmiarach.


Zaawansowane wykorzystanie  wiadomośc e-mail

Możliwość obsługi kont pocztowych bezpośrednio w systemie oraz automatyczne pobieranie i wiązanie wiadomości e-mail z kartą kontrahenta. Zyskujecie dostęp do pełnej historii komunikacji, nawet jeżeli skrzynka pocztowa pracownika zostanie usunięta. Dodatkowa możliwość to współdzielenie skrzynek pocztowych, co usprawnia odbiór zgłoszeń. Maile w prosty sposób można wiązać ze zleceniami, a także korzystać z szablonów e-mail, które przyspieszą obsługę klienta.


Automatyzacja
powiadomień SMS

Chcesz przypominać klientom o planowanej usłudze wysyłając powiadomienie SMS? Teraz możesz usprawnić obsługę klienta i oszczędzić czas. System może wysłać automatyczną wiadomość SMS do osób u których planujesz zlecenie np. na kilka dni przed planowanym terminem realizacji. W systemie możesz stosować wiele powiadomień do różnych typów zleceń np. powiadomienie o konieczności wykonania przeglądu, powiadomienie o planowanym terminie instalacji.

Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami

Integracje z systemami ERP

Używasz w Twojej firmie programu handlowo-magazynowego? Integracja z nim jest dla Ciebie niezbędna? Zapewnimy Ci ją w atrakcyjnej cenie 99 zł miesięcznie. Serwis Planner intergruje się z Subiekt GT, Subiekt Nexo, Sage Symfonia ERP, Comarch CDN XL, Comarch ERP Optima, Asseco Wapro Wf-Mag, Navireo, Enova. Istnieje również możliwość rozszerzenia zakresu wsparcia o kompleksową opiekę, obejmującą również monitorowanie modułu integracji znajdującego się na serwerze systemu ERP lub programu handlowo-magazynowego.

Pakiety wdrożeniowe

Wdrożenie programu do obsługi zleceń to zmiana w organizacji, w której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz serwisantów.


Sprawdź ofertę wdrożeniową

Możliwe rozszerzenia

40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system

Rozszerzenie możliwości systemu Serwis Planner jest możliwe poprzez integrację z systemem Synergius CRM i/lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z wybranych rozwiązań.

Dedykowany system do zarządzania zleceniami dla średnich i dużych organizacji


Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych.

Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie realizacji usług, sprzedaży i marketingu. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?


Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup systemu?


Sprawdź cennik zakupu