Cennik programu do serwisu
Sprawdź ofertę na program Serwis Planner
Start
35 PLN/ użyt./mies.
- Zarządzanie zleceniami
- Własne typy zleceń oraz pola
- Obsługa zleceń cyklicznych
- Tablica zleceń (Widok Kanban)
- Kalendarz zleceń
- Protokoły serwisowe
- Baza wiedzy o klientach i zleceniach
- Zarządzanie uprawieniami
- Powiadomienia SMS i email po zmianie statusu zlecenia
Standard
49 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Start oraz:
- Aplikacja dla mobilnych serwisantów
- Wyświetlanie zleceń na mapie
- Harmonogram zleceń
- Planowanie tras serwisantów
- Komunikator
- Zamówienia własne
Pro
59 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Standard oraz:
- Baza urządzeń serwisowanych
- Panel klienta
- Ofertowanie
- Baza plików
- Wielojęzyczność
- Połącz konto mailowe (IMAP)
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Kontakt- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne systemy
- Szerokie możliwości integracji
Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.
Możliwe rozszerzenia systemu do serwisu
Sprawdź, jak możesz rozwinąć swój system i usprawnić obsługę klienta
Dedykowany serwer
dla aktywnych
W przypadku intensywnego wykorzystania rozwiązania możemy zaoferować serwer dedykowany, przeznaczony tylko dla Waszej firmy. To przydatne, gdy wykorzystujecie np. reguły automatyczne, które w tle wielokrotnie sprawdzają warunki i wysyłają automatyczne wiadomości SMS lub e-mail. To dobre rozwiązanie także, jeśli korzystacie z poczty e-mail i oprócz odczytu chcecie pobierać wiadomości do systemu, a wraz z nimi załączniki o dużych rozmiarach.
Zaawansowane wykorzystanie
wiadomośc e-mail
Możliwość obsługi kont pocztowych bezpośrednio w systemie oraz automatyczne pobieranie i wiązanie wiadomości e-mail z kartą kontrahenta. Zyskujecie dostęp do pełnej historii komunikacji, nawet jeżeli skrzynka pocztowa pracownika zostanie usunięta. Dodatkowa możliwość to współdzielenie skrzynek pocztowych, co usprawnia odbiór zgłoszeń. Maile w prosty sposób można wiązać ze zleceniami, a także korzystać z szablonów e-mail, które przyspieszą obsługę klienta.
Automatyzacja
powiadomień SMS
Chcesz przypominać klientom o planowanej usłudze wysyłając powiadomienie SMS? Teraz możesz usprawnić obsługę klienta i oszczędzić czas. System może wysłać automatyczną wiadomość SMS do osób u których planujesz zlecenie np. na kilka dni przed planowanym terminem realizacji. W systemie możesz stosować wiele powiadomień do różnych typów zleceń np. powiadomienie o konieczności wykonania przeglądu, powiadomienie o planowanym terminie instalacji.
API – dowolne integracje
i automatyzacja działań
Użytkując nasze rozwiązanie masz możliwość skorzystania z API. Dzięki temu Twój program może zostać zintegrowany z każdym zewnętrznym oprogramowaniem informatycznym – nawet takim, którego nie mamy w standardzie. Dodatkowo, odpowiednie zaprogramowanie integracji przyczynia się do automatyzacji działań i umożliwia dwustronną wymianę danych.
* Integracja z API jest możliwa tylko w przypadku posiadania serwera dedykowanego.
Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?
Integracje z systemami ERP
Używasz w Twojej firmie programu handlowo-magazynowego? Integracja z nim jest dla Ciebie niezbędna? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Serwis Planner intergruje się z Subiekt GT, Subiekt Nexo, Symfonia Handel, Comarch CDN XL, Comarch ERP Optima, Asseco Wapro Wf-Mag, Navireo, Enova. Istnieje również możliwość rozszerzenia zakresu wsparcia o kompleksową opiekę, obejmującą również monitorowanie modułu integracji znajdującego się na serwerze systemu ERP lub programu handlowo-magazynowego.
* Do wykonania integracji programu Serwis Planner z systemem ERP wymagany jest serwer dedykowany.
Pakiety wdrożeniowe
Wdrożenie programu do obsługi zleceń to zmiana w organizacji, w której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz serwisantów.
9 korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Brak limitów zleceń, klientów czy dokumentów
Nie musisz martwić się
o ograniczenia systemu.
Bezpłatne materiały how–to i wiedza biznesowa
Zyskujesz przewagę
nad konkurencją.
Dostępność komplementarnych systemów dla pozostałych obszarów firmy
W dowolny sposób rozwijasz funkcjonalność systemu.
Możliwe rozszerzenia
40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system
Rozszerzenie możliwości systemu Serwis Planner jest możliwe poprzez integrację z systemem Synergius CRM i/lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z wybranych rozwiązań.
System CRM wspierający proces zarządzania sprzedażą i koordynację pracy handlowców
- Zarządzanie procesem sprzedaży
- Uporządkowana baza wiedzy o klientach
- Wygodne planowanie pracy handlowców
- Automatyczne raporty sprzedażowe
- Uporządkowana komunikacja
- Integracja z pocztą e-mail (IMAP)
- Spójny standard ofertowania
Platforma B2B umożliwiająca klientom samodzielne zamawianie produktów przez Internet
- Sprzedaż indywidualna i hurtowa przez Internet
- Samodzielne składanie zamówień na części przez klienta
- Możliwość składania zamówień w imieniu klienta
- Możliwość wyswietlania oferty klientom bez lub z koniecznością logowania
- Płatności online
Dedykowany system do zarządzania zleceniami dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych.
Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie realizacji usług, sprzedaży i marketingu. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?