Program do serwisu cennik zakupu
Sprawdź ofertę na zakup programu Serwis Planner
Start
930 PLN
/ konto- Zarządzanie zleceniami
- Własne typy zleceń oraz pola
- Obsługa zleceń cyklicznych
- Tablica zleceń (Widok Kanban)
- Kalendarz zleceń
- Protokoły serwisowe
- Baza wiedzy o klientach i zleceniach
- Zarządzanie uprawieniami
- Powiadomienia SMS i email po zmianie statusu zlecenia
Integracja z Automico B2B już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników
Integracja z Synergius CRM już od 34 zł miesięcznie za użytkownika
Standard
1200 PLN
/ kontoFunkcje Start oraz:
- Aplikacja dla mobilnych serwisantów
- Wyświetlanie zleceń na mapie
- Harmonogram zleceń
- Planowanie tras serwisantów
- Komunikator
- Zamówienia własne
Pro
1500 PLN
/ kontoFunkcje Standard oraz:
- Baza urządzeń serwisowanych
- Panel klienta
- Ofertowanie
- Baza plików
- Wielojęzyczność
- Połącz konto mailowe (IMAP)
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Skontaktuj się- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne systemy CRM
- Szerokie możliwości integracji
*Wszystkie podane ceny są cenami netto.
Wybrane integracje programu do zleceń serwisowych z ERP
* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.
** Do wykonania integracji programu Serwis Planner z systemem ERP wymagany jest serwer dedykowany.
Sprawdź listę integracji z ERPProste i opłacalne integracje
Połącz program do serwisu z systemem CRM lub platformą B2B. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Synergius CRM lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.
Obszar wsparcia sprzedaży i pracy handlowców
- Zarządzanie procesem sprzedaży
- Uporządkowana baza wiedzy o klientach
- Wygodne planowanie pracy handlowców
- Automatyczne raporty sprzedażowe
- Uporządkowana komunikacja
- Integracja z pocztą e-mail (IMAP)
- Spójny standard ofertowania
Pakiety wdrożeniowe
Wdrożenie programu do obsługi zleceń to zmiana w organizacji, w której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz serwisantów.Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Dedykowany system do zarządzania zleceniami dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie realizacji usług, sprzedaży i marketingu. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Preferujesz wynajem systemu?
Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz kupować systemu - możesz go wynająć.
Sprawdź cennik wynajmu