Baza wiedzy o klientach

w skutecznym systemie do serwisu

Wszystkie informacje w jednym miejscu

Kartoteki kontrahentów w systemie SerwisPlanner tworzą jedną spójną bazę wiedzy o klientach. W karcie klienta znajdują się najważniejsze informacje dotyczące współpracy – baza zleceń i wszystkich usług wykonanych dla danej firmy, a także lista produktów serwisowanych. Baza wiedzy o klientach serwisu zawiera również informacje na temat zaplanowanych napraw oraz zadań związanych z każdym poszczególnym klientem.



Zarządzanie uprawnieniami

A co, jeżeli nie chcemy, by każdy z serwisantów miał dostęp do danych dotyczących klientów serwisu? SerwisPlanner umożliwia kompleksowe zarządzanie uprawnieniami pracowników. Podczas konfiguracji zlecenia ustalamy, jaki profil pracowników ma uprawnienia do wprowadzania informacji na danym etapie zlecenia i jacy pracownicy mają dostęp do odczytu tych danych. Można też decydować o tym, którzy pracownicy mają uprawnienia do usuwania zleceń oraz historii kontaktów z klientami. Dzięki temu firma jest zabezpieczona przed utratą danych w najlepszy możliwy sposób.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO