
Baza wiedzy o klientach
w skutecznym systemie do serwisu
Wszystkie informacje w jednym miejscu
Kartoteki kontrahentów w systemie Serwis Planner tworzą jedną spójną bazę wiedzy o klientach. W karcie klienta znajdują się najważniejsze informacje dotyczące współpracy – lista wszystkich wykonanych zleceń dla danej firmy, a także lista produktów serwisowanych. Baza wiedzy o klientach serwisu zawiera również informacje na temat zaplanowanych napraw oraz zadań związanych z każdym poszczególnym klientem.


Zarządzanie uprawnieniami
A co, jeżeli nie chcemy, by każdy z serwisantów miał dostęp do danych dotyczących klientów serwisu? Serwis Planner umożliwia kompleksowe zarządzanie uprawnieniami pracowników. Podczas konfiguracji zlecenia ustalamy, jaki profil pracowników ma uprawnienia do wprowadzania informacji na danym etapie zlecenia i jacy pracownicy mają dostęp do odczytu tych danych.
Możesz również decydować o tym, którzy pracownicy mają uprawnienia do usuwania zleceń oraz historii kontaktów z klientami. Dzięki temu firma jest zabezpieczona przed utratą danych w najlepszy możliwy sposób.
Sprawdź nasze video-poradniki jak korzystać z tych funkcji

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz