Wystawianie protokołów serwisowych

w programie do serwisu

Szybkie wystawianie protokołów serwisowych

Serwis Planner umożliwia szybkie tworzenie protokołów serwisowych. Z poziomu zlecenia serwisant może jednym kliknięciem pobrać i/lub wyświetlić plik PDF z protokołem serwisowym. Nie musi tracić czasu na uzupełnianie informacji, ponieważ system automatycznie uzupełni dane zawarte w zleceniu, takie jak informacje o urządzeniu, opis usterki czy streszczenie wykonanych prac. Dodatkowo, może umieścić tam dane o koszcie naprawy lub inne potrzebne informacje.


Potwierdzenie od klienta

Program do serwisu pozwala zwiększyć efektywność pracy serwisantów, ponieważ dba o komfort i wygodę ich pracy. Daje możliwość umieszczenia na protokole także podpisu klienta, który potwierdza wykonanie naprawy. Dzięki wykorzystaniu podpisu elektronicznego, serwisant nie musi go drukować, ani zbierać papierowej dokumentacji i przywozić jej do biura. Protokół jest zawsze dostępny w systemie i można go pobrać w dowolnym momencie.



Jak to działa?

Serwisant, który realizuje zlecenie u Klienta, uzupełnia niezbędne dane o naprawie w karcie zlecenia. Po jego wykonaniu prosi o potwierdzenie zlecenia za pomocą podpisu elektronicznego (na tablecie lub telefonie).

Wszystkie informacje, wraz z podpisem trafiają do protokołu serwisowego, który można pobrać w dowolnej chwili.


Automatyczna wysyłka protokołu serwisowego

Dzięki funkcji powiadomień, Klient może otrzymać wiadomość mailową po zmianie fazy zlecenia. Po zakończeniu realizacji, może on otrzymać również swoją kopię protokołu serwisowego w pliku PDF. Dzięki temu zachowasz profesjonalizm i przejrzystość w kontaktach z Klientem, nie poświęcając czasu i uwagi swoich pracowników.

Korzyści

Oszczędność czasu

Wyeliminowanie papierowych protokołów

Przejrzystość w relacjach z Klientem

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO