Automatyczne protokoły serwisowe

w programie do serwisu

Szybkie wystawianie protokołów serwisowych

Serwis Planner umożliwia automatyczne tworzenie protokołów serwisowych. Z poziomu zlecenia serwisant może jednym kliknięciem stworzyć protokół serwisowy w pliku PDF. Nie musi tracić czasu na uzupełnianie dokumentu, ponieważ system automatycznie pobierze dane zawarte w zleceniu. Każdy typ zlecenia może mieć inny szablon protokołu serwisowanego. Szablony są edytowalne, możesz zamieścić w nich swoje logo i zdecydować o każdym polu w dokumencie.


Automatyczne wysyłanie protokołu serwisowego

Dzięki funkcji automatycznych powiadomień, Klient może otrzymać wiadomość mailową po zmianie fazy zlecenia. To oznacza, że po zakończeniu realizacji zlecenia, może otrzymać również kopię protokołu serwisowego.


Jak to działa?

O atrybutach (polach) w zleceniu decyduejsz na etapie projektowania procesu, ale zawsze możesz je edytować. Podobnie jest z szablonami protokołów serwisowych. W systemie znajduje się standardowy szablon, który możesz dostosować do własnych potrzeb. W szablonie może znaleźć się każdy atrybut, który jest widoczny na zleceniu np. opis zakończenia zlecenia, podpis klienta, koszt.



Korzyści

Oszczędność czasu

Wyeliminowanie papierowych protokołów

Przejrzystość w relacjach z Klientem

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz