Program do serwisu pieców i kotłów grzewczych

Skuteczna obsługa zleceń serwisowych

Wiemy, czego potrzebuje Twój serwis

Prowadzisz serwis pieców i kotłów grzewczych? Twoja firma szybko się rozwija, ale wraz z rosnącą liczbą zleceń, klientów oraz pracowników zwiększa się również ilość czasu potrzebnego na organizację? Nic zatem dziwnego, że rozglądasz się za oprogramowaniem, które może wspomóc Cię w zarządzaniu firmą. Trafiłeś w odpowiednie miejsce, ponieważ dobrze znamy Twoją branżę. Dlatego jesteśmy w stanie dostarczyć rozwiązanie najcześciej trapiących ją problemów.

Zazwyczaj są to trudności w zakresie:

  • szybkiego delegowania zleceń wraz z kompletem informacji o zleceniu (np. miejsce realizacji, nazwa urządzenia, opis zlecenia, dane firmy i osoby kontaktowej),
  • monitorowania zleceń w toku,
  • mierzenia efektywności serwisantów,
  • wygodnego tworzenia protokołów serwisowych,
  • dostępu do historii napraw danego urządzenia,

lub:

  • szybkiego fakturowania zleceń,
  • potwierdzania wykonania usługi przez klienta lub serwisanta,
  • kontrolowania wykorzystanych części.

Serwis Planner usprawnia obsługę serwisu pieców i kotłów grzewczych, upraszczając wiele skłądających się na nią procesów oraz upłynniając przepływ informacji. Dzięki znajomości tej branży udało nam się stworzyć oprogramowanie zawierające cały szereg funkcjonalności, które wspomogą Cię w zarządzaniu firmą. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
tech-service
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
bakery-service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Klient Serwis Planner - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
abak
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
stadtraum
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Zobacz praktyczne wykorzystanie programu dla serwisu pieców i kotłów.

Przejdź do case studies

Serwis Planner umożliwia:

  • proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej,
  • monitorowanie realizowanych zleceń,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • szybkie tworzenie i przekazywanie protokołów serwisowych,
  • stworzenie spójnej i kompletnej bazy wiedzy o serwisowanych urządzeniach, zleceniach i klientach,
  • wygodną komunikację serwisantów z kierownikiem,
  • rezygnację z obsługi wielu aplikacji,
  • zarządzanie częściami, które serwisanci przewożą w samochodach.
Serwis pieców i kotłów podgląd systemu

Program do serwisu pieców i kotłów grzewczych rozwijany jest w wyniku rozmów prowadzonych z naszymi Klientami. Dlatego jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby zarówno kadry kierowniczej jak i serwisantów.

Funkcje dla kierownika:

  • delegowanie zleceń serwisantom,
  • monitorowanie realizowanych zleceń,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • fakturowanie,
  • kompletna baza wiedzy o klientach, urządzeniach serwisowanych i zleceniach,
  • wiele magazynów (spójna informacja o częściach, które przewożą serwisanci).

Funkcje dla serwisanta:

  • generowanie protokołów serwisowych,
  • powiadomienie o przypisanym zleceniu,
  • szybki dostęp do szczegółów zlecenia (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej),
  • rejestracja czasu poświęconego na zlecenie,
  • dostęp do historii urządzenia serwisowanego (wcześniejszych instalacji, napraw itd.),
  • opis wykonanego zadania i szybkie przekazanie informacji o zakończeniu zlecenia,
  • podpis elektroniczny klienta (może być wydrukowany na protokole serwisowym).

Dlaczego Serwis Planner?

Dedykowany serwisom maszyn i urządzeń

Mobilny. Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)

Wygodny i prosty w obsłudze

CRM dla serwisów pieców i kotłów

Czy oprócz serwisowania pieców i kotłów grzewczych Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się również ich sprzedażą? Posiadasz prężnie działający dział handlowy obracający częściami zamiennymi? Oferowanym przez nas systemem Serwis Planner wesprzesz swoich serwisantów, natomiast dla handlowców mamy inne rozwiązanie - Synergius CRM. To narzędzie wspomoże ich w:

  • planowaniu pracy oraz zadań,
  • przeprowadzaniu analiz handlowych,
  • automatyzacji wielu procesów sprzedażowych.
CRM dla serwisów pieców i kotłów

Serwis Planner oraz Synergius CRM mogą zostać połączone w spójną całość. Dzięki temu wszelkie informacje na temat współpracy z klientem dostępne będą w jednym miejscu - zarówno te dotyczące sprzedaży jak i obsługi serwisowej.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje