Program do serwisu pieców i kotłów grzewczych

Skuteczna obsługa zleceń serwisowych

Czy zauważasz trudności w zakresie:

  • szybkiego delegowania zleceń wraz z kompletem informacji o zleceniu (np. miejsce realizacji, nazwa urządzenia, opis zlecenia, dane firmy i osoby kontaktowej),
  • monitorowania zleceń w toku,
  • mierzenia efektywności serwisantów,
  • wygodnego tworzenia protokołów serwisowych,
  • dostępu do historii napraw danego urządzenia?

Lub:

  • szybkiego fakturowania zleceń,
  • potwierdzania wykonania usługi przez klienta lub serwisanta,
  • kontrolowania wykorzystanych części?


Serwis Planner to rozwiązanie, które pozwala na skuteczną obsługę serwisu pieców i kotłów grzewczych.


SerwisPlanner umożliwia:

  • proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej,
  • monitorowanie realizowanych zleceń,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • szybkie tworzenie i przekazywanie protokołów serwisowych,
  • stworzenie spójnej i kompletnej bazy wiedzy o serwisowanych urządzeniach, zleceniach i klientach,
  • wygodną komunikację serwisantów z kierownikiem,
  • rezygnację z obsługi wielu aplikacji,
  • zarządzanie częściami, które serwisanci przewożą w samochodach.


Program do serwisu pieców i kotłów grzewczych rozwijany w wyniku rozmów, prowadzonych z naszymi Klientami.


Funkcje dla kierownika

  • delegowanie zleceń serwisantom,
  • monitorowanie realizowanych zleceń,
  • mierzenie efektywności serwisantów,
  • fakturowanie,
  • kompletna baza wiedzy o klientach, urządzeniach serwisowanych i zleceniach,
  • wiele magazynów (spójna informacja o częściach, które przewożą serwisanci).

Funkcje dla serwisanta

  • generowanie protokołów serwisowych,
  • powiadomienie o przypisanym zleceniu,
  • szybki dostęp do szczegółów zlecenia (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej),
  • rejestracja czasu poświęconego na zlecenie,
  • dostęp do historii urządzenia serwisowanego (wcześniejszych instalacji, napraw itd.),
  • opis wykonanego zadania i szybkie przekazanie informacji o zakończeniu zlecenia,
  • podpis elektroniczny klienta (może być wydrukowany na protokole serwisowym).


Dlaczego SerwisPlanner?

Dedykowany serwisom maszyn i urządzeń

Mobilny. Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)

Wygodny i prosty w obsłudze

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO