Program do serwisu pieców i kotłów grzewczych
Skuteczna obsługa zleceń serwisowych
Wiemy, czego potrzebuje Twój serwis
Prowadzisz serwis pieców i kotłów grzewczych? Twoja firma szybko się rozwija, ale wraz z rosnącą liczbą zleceń, klientów oraz pracowników zwiększa się również ilość czasu potrzebnego na organizację? Nic zatem dziwnego, że rozglądasz się za oprogramowaniem, które może wspomóc Cię w zarządzaniu firmą. Trafiłeś w odpowiednie miejsce, ponieważ dobrze znamy Twoją branżę. Dlatego jesteśmy w stanie dostarczyć rozwiązanie najcześciej trapiących ją problemów.
Zazwyczaj są to trudności w zakresie:
- szybkiego delegowania zleceń wraz z kompletem informacji o zleceniu (np. miejsce realizacji, nazwa urządzenia, opis zlecenia, dane firmy i osoby kontaktowej),
- monitorowania zleceń w toku,
- mierzenia efektywności serwisantów,
- wygodnego tworzenia protokołów serwisowych,
- dostępu do historii napraw danego urządzenia,
lub:
- szybkiego fakturowania zleceń,
- potwierdzania wykonania usługi przez klienta lub serwisanta,
- kontrolowania wykorzystanych części.
Serwis Planner usprawnia obsługę serwisu pieców i kotłów grzewczych, upraszczając wiele skłądających się na nią procesów oraz upłynniając przepływ informacji. Dzięki znajomości tej branży udało nam się stworzyć oprogramowanie zawierające cały szereg funkcjonalności, które wspomogą Cię w zarządzaniu firmą. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Co o nas mówią klienci?
Zobacz praktyczne wykorzystanie programu dla serwisu pieców i kotłów.
Przejdź do case studiesSerwis Planner umożliwia...
- proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej,
- monitorowanie realizowanych zleceń,
- mierzenie efektywności serwisantów,
- szybkie tworzenie i przekazywanie protokołów serwisowych,
- stworzenie spójnej i kompletnej bazy wiedzy o serwisowanych urządzeniach, zleceniach i klientach,
- wygodną komunikację serwisantów z kierownikiem,
- rezygnację z obsługi wielu aplikacji,
- zarządzanie częściami, które serwisanci przewożą w samochodach.
Program do serwisu pieców i kotłów grzewczych rozwijany jest w wyniku rozmów prowadzonych z naszymi Klientami. Dlatego jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby zarówno kadry kierowniczej jak i serwisantów.
Funkcje dla kierownika:
- delegowanie zleceń serwisantom,
- monitorowanie realizowanych zleceń,
- mierzenie efektywności serwisantów,
- fakturowanie,
- kompletna baza wiedzy o klientach, urządzeniach serwisowanych i zleceniach,
- wiele magazynów (spójna informacja o częściach, które przewożą serwisanci).
Funkcje dla serwisanta:
- generowanie protokołów serwisowych,
- powiadomienie o przypisanym zleceniu,
- szybki dostęp do szczegółów zlecenia (miejsce, nazwa urządzenia, nazwa firmy i dane do osoby kontaktowej),
- rejestracja czasu poświęconego na zlecenie,
- dostęp do historii urządzenia serwisowanego (wcześniejszych instalacji, napraw itd.),
- opis wykonanego zadania i szybkie przekazanie informacji o zakończeniu zlecenia,
- podpis elektroniczny klienta (może być wydrukowany na protokole serwisowym).
Dlaczego Serwis Planner?
Dedykowany serwisom maszyn i urządzeń
Mobilny. Dostępny na każdym urządzeniu (telefon, laptop, tablet)
Wygodny i prosty w obsłudze
CRM dla serwisów pieców i kotłów
Czy oprócz serwisowania pieców i kotłów grzewczych Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się również ich sprzedażą? Posiadasz prężnie działający dział handlowy obracający częściami zamiennymi? Oferowanym przez nas systemem Serwis Planner wesprzesz swoich serwisantów, natomiast dla handlowców mamy inne rozwiązanie - Synergius CRM. To narzędzie wspomoże ich w:
- planowaniu pracy oraz zadań,
- przeprowadzaniu analiz handlowych,
- automatyzacji wielu procesów sprzedażowych.
Serwis Planner oraz Synergius CRM mogą zostać połączone w spójną całość. Dzięki temu wszelkie informacje na temat współpracy z klientem dostępne będą w jednym miejscu - zarówno te dotyczące sprzedaży jak i obsługi serwisowej.