Program dla serwisu przeciwpożarowego
Praktyczne narzędzie do zarządzania zleceniami
System dla Twojego serwisu
Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się wykonywaniem, przeglądami i konserwacją instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych? Nic zatem dziwnego, że rozglądasz się za oprogramowaniem, które pomoże Ci w skutecznej organizacji firmy. W tej branży trzeba mieć przecież wszystko pod ścisłą kontrolą. Na szczęście trafiłeś w odpowiednie miejsce - przygotowując Serwis Planner mieliśmy na uwadze branżę serwisów przeciwpożarowych. Mamy receptę na problemy:
- z nieefektywnym delegowaniem serwisantom nowych zleceń,
- ze zbieraniem i katalogowaniem informacji o historii przeglądów instalacji,
- z kontrolowaniem otwartych zleceń oraz zaawansowania prac,
- z pomiarem pracochłonności zleceń,
- z szybkim generowaniem i wysyłaniem dokumentacji serwisowej,
- z uzyskiwaniem potwierdzenia o wykonanej usłudze,
- z utrudnioną komunikacją na linii centrala - serwisant - klient.
Serwis Planner to rozbudowane, dostosowane do Twojej branży rozwiązanie. Nasze oprogramowanie pomoże Ci wyeliminować wymienione powyżej problemy. Ponadto, Serwis Planner usprawni działanie Twojej firmy także w innych obszarach, dzięki takim możliwościom jak przesyłanie powiadomień o zmianach fazy zlecenia, generowanie faktur czy ewidencja części zamiennych.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Co o nas mówią klienci?
Zobacz praktyczne wykorzystanie programu dla serwisu przeciwpożarowego.
Przejdź do case studySerwis Planner wesprze Twój serwis w...
- szybkim delegowaniu zadań pracownikom w terenie (aplikacja mobilna),
- łatwym kontrolowaniu postępów w bieżących zleceniach,
- kontrolowaniu efektywności poszczególnych serwisantów,
- błyskawicznym wystawianiu dokumentów serwisowych,
- tworzeniu bazy danych o przeglądanych instalacjach, zleceniach i klientach,
- usprawnieniu komunikacji centrali z serwisantami i klientami,
- lokalizowaniu pracowników na mapie i wyznaczaniu im tras,
- kontroli nad zasobami wydanymi z magazynu.
Dokładamy wszelkich starań, by Serwis Planner był oprogramowaniem jak najlepiej dostosowanym do serwisów przeciwpożarowych. Pomagają nam w tym klienci z tej branży, których uwagi i pomysły umożliwiają nam w ciągłe optymalizowanie systemu. Możesz więc mieć pewność, że Serwis Planner nie tylko odpowie na Twoje obecne potrzeby, ale będzie się dostosowywał do zmian zachodzących na rynku. Możesz też mieć pewność, że system ułatwi pracę zarówno serwisantom jak i kierownikom:
Korzyści dla kierownika:
- znacznie ułatwiona kontrola nad zleceniami,
- przejrzysta wizualizacja kanban ułatwiająca monitorowanie zleceń,
- możliwość mierzenia efektywności serwisantów,
- narzędzia ułatwiające prowadzenie rozliczeń,
- proste generowanie i przesyłanie dokumentów sprzedażowych,
- poręczna baza z danymi o klientach, zleceniach oraz instalacjach,
- ułatwiona kontrola nad magazynem części zamiennych.
Korzyści dla serwisanta:
- generowanie protokołów serwisowych od ręki,
- łatwy dostęp do najważniejszych danych ze zlecenia,
- szybkie powiadomienia o nowych zleceniach,
- prosta ewidencja czasu wykorzystanego na zlecenie,
- dokumentacja serwisowanej instalacji dostępna od ręki,
- ułatwiona komunikacja z centralą,
- możliwość pobrania podpisu elektronicznego od kontrahenta.
Dlaczego Serwis Planner?
To dostosowane narzędzie do serwisów przeciwpożarowych
To system działający na wielu urządzeniach przenośnych
To przejrzyste, łatwe w obsłudze oprogramowanie
CRM dla branży PPOŻ
Czy świadczenie usług z zakresu wykonawstwa, przeglądu i konserwacji instalacji przeciwpożarowych to nie wszystko, czym zajmuje się Twoja firma? Prowadzicie również handel sprzętem pożarniczym lub innymi towarami? W takim razie mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - połączenie Serwis Plannera z innym naszym rozwiązaniem, Synergius CRM. Funkcjonalności tego systemu zaprojektowane są z myślą o ułatwieniu pracy działowi sprzedaży i pozwalają, między innymi, na:
- wizualizowanie i optymalizowanie procesów sprzedażowych,
- zautomatyzowanie wielu działań takich jak generowanie ofert,
- monitorowanie pracy działu handlowego.
Interesuje Cię temat systemów CRM? Więcej szczegółów na ich temat znajdziesz tutaj: CRM - co warto wiedzieć?