Prevent
Historia sukcesu naszego klienta
Ekspert bezpieczeństwa pożarowego
Doradztwo i szkolenie w zakresie PPOŻ i BHP
Dostarcza usługi do firm takich jak Volvo
Prevent jest największym konsorcjum ekspertów ds. bezpieczeństwa pożarowego w Polsce. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi PPOŻ do firm takich jak Volvo, Decathlon, czy Skanska.
Poza zleceniami BHP oferuje również fachowe doradztwo oraz szkolenia w zakresie zarządzania bezpieczeństwem. Prevent za główny cel stawia sobie zapewnienie klientom najwyższego standardu usług doradczych i szkoleniowych. W skład firmy wchodzą wykładowcy i specjaliści z całej Polski, od lat wiążący swoją karierę z branżą BHP i PPOŻ.
Wyzwania firmy oraz cele wdrożenia
Zamysł wdrożenia systemu Serwis Planner wynikał bezpośrednio z problemów oraz wyzwań, które zostały postawione przed firmą. Dotychczasowy proces nie zapewniał efektywnego zarządzania dużą liczbą zleceń.
Prevent działa na obszarze całej Polski, wobec czego sporym wyzwaniem okazało się rozproszenie pracowników firmy. Z tego powodu poszukiwano rozwiązania, które umożliwiłoby przypisywanie poszczególnych zleceń do pracowników, którzy w danej chwili znajdują się możliwie najbliżej miejsca ich wykonania. Kolejnym kluczowym zagadnieniem była możliwość monitorowania, na jakim etapie znajduje się dana usługa oraz jakie prace trzeba jeszcze w jej zakresie wykonać.
Koordynacja firmy działającej w dużym rozproszeniu stawiała przed Preventem wyzwania również w obszarze zachowania płynnej komunikacji, wywiązywania się z terminów oraz panowania nad licznymi rozliczeniami.
Rezultaty wdrożenia
Dzięki wdrożeniu systemu Serwis Planner, firma Prevent usprawniła kluczowe obszary funkcjonowania związane z zarządzaniem zleceniami, koordynowaniem pracy zespołu oraz obsługą klientów. Ponadto, wdrożenie rozwiązania Serwis Planner umożliwiło firmie zapanowanie nad rosnącą liczbą zleceń.
Na chwilę obecną w Prevent:
- kierownicy w prosty i szybki sposób przekazują zlecenia pracownikom, którzy znajdują się najbliżej danego adresu,
- kierownicy mogą sprawdzić czy dane zlecenie zostało już podjęte oraz na jakim znajduje się etapie,
- znacząco usprawniono komunikację wewnętrzną,
- pracownicy sprawnie zarządzają terminami poszczególnych zleceń,
- rozwiązano problem zapominania o rozliczeniach za wykonane usługi.