Integracja z programem handlowym

w skutecznym systemie do serwisu

Jak przebiega automatyczna integracja z programem handlowym?

System SerwisPlanner może zostać zintegrowany z wykorzystywanym w Twojej firmie programem handlowo-magazynowym. Dzięki integracji faktury, dokumenty magazynowe i informacje o częściach potrzebnych do wykonania usługi mogą być importowane automatycznie.Integracja z programem handlowym pozwala także na realizowanie zleceń serwisowych szybciej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.


Gotowe integracje

SerwisPlanner integruje się z następującymi systemami:

  • Subiekt GT
  • Subiekt NEXO
  • Symfonia Handel
  • Comarch Optima
  • Wf-Mag.





Na czym polega współpraca z Microsoft Excel?

Przechowujesz dane o swoich klientach oraz produktach i zastanawiasz się czy możesz przenieść te informacje do naszego systemu? SerwisPlanner posiada funkcjonalność, która pozwala na import kontrahentów i produktów do systemu z MS EXCEL. Wystarczy, że dodasz przygotowany właściwie plik, a dane te zostaną przeniesione do programu, dzięki czemu oszczędzasz cenny czas, ponieważ nie musisz odtwarzać tych danych ręcznie.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO