Zamówienia pracowników

Zgłaszanie zapotrzebowania i efektywne gospodarowanie częściami

Zamówienia pracowników w programie do serwisu

Serwis Planner umożliwia składanie zamówień przez pracowników. W sytuacji, gdy serwisant realizuje zlecenie, może stworzyć zamówienie na części, których będzie potrzebował. Dzięki czemu wiesz jakich części używają Twoi pracownicy i jaki był ich koszt. Dodatkowo osoba odpowiedzialna za magazyn będzie wiedziała jak duże jest zapotrzebowanie na dane produkty i części, przez co ma możliwość efektywnego ich uzupełniania i gospodarowania nimi. W efekcie unikniesz sytuacji, kiedy Twój pracownik nie będzie mógł zrealizować zlecenia, ponieważ nie będzie miał dostępu do potrzebnych części. Jednocześnie Twoi klienci nie będą długo oczekiwać na rozwiązanie ich problemu, co wpłynie na poziom zadowolenia z oferowanych przez Twoją firmę usług.

Powstałe zamówienia w szybki sposób podejrzysz na liście wszystkich zamówień, która charakteryzuje się ogromną swobodą wyświetlania informacji. Samodzielnie zdecydujesz o przydatności poszczególnych kolumn i filtrów, a dodatkowo uporządkujesz je w dowolnej kolejności - tak aby pod ręką mieć tylko niezbędne dane. Jeśli pojawi się potrzeba wykorzystania listy zamówień poza systemem to w prosty sposób wyeksportujesz jej zawartość za pomocą funkcji eksportu danych do pliku xlsx. Szybko i przyjemnie.

Najważniejsze korzyści i możliwości:

  • efektywne zarządzanie produktami i częściami,
  • usprawnienie pracy Twojego serwisu,
  • oszczędność czasu – zmniejszenie przestojów w realizacji zleceń,
  • zwiększenie skuteczności serwisantów,
  • większe zadowolenie Klientów.

Przetestuj Serwis Planner i zamówienia pracowników

Skorzystaj z całomiesięcznych testów. Bezpłatnie, bez zobowiązań i karty kredytowej!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje