
Zamówienia pracowników
w programie do serwisu
Zamówienia pracowników w programie do serwisu
Serwis Planner umożliwia składanie zamówień przez pracowników. W sytuacji, gdy serwisant realizuje zlecenie, może stworzyć zamówienie na części, których będzie potrzebował. Dzięki czemu wiesz jakich części używają Twoi pracownicy i jaki był ich koszt. Dodatkowo osoba odpowiedzialna za magazyn będzie wiedziała jak duże jest zapotrzebowanie na dane produkty i części, przez co ma możliwość efektywnego ich uzupełniania i gospodarowania nimi. W efekcie unikniesz sytuacji, kiedy Twój pracownik nie będzie mógł zrealizować zlecenia, ponieważ nie będzie miał dostępu do potrzebnych części. Jednocześnie Twoi klienci nie będą długo oczekiwać na rozwiązanie ich problemu, co wpłynie na poziom zadowolenia z oferowanych przez Twoją firmę usług.


Najważniejsze korzyści:
- efektywne zarządzanie produktami i częściami,
- usprawnienie pracy Twojego serwisu,
- oszczędność czasu – zmniejszenie przestojów w realizacji zleceń,
- zwiększenie skuteczności serwisantów,
- większe zadowolenie Klientów.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz