Zamówienia pracowników

w programie do serwisu

Zamówienia pracowników w programie do serwisu

SerwisPlanner umożliwia składanie zamówień przez pracowników. W sytuacji, gdy serwisant realizuje dane zlecenie, może stworzyć zamówienie na części, których będzie potrzebował. Dzięki czemu wiesz jakich części używają Twoi pracownicy i jaki był ich koszt. Dodatkowo osoba odpowiedzialna za magazyn będzie wiedziała jak duże jest zapotrzebowanie na dane produkty i części, przez co ma możliwość efektywnego ich uzupełniania i gospodarowania nimi. W efekcie unikniesz sytuacji, kiedy Twój pracownik nie będzie mógł zrealizować zlecenia, ponieważ nie będzie miał dostępu do potrzebnych części. Jednocześnie Twoi klienci nie będą długo oczekiwać za rozwiązanie ich problemu, wzrośnie ich poziom zadowolenia z oferowanych przez Twoją firmę usług oraz ich lojalność.



Najważniejsze korzyści:

  • efektywne zarządzanie produktami i częściami,
  • usprawnienie pracy Twojego serwisu,
  • oszczędność czasu – zmniejszenie przestojów w realizacji zleceń,
  • zwiększenie skuteczności serwisantów,
  • większe zadowolenie Klientów.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO