Jak zaoszczędzić 2 900 zł i sprawnie obsługiwać klientów?

Szybkie tworzenie zleceń w programie do prowadzenia serwisu.

Program do prowadzenia serwisu jest narzędziem, które pozwoli Ci osiągnąć wiele korzyści biznesowych. Wśród nich można wymienić redukcję kosztów, usprawnienie komunikacji z klientami czy łatwiejsze monitorowanie rentowności wykonywanych zleceń. Pozwala także na sprawne zarządzanie pracą całego zespołu, co z kolei przekłada się na szybszą realizację zleceń.

Jednak w codziennej pracy liczy się również wygoda i prostota korzystania z systemu. Istnieje wiele przypadków, w których drobne usprawnienia mogą przynieść wymierne korzyści. Przykładem tego może być tworzenie nowych zleceń. Przeczytaj cały artykuł i dowiedz się, jak oszczędzić nawet 2 900 zł, usprawniając tylko jeden etap pracy.

Oszczędzaj na obsłudze zleceń. Wypróbuj Serwis Planner.

Bezpłatne testy możliwości systemu. Zero zobowiązań. Przez 30 dni. Bez karty kredytowej.

W jaki sposób program do prowadzenia serwisu zaoszczędzi Twój czas?

Jeśli korzystasz z programów do prowadzenia serwisu, z pewnością zauważyłeś, że chcąc zarejestrować nowego klienta z jego produktem serwisowanym i zleceniem (np. naprawy tego produktu), czasem trzeba osobno dodać kartotekę klienta, później wybrać odpowiedni produkt serwisowany i zarejestrować zlecenie.żniejszy. Chce on swoje urządzenie odebrać jak najszybciej, jeśli nie – następnym razem uda się do Twojej konkurencji.

W systemie Serwis Planner wszystkie te czynności można wykonać jednocześnie.Szybkie tworzenie zleceń polega na tym, że wymienione wyżej obiekty, można dodać z poziomu jednego formularza. W ten sposób oszczędzasz jeszcze więcej czasu, który wcześniej poświęcałeś na przemieszczanie się między różnymi oknami.

Szybkie tworzenie nowych zleceń

System Serwis Planner oferuje wiele takich usprawnień, które mogą przynieść wielokrotnie wyższe oszczędności.

Ile czasu poświęci pracownik? Policzmy

Zastanówmy się, ile czasu możesz zaoszczędzić, korzystając z szybkiego tworzenia zleceń w systemie Serwis Planner. Na początku przeprowadźmy próbę kontrolną i sprawdźmy ile czasu trwa dodanie klienta, produktu i zlecenia, a następnie powiązanie tych elementów ze sobą.

Ile czasu poświęci zespół?

Z powyższej tabeli wynika, że wykonywanie wszystkich czynności osobno, zajmuje około 77 sekund. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się to czasochłonne, szczególnie w przypadku jednorazowej czynności. Spróbujmy więc przeskalować wynik na zespół pracowników, który dziennie rejestruje średnio 50 nowych zleceń:

77s x 50 = 3 850s = 64,2m

Ile czasu poświęci zespół w skali miesiąca i roku?

Zespół serwisantów będzie więc poświęcał dziennie ponad 64 minuty na wypełnianiu formularzy. W skali pięciodniowego tygodnia pracy zespół straci ponad 5 godzin czasu, wypełniając kolejne pola. W ciągu miesiąca – 21 i pół godziny, roku – 256 godzin!

64,2m x 5 x 4 x 12 = 15 399(99)m = 256,67h

Ile czasu może zaoszczędzić szybkie tworzenie zleceń?

Jak widać, różnica jest ogromna. Cała magia polega na tym, że użytkownik nie musi przechodzić między różnymi formularzami, ani wiązać elementów po ich dodaniu. Wszystkie dane wypełnia w jednym oknie.

19s x 50 = 950s = 15.83m

15.83m x5 x 4 x 12 = 3 799m = 63.3(3) h

W skali roku, taki sam zespół poświęci więc około 63 godzin na te czynności. Różnica jest więc dość znacząca i wynosi ponad 198 godzin rocznie.

Jeśli przeliczylibyśmy to przez średnią stawkę 15 zł brutto za godzinę pracy, okaże się, że tylko na jednym, drobnym usprawnieniu, firma zaoszczędzi 2 900 zł.

Uwaga: System Serwis Planner oferuje wiele takich usprawnień, które mogą przynieść wielokrotnie wyższe oszczędności!

Perspektywa wielkich oszczędności

Jak wynika z obliczeń, można zaoszczędzić prawie trzy tysiące złotych rocznie, zmieniając jedynie sposób rejestracji zleceń. Ale spójrzmy na to z innej strony. Czas, który oszczędzasz, nie oznacza jedynie większych możliwości budżetowych. Spróbuj sobie wyobrazić, ile rzeczy można zrobić, mając dodatkowe 200 godzin w roku. Ile zaniedbanych spraw można załatwić, dysponując dodatkowym czasem?

Wsparcie dla całej firmy

Zastanów się, ile jest przypadków, w których tego typu usprawnienia mogą znaleźć zastosowanie. Wsparcie dla Twojej firmy przy wykorzystaniu programu do prowadzenia serwisu może otworzyć drogę do zwiększenia zysków i poprawy działania całej firmy. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule.

Podsumowanie

Staramy się nieustannie rozwijać możliwości naszych rozwiązań tak, aby odpowiadały one na potrzeby naszych aktualnych i przyszłych klientów. Jednym z podstawowych celów, którym służy program do prowadzenia serwisu, jest także oszczędzanie czasu pracowników. Aby umożliwić im wygodniejsze poruszanie się po systemie, staramy się ciągle ułatwiać korzystanie z Serwis Plannera.

Oszczędzaj na obsłudze zleceń. Wypróbuj Serwis Planner.

Bezpłatne testy możliwości systemu. Zero zobowiązań. Przez 30 dni. Bez karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje