Program do serwisu i system CRM w jednym

Integracja Serwis Planner z Synergius CRM

Serwis Planner to nie nasze jedyne rozwiązanie. W bazie tworzonych przez nas oprogramowań znajdują się również systemy o innych funkcjonalnościach, które posiadają możliwość wzajemnej integracji. Program do serwisu Serwis Planner może w ramach jednego narzędzia funkcjonować wraz z systemem Synergius CRM. Dzięki takiemu rozwiązaniu obok procesów serwisowych możliwa jest obsługa procesów sprzedażowych.

Połączone systemy funkcjonują jako jeden rozbudowany program łączący wiele różnych funkcji. Kierownik pełniący kontrolę nad różnymi procesami nie ma konieczności czasochłonnego przełączania się między dwoma oddzielnymi oprogramowaniami. Nie musisz obawiać jednak o nadmiar funkcji. Zgodnie ze swoimi potrzebami i bezpieczeństwem danych jesteś w stanie zarządzać dostępami do poszczególnych elementów.

Synergius CRM – czyli co?

Synergius CRM jest prostym w użytkowaniu systemem CRM, który dzięki swej elastyczności może być użytkowany w wielu różnych przedsiębiorstwach. Szeroka funkcjonalność narzędzia służy przede wszystkim efektywnemu zarządzaniu relacjami z klientami, a także odpowiedniej koordynacji pracy handlowców, tak aby w pełni wykorzystywać posiadane zasoby i zwiększać poziom sprzedaży.
Przeczytaj więcej
Przeczytaj więcej

Możliwości Synergius CRM

  • Planowanie działań zespołu handlowego.
  • Kontrola realizacji procesu sprzedażowego.
  • Szybki dostęp do wszystkich danych klienta.
  • Analiza automatycznych raportów.
  • Zarządzanie procesem ofertowania.
  • Praca w terenie z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.
  • Stała wiedza o ofercie produktowej i usługowej.
  • Automatyczna integracja z systemem ERP.
  • Definiowanie celów przedstawicieli handlowych.
  • Wsparcie w sprawnej realizacji projektów.
  • Umożliwienie komunikacji między zespołem i z kontrahentami.

Korzyści Synergius CRM

  • Efektywna realizacja procesu sprzedaży. Przejrzysty kanban szans sprzedaży pozwala w sprawny sposób prowadzić wiele różnych procesów sprzedaży.
  • Dbałość o relacje z kontrahentami. Gromadzenie informacji o współpracy z każdym pojedynczym klientem pozwalające dbać o jego potrzeby.
  • Usprawniona koordynacja obowiązków. Zadania przypisywane do szans oraz klientów i przejrzysty kalendarz przyczyniające się do pełnego wykorzystania zasobów.
  • Dostęp do firmowej bazy wiedzy. Gromadzenie w jednym miejscu informacji o klientach, szansach, produktach, zadaniach, dokumentach i raportach usprawnia pracę każdego pojedynczego pracownika.
  • Uspójniony proces ofertowania. Wprowadzenie jednakowych szablonów ofert oraz szybki dostęp do katalogu produktów pozwalające tworzyć atrakcyjne oferty dla kontrahentów.

Co zyskasz integrując rozwiązania?

Wsparcie realizacji różnorodnych procesów w jednym programie.
Niwelowanie konieczności pracy w kilku narzędziach jednocześnie.
Prosta możliwość kontroli efektów pracy wszystkich działów.
Umieszczenie wszystkich potrzebnych danych w jednym programie.
Unikanie ręcznego transferu informacji między systemami.
Ułatwianie kooperacji między członkami różnych zespołów.
Oszczędność pieniędzy i czasu na wdrożenie pracowników.
Dbałość o rozwój relacji z klientem.

Ile to kosztuje?

Łącząc kilka systemów, za które odpowiada jeden producent możesz wiele zyskać. Tak jak wspomniano wyżej, korzyści są różnorodne, ale na wyróżnienie zasługuje kwestia finansów. Decydując się oddzielnie na nasze rozwiązania zapłacisz za nie według ich indywidualnych cenników. Serwis Planner możesz zacząć użytkować już od 34 zł miesięcznie za użytkownika, natomiast od 35 zł miesięcznie za użytkownika możesz uzyskać dostęp do systemu Synergius CRM.W przypadku ich integracji oferujemy jednak atrakcyjną zniżkę.

Posiadając jeden z naszych systemów, drugi możesz uzyskać 40% taniej. Jeśli natomiast masz już dwa oprogramowania to na trzecie rozwiązanie otrzymasz zniżkę w wysokości aż 60%.

Oprócz integracji programu Serwis Planner z systemem Synergius CRM istnieje możliwość połączenia obu rozwiązań z platformą sprzedażową naszej firmy - Automico B2B. Dowiedz się o szczegółach takiej integracji.

Interesuje Cię obsługa procesu sprzedaży w programie serwisowym?

Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Opowiemy Ci więcej o tej możliwości.

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje