Program do zarządzania usługami
Twój sposób na efektywną realizację działań
Program do zarządzania usługami – wsparcie dla Twojej firmy
Serwis Planner to elastyczny program do zarządzania usługami, który doskonale dopasuje się do potrzeb każdej firmy świadczącej różnego rodzaju usługi, niezależnie od ich indywidualnej specyfiki i wymagań. Wśród naszych klientów tego sektora, tuż obok usług terenowych, znajdują się przedsiębiorstwa zajmujące się, na przykład, obróbką metali, cięciem laserem, rozwiązaniami RFID czy też usługami kominiarskimi. W każdej z tych branż – oraz szeregu innych, w których najważniejsze są zlecenia usługowe – program do zarządzania usługami to idealne rozwiązanie, umożliwiające sprawne zarządzanie zleceniami i efektywny przepływ informacji.
Skuteczne zarządzanie firmą usługową z programem do zarządzania usługami
W trakcie zarządzania firmą i jej zleceniami mogłeś napotkać następujące problemy:
- utrudnione delegowanie zleceń (niekompletne adresy, pomyłki, konieczność kilkukrotnego dzwonienia),
- brak pełnej kontroli nad zleceniami pracy (niepełne lub opóźnione informacje),
- brak możliwości rejestrowania czasu pracy przez serwisantów,
- utrudnione mierzenie efektywności pracowników,
- problemy z zarządzaniem zasobami – np. stanami magazynowymi,
- trudność w zapisywaniu i przekazywaniu informacji o postępach lub zakończeniu zlecenia,
- brak możliwości potwierdzania zleceń przez klienta.
Dzięki wdrożeniu systemu do zarządzania usługami Serwis Planner w łatwy sposób i bez zbędnego wysiłku będziesz w stanie zaradzić wszystkim wymienionym wyżej wyzwaniom firmy usługowej. Program pozwala na kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwem i skuteczną obsługę wszelkich zleceń w sektorze usługowym. Dzięki zarządzaniu usługami w Serwis Planner podniesiesz efektywność wszystkich procesów Twojej firmy, usprawnisz komunikację i łatwo zapanujesz nad dokumentacją, oszczędzając dzięki temu mnóstwo czasu i kosztów operacyjnych.
Co więcej, nasz program z łatwością możesz zintegrować z systemem ERP wykorzystywanym w Twojej firmie usługowej. Dzięki tej możliwości zarządzanie firmą oraz zarządzanie usługami (w tym usługami terenowymi) staje się jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze. Współpraca programu Serwis Planner i oprogramowania ERP przekłada się, między innymi, na szybszą i skuteczniejszą pracę serwisantów, płynniejszy przepływ informacji oraz sprawniejszą komunikację w firmie. Jeśli dopiero przymierzasz się do wdrożenia systemu ERP – nic straconego! System zarządzania usługami terenowymi i stacjonarnymi możesz wdrożyć w swojej firmie usługowej teraz, a integrację przeprowadzimy później, w dogodnym dla Ciebie czasie. Kliknij tutaj, by przeczytać więcej o integracji programu do zarządzania usługami z oprogramowaniem ERP.
W branży zarządzania usługami zaufali nam między innymi:
Co o nas mówią klienci?
Zobacz praktyczne wykorzystanie programu do serwisu w firmie handlowo-usługowej.
Przejdź do case studyMożliwości i funkcje programu do zarządzania usługami
- możliwość sprawnego zarządzania usługami terenowymi dzięki aplikacji mobilnej,
- błyskawiczne i wygodne przekazywanie zleceń, istotne w firmie usługowej,
- bieżące nadzorowanie postępów w zleceniach,
- pomiary pracochłonności zleceń i aktywności pracowników,
- łatwe i komfortowe mierzenie efektywności obsługi usług,
- szybki dostęp do informacji o każdym zleceniu pracy,
- sporządzanie indywidualnych protokołów,
- błyskawiczne generowanie dokumentów na podstawie zlecenia usługi,
- rozbudowane narzędzia do komunikacji w zespole.
Naszym celem jest ciągłe doskonalenie i usprawnianie rozwiązania tak, aby spełniało ono wymagania odbiorców oraz przyczyniało się do postępu biznesowego. W związku z tym, nasz system zarządzania usługami jest stale rozwijany w wyniku rozmów prowadzonych z naszymi Klientami. Program do zarządzania usługami Serwis Planner to narzędzie wspierające w tym samym stopniu pracę kierowników oraz serwisantów. Tworząc nowe funkcje oraz poszerzając te istniejące, działamy z myślą o wspieraniu obu tych grup.
System zarządzania usługami – funkcje dla kierownika:
- kompleksowe zarządzanie obsługą klienta i świadczeniem usług,
- komfortowe przekazywanie zleceń pracy serwisantom,
- monitorowanie zleceń usług w toku,
- kontrolowanie obłożenia pracowników zadaniami,
- mierzenie efektywności serwisantów oraz ich czasu pracy,
- zarządzanie bazą zleceń pracy,
- podgląd lokalizacji zleceń i pracowników na mapie,
- wystawianie faktur i podstawowe zarządzanie finansami.
System zarządzania usługami – funkcje dla serwisanta:
- szybkie tworzenie protokołów serwisowych z usług terenowych,
- powiadomienia o nowych zleceniach pracy,
- łatwy dostęp do kompletnych informacji o zleceniu,
- rejestrowanie czasu pracy w programie,
- dodanie opisu zakończenia zlecenia z możliwością umieszczenia zdjęć,
- szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia,
- możliwość uzyskania podpisu cyfrowego klienta.
Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem z programem Serwis Planner. Dlaczego warto?
Sprawdzony w małych i dużych firmach program do efektywnego zarządzania usługami
Dostępny na wielu urządzeniach, zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie
Funkcjonalny, intuicyjny i prosty w obsłudze system zarządzania usługami
System CRM do zarządzania firmą w sektorze usługowym
Dla firm działających w branży usługowej sprawne zarządzanie zleceniami i koordynacja aktywności pracowników okazują się niekiedy niewystarczające. Synergius CRM to komplementarne dla systemu Serwis Planner oprogramowanie, które wspiera prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych i budowanie długotrwałych relacji z Twoimi klientami.
Rozbudowane moduły szans sprzedażowych, bazy wiedzy o kontrahentach czy tworzenia wycen i ofertowania zapewniają maksymalne usprawnienie działań w organizacji. Dzięki elastyczności obu wspomnianych systemów informatycznych, w łatwy sposób można połączyć je w jedno, spójne rozwiązanie, obsługujące wszystkie aspekty działania Twojej firmy.