Program do serwisu urządzeń gastronomicznych

Efektywne narzędzie do zarządzania serwisem



Znamy Twoje potrzeby

Twoja firma zajmuje się serwisem i konserwacją urządzeń gastronomicznych? Zarządzasz zespołem mobilnych serwisantów? Znamy tę branżę i z powodzeniem obsługujemy działających w niej klientów. Dlatego wiemy, z jakimi problemami najczęściej borykają się serwisy urządzeń gastronomicznych:

  • szybkim przekazywaniem pracownikom nowych zleceń,
  • nadzorem nad otwartymi zleceniami,
  • monitorowaniem postępów prac,
  • pomiarem pracochłonności zleceń,
  • brakiem szybkiego sposobu na wystawianie protokołów,
  • zdobywaniem podpisów na przenośnych urządzeniach,
  • archiwizowaniem danych o historii napraw urządzeń.

Wiemy też, jak przydatne w tej branży są możliwości:

  • odręcznego wystawiania dokumentów,
  • śledzenia części wydanych przez magazyn oraz
  • sprawnego informowania klienta o zmianie fazy zlecenia.




System SerwisPlanner, którego jesteśmy producentem, rozwiązuje wszystkie powyższe problemy. Dlatego jeżeli Twojego przedsiębiorstwa dotyczy chociaż część z nich, to nasze narzędzie jest właśnie dla Ciebie! SerwisPlanner to elastyczny i efektywny program do serwisu urządzeń gastronomicznych, który pomoże Ci w organizacji pracy wewnątrz firmy. Poprawi również komunikację pomiędzy kierownikiem serwisu, pracownikami oraz klientami.



SerwisPlanner to sposób na:

  • szybkie przekazywanie zleceń serwisantom,
  • zdalny dostęp do systemu dzięki aplikacji,
  • ocenę efektywności pracowników,
  • powiadomienia SMS oraz Push,
  • bezproblemowe wystawianie dokumentów serwisowych,
  • budowanie bazy danych o naprawianych urządzeniach,
  • efektywną komunikację serwisantów z centralą,
  • szybkie przekierowanie do mapy dojazdu,
  • zarządzanie częściami pobranymi z magazynu.



SerwisPlanner to poręczny program do serwisu urządzeń gastronomicznych, który z powodzeniem odpowiada na problemy tej branży. Jest to możliwe dzięki temu, że pilnie słuchamy potrzeb naszych klientów i bez ustanku pracujemy nad udoskonalaniem naszego oprogramowania. Umożliwia nam to przekazanie Twojej firmie narzędzia, które usprawni pracę kierowników i serwisantów.



Korzyści dla kierownika serwisu:

  • ułatwienie w organizacji pracy serwisantom,
  • ułatwiona kontrola nad bieżącymi zleceniami,
  • prosty sposób na monitoring efektywności serwisantów,
  • wsparcie w zarządzaniu rozliczeniami,
  • tworzenie i wysyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • przejrzysta baza danych klientów, zleceń i serwisowanych urządzeń,
  • efektywny nadzór nad magazynem części zamiennych.

Korzyści dla serwisanta:

  • łatwe tworzenie protokołów serwisowych,
  • natychmiastowa informacja o nowym zleceniu,
  • prosty dostęp do najistotniejszych informacji o zleceniu,
  • ewidencja czasu pracy,
  • dostęp do kartoteki urządzenia i historii jego napraw,
  • szybkie wysyłanie informacji o postępach w zleceniach,
  • możliwość uzyskania podpisu elektronicznego od klienta.




Dlaczego SerwisPlanner?


To elastyczny program do serwisu urządzeń gastronomicznych

To system dostępny na wielu urządzeniach mobilnych

To system intuicyjny, przejrzysty i prosty w obsłudze



Co o nas mówią klienci?


W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


Krzysztof Wolański

Ecovend


Współpraca z systemem Synergius CRM


Czy Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się nie tylko serwisem urządzeń gastronomicznych, ale również ich sprzedażą? W takim razie mamy dla Ciebie jeszcze jedno narzędzie - system Synergius CRM. Rozwiązanie to wesprze Twój dział sprzedaży, ale to nie wszystko. Połączenie tych rozwiązań w jedną, spójną całosć zaowocuje powstaniem wspólnej, kompleksowej bazy danych na temat współpracy z Twoimi klientami. Ponadto uzyskasz narzędzia do:

  • zarządzania wieloma procesami sprzedażowymi,
  • zestawień oraz analiz handlowych,
  • planowania zadań wszystkim pracownikom.







Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz