Program do serwisu urządzeń gastronomicznych

Efektywne narzędzie do zarządzania serwisem

Znamy Twoje potrzeby

Twoja firma zajmuje się serwisem i konserwacją urządzeń gastronomicznych? Zarządzasz zespołem mobilnych serwisantów? Znamy tę branżę i z powodzeniem obsługujemy działających w niej klientów. Dlatego wiemy, z jakimi problemami najczęściej borykają się serwisy urządzeń gastronomicznych:

  • szybkim przekazywaniem pracownikom nowych zleceń,
  • nadzorem nad otwartymi zleceniami,
  • monitorowaniem postępów prac,
  • pomiarem pracochłonności zleceń,
  • brakiem szybkiego sposobu na wystawianie protokołów,
  • zdobywaniem podpisów na przenośnych urządzeniach,
  • archiwizowaniem danych o historii napraw urządzeń.

Wiemy też, jak przydatne w tej branży są możliwości:

  • odręcznego wystawiania dokumentów,
  • śledzenia części wydanych przez magazyn oraz
  • sprawnego informowania klienta o zmianie fazy zlecenia.

System Serwis Planner, którego jesteśmy producentem, rozwiązuje wszystkie powyższe problemy. Dlatego jeżeli Twojego przedsiębiorstwa dotyczy chociaż część z nich, to nasze narzędzie jest właśnie dla Ciebie! Serwis Planner to elastyczny i efektywny program do serwisu urządzeń gastronomicznych, który pomoże Ci w organizacji pracy wewnątrz firmy. Poprawi również komunikację pomiędzy kierownikiem serwisu, pracownikami oraz klientami.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży urządzeń gastronomicznych
Klient programu do serwisu w branży urządzeń gastronomicznych
Klient programu do serwisu w branży urządzeń gastronomicznych

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner to sposób na:

  • szybkie przekazywanie zleceń serwisantom,
  • zdalny dostęp do systemu dzięki aplikacji,
  • ocenę efektywności pracowników,
  • powiadomienia SMS oraz Push,
  • bezproblemowe wystawianie dokumentów serwisowych,
  • budowanie bazy danych o naprawianych urządzeniach,
  • efektywną komunikację serwisantów z centralą,
  • szybkie przekierowanie do mapy dojazdu,
  • zarządzanie częściami pobranymi z magazynu.
Serwis urządzeń gastronomicznych podgląd systemu

Serwis Planner to poręczny program do serwisu urządzeń gastronomicznych, który z powodzeniem odpowiada na problemy tej branży. Jest to możliwe dzięki temu, że pilnie słuchamy potrzeb naszych klientów i bez ustanku pracujemy nad udoskonalaniem naszego oprogramowania. Umożliwia nam to przekazanie Twojej firmie narzędzia, które usprawni pracę kierowników i serwisantów.

Korzyści dla kierownika serwisu:

  • ułatwienie w organizacji pracy serwisantom,
  • ułatwiona kontrola nad bieżącymi zleceniami,
  • prosty sposób na monitoring efektywności serwisantów,
  • wsparcie w zarządzaniu rozliczeniami,
  • tworzenie i wysyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • przejrzysta baza danych klientów, zleceń i serwisowanych urządzeń,
  • efektywny nadzór nad magazynem części zamiennych.

Korzyści dla serwisanta:

  • łatwe tworzenie protokołów serwisowych,
  • natychmiastowa informacja o nowym zleceniu,
  • prosty dostęp do najistotniejszych informacji o zleceniu,
  • ewidencja czasu pracy,
  • dostęp do kartoteki urządzenia i historii jego napraw,
  • szybkie wysyłanie informacji o postępach w zleceniach,
  • możliwość uzyskania podpisu elektronicznego od klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

To elastyczny program do serwisu urządzeń gastronomicznych

To system dostępny na wielu urządzeniach mobilnych

To system intuicyjny, przejrzysty i prosty w obsłudze

CRM dla serwisu urządzeń gastronomicznych

Czy Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się nie tylko serwisem urządzeń gastronomicznych, ale również ich sprzedażą? W takim razie mamy dla Ciebie jeszcze jedno narzędzie - system Synergius CRM. Rozwiązanie to wesprze Twój dział sprzedaży, ale to nie wszystko. Połączenie tych rozwiązań w jedną, spójną całosć zaowocuje powstaniem wspólnej, kompleksowej bazy danych na temat współpracy z Twoimi klientami. Ponadto uzyskasz narzędzia do:

  • zarządzania wieloma procesami sprzedażowymi,
  • zestawień oraz analiz handlowych,
  • planowania zadań wszystkim pracownikom.
CRM dla branży gastronomicznej

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje