Program do serwisu urządzeń gastronomicznych

Efektywne narzędzie do zarządzania serwisem

Znamy Twoje potrzeby

Twoja firma zajmuje się serwisem i konserwacją urządzeń gastronomicznych? Zarządzasz zespołem mobilnych serwisantów? Znamy tę branżę i z powodzeniem obsługujemy działających w niej klientów. Dlatego wiemy, z jakimi problemami najczęściej borykają się serwisy urządzeń gastronomicznych:

  • szybkim przekazywaniem pracownikom nowych zleceń,
  • nadzorem nad otwartymi zleceniami,
  • monitorowaniem postępów prac,
  • pomiarem pracochłonności zleceń,
  • brakiem szybkiego sposobu na wystawianie protokołów,
  • zdobywaniem podpisów na przenośnych urządzeniach,
  • archiwizowaniem danych o historii napraw urządzeń.

Wiemy też, jak przydatne w tej branży są możliwości:

  • odręcznego wystawiania dokumentów,
  • śledzenia części wydanych przez magazyn oraz
  • sprawnego informowania klienta o zmianie fazy zlecenia.

System Serwis Planner, którego jesteśmy producentem, rozwiązuje wszystkie powyższe problemy. Dlatego jeżeli Twojego przedsiębiorstwa dotyczy chociaż część z nich, to nasze narzędzie jest właśnie dla Ciebie! Serwis Planner to elastyczny i efektywny program do serwisu urządzeń gastronomicznych, który pomoże Ci w organizacji pracy wewnątrz firmy. Poprawi również komunikację pomiędzy kierownikiem serwisu, pracownikami oraz klientami.

W tej branży zaufali nam, między innymi:

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
tech-service
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
bakery-service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Klient Serwis Planner - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
abak
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
stadtraum
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner to sposób na:

  • szybkie przekazywanie zleceń serwisantom,
  • zdalny dostęp do systemu dzięki aplikacji,
  • ocenę efektywności pracowników,
  • powiadomienia SMS oraz Push,
  • bezproblemowe wystawianie dokumentów serwisowych,
  • budowanie bazy danych o naprawianych urządzeniach,
  • efektywną komunikację serwisantów z centralą,
  • szybkie przekierowanie do mapy dojazdu,
  • zarządzanie częściami pobranymi z magazynu.
program do serwisu urządzeń gastronomicznych

Serwis Planner to poręczny program do serwisu urządzeń gastronomicznych, który z powodzeniem odpowiada na problemy tej branży. Jest to możliwe dzięki temu, że pilnie słuchamy potrzeb naszych klientów i bez ustanku pracujemy nad udoskonalaniem naszego oprogramowania. Umożliwia nam to przekazanie Twojej firmie narzędzia, które usprawni pracę kierowników i serwisantów.

Korzyści dla kierownika serwisu:

  • ułatwienie w organizacji pracy serwisantom,
  • ułatwiona kontrola nad bieżącymi zleceniami,
  • prosty sposób na monitoring efektywności serwisantów,
  • wsparcie w zarządzaniu rozliczeniami,
  • tworzenie i wysyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • przejrzysta baza danych klientów, zleceń i serwisowanych urządzeń,
  • efektywny nadzór nad magazynem części zamiennych.

Korzyści dla serwisanta:

  • łatwe tworzenie protokołów serwisowych,
  • natychmiastowa informacja o nowym zleceniu,
  • prosty dostęp do najistotniejszych informacji o zleceniu,
  • ewidencja czasu pracy,
  • dostęp do kartoteki urządzenia i historii jego napraw,
  • szybkie wysyłanie informacji o postępach w zleceniach,
  • możliwość uzyskania podpisu elektronicznego od klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

To elastyczny program do serwisu urządzeń gastronomicznych

To system dostępny na wielu urządzeniach mobilnych

To system intuicyjny, przejrzysty i prosty w obsłudze

CRM dla serwisu urządzeń gastronomicznych

Czy Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się nie tylko serwisem urządzeń gastronomicznych, ale również ich sprzedażą? W takim razie mamy dla Ciebie jeszcze jedno narzędzie - system Synergius CRM. Rozwiązanie to wesprze Twój dział sprzedaży, ale to nie wszystko. Połączenie tych rozwiązań w jedną, spójną całosć zaowocuje powstaniem wspólnej, kompleksowej bazy danych na temat współpracy z Twoimi klientami. Ponadto uzyskasz narzędzia do:

  • zarządzania wieloma procesami sprzedażowymi,
  • zestawień oraz analiz handlowych,
  • planowania zadań wszystkim pracownikom.
CRM dla branży gastronomicznej

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje