Program do serwisu maszyn rolniczych

Sprawdzony sposób na zarządzanie serwisem

Odpowiemy na Twoje potrzeby

Jeżeli głównym profilem działalności Twojego przedsiębiorstwa jest konserwacja i serwis maszyn rolniczych, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że natrafiłeś na problemy z:

  • przechowywaniem informacji o historii napraw maszyny,
  • szybkim delegowaniem serwisantom nowych zleceń,
  • monitorowaniem zleceń i śledzeniem postępów prac,
  • mierzeniem pracochłonności zadań,
  • szybkim generowaniem i przekazywaniem protokołów serwisowych,
  • uzyskiwaniem podpisu na urządzeniu przenośnym.

Lub potrzebujesz efektywnego narzędzia do:

  • informowania o zmianie fazy zlecenia,
  • odręcznego wystawiania faktur,
  • ewidencji części wydanych przez magazyn.

Jeżeli Twojego przedsiębiorstwa dotyczy chociaż część z wymienionych powyżej potrzeb i problemów, to oferowany przez nas system Serwis Planner jest właśnie dla Ciebie. To niezwykle przydatny program do serwisu maszyn rolniczych, dzięki któremu poprawisz organizację pracy wewnątrz przedsiębiorstwa oraz komunikację pomiędzy centralą, serwisantami oraz klientami.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży maszyn rolniczych
Klient programu do serwisu w branży maszyn rolniczych
Klient programu do serwisu w branży maszyn rolniczych

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner pomaga w:

  • szybkim, mobilnym przekazywaniu zleceń (aplikacja mobilna),
  • monitorowaniu otwartych zleceń,
  • ocenie efektywności poszczególnych serwisantów,
  • szybkim wystawianiu dokumentów serwisowych,
  • tworzeniu bazy danych o serwisowanych maszynach, zleceniach i klientach,
  • szybkiej komunikacji serwisantów z centralą,
  • planowaniu tras mechanikom,
  • kontroli nad zasobami pobranymi z magazynu.
Serwis maszyn rolniczych podgląd systemu

Serwis Planner to elastyczny program do serwisu maszyn rolniczych, który w pełni odpowiada wymaganiom tej branży. Umożliwia nam to stały kontakt z naszymi klientami i wspólne wypracowywanie nowych rozwiązań. Umożliwia nam to pozostawanie o krok przed konkurencją i dostarczanie Twojej firmie oprogramowania, którego potencjał może dać Ci rynkową przewagę. Jakie korzyści z instalacji Serwis Plannera mogą uzyskać Twoi pracownicy?

Możliwości dla kierownika serwisu:

  • zoptymalizowanie organizacji zleceń serwisantom,
  • łatwy nadzór nad bieżącymi zleceniami,
  • łatwy monitoring efektywności pracowników,
  • pomoc w zarządzaniu rozliczeniami,
  • wystawianie i przesyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • poręczna baza danych na temat klientów, zleceń i serwisowanych maszyn,
  • ułatwiona kontrola nad magazynem części zamiennych.

Możliwości dla serwisantów:

  • odręczne wystawianie protokołów serwisowych,
  • szybkie powiadomienie o nowym zadaniu,
  • szybki i łatwy dostęp do najważniejszych danych zlecenia,
  • ewidencja czasu poświęconego na zlecenie,
  • dostęp do historii serwisowanej maszyny,
  • szybkie przesyłanie powiadomień o postępach w zleceniu,
  • opcja pobrania podpisu elektronicznego u klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

To dopasowany program do serwisu maszyn rolniczych

To narzędzie dostępne na wielu urządzeniach przenośnych

To system intuicyjny, wygodny i łatwy w obsłudze

CRM dla serwisu maszyn rolniczych

Czy Twoja firma oprócz serwisem maszyn rolniczych zajmuje się również handlem nimi? W takim razie możesz zyskać jeszcze bardziej przydatne narzędzie parując Serwis Plannera z systemem Synergius CRM. Łącząc te dwa rozwiązania uzyskasz oprogramowanie, w którym będziesz mógł prowadzić pełną bazę danych na temat współpracy z Twoimi kontrahentami. Synergius CRM ponadto wesprze Twoją firmę poprzez:

  • automatyzację wielu procesów sprzedażowych,
  • tworzenie zastawień, raportów i analiz,
  • organizację kalendarza zadań handlowcom.
CRM dla branży rolniczej

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje