Program do serwisu maszyn budowlanych

Efektywne narzędzie do zarządzania zleceniami

Oprogramowanie na miarę Twoich potrzeb

Prowadzisz firmę, której głównym zajęciem jest konserwacja oraz serwis maszyn budowlanych? Rozglądasz się za oprogramowaniem do zarządzania zleceniami, które poprawi funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Dobrze trafiłeś! Serwis Planner rozwiązuje najczęściej spotykane w Twojej branży problemy:

  • ze sprawnym przekazywaniem nowych zleceń serwisantom,
  • z archiwizowaniem informacji o historii napraw maszyn,
  • monitorowaniem bieżących zleceń i postępów prac,
  • z mierzeniem czasochłonności zadań,
  • łatwym tworzeniem i przesyłaniem protokołów serwisowych,
  • pobieraniem podpisu na urządzeniu przenośnym,
  • z komunikacją pomiędzy centralą, serwisantem a klientem.

Serwis Planner to kompleksowe, dopasowane do Twojej branży oprogramowanie. Dzięki niemu nie tylko poradzisz sobie z wymienionymi powyżej problemami, ale również usprawnisz funkcjonowanie firmy w wielu innych obszarach. Powiadomienia o zmianach fazy zlecenia, odręczne wystawianie faktur czy ewidencja wydanych przez magazyn części zamiennych to tylko kilka kolejnych przykładów.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży maszyn budowlanych
Klient programu do serwisu w branży maszyn budowlanych
Klient programu do serwisu w branży maszyn budowlanych

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner pomoże Ci w:

  • szybkim przekazywaniu zleceń serwisantom w terenie (aplikacja mobilna),
  • łatwym monitorowaniu czytelnie zorganizowanych zleceń,
  • monitorowaniu efektywności poszczególnych pracowników,
  • szybkim generowaniu dokumentów serwisowych,
  • budowaniu bazy danych o serwisowanych maszynach, zleceniach i kontrahentach,
  • przyspieszeniu komunikacji serwisantów z centralą,
  • lokalizowaniu serwisantów na mapie i planowaniu im tras,
  • kontrolowaniu zasobów pobranych z magazynu.
Serwis maszyn budowlanych podgląd systemu

Serwis Planner jest rozwiązaniem elastycznym, w pełni dopasowanym do serwisów maszyn budowlanych. Nie byłoby to możliwe gdyby nie to, że jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami z tej branży. Pilnie słuchamy ich uwag i potrzeb, analizujemy, optymalizujemy i wspólnie rozwijamy nasze oprogramowanie. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Serwis Planner spełni Twoje wymagania i zawsze będzie na czasie. System ułatwi pracę zarówno serwisantom, jak i kadrze nimi zarządzającej:

Możliwości dla kierownika serwisu:

  • ułatwione zarządzanie zleceniami,
  • przejrzyste zestawienia, ułatwiające monitorowanie zleceń,
  • narzędzia do pomiaru efektywności pracowników,
  • narzędzia do kontrolowania rozliczeń,
  • szybkie tworzenie i wysyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • praktyczna baza danych o kontrahentach, zleceniach i maszynach,
  • ułatwione zarządzanie magazynem części zamiennych.

Możliwości dla serwisantów:

  • proste i szybkie wystawianie protokołów serwisowych,
  • automatyczne powiadomienia o nowych zleceniach,
  • bezproblemowy dostęp do najistotniejszych danych zlecenia,
  • ewidencja czasu poświęconego na pracę,
  • historia serwisowanej maszyny dostępna od ręki,
  • ułatwione przesyłanie informacji o postępach w zleceniu,
  • możliwość uzyskania podpisu elektronicznego u klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

To dostosowany program do serwisu maszyn budowlanych

To narzędzie działające na wielu urządzeniach przenośnych

To łatwo przyswajalny, prosty w obsłudze system

CRM dla serwisu maszyn budowlanych

Czy serwis maszyn budowlanych to nie jedyny obszar, w którym działa Twoje przedsiębiorstwo? Prowadzicie również aktywną sprzedaż części zamiennych lub innych produktów? Jeżeli tak, to mamy dla Ciebie coś jeszcze - Synergius CRM, będący nieocenioną pomocą dla działu handlowego. Rozwiązanie to łączy się w pełni z systemem Serwis Planner i umożliwia, między innymi:

  • automatyzację i optymalizowanie procesów sprzedażowych,
  • utworzenie kompleksowej bazy danych o produktach,
  • monitorowanie pracy handlowców.

Po więcej informacji na temat systemów CRM zapraszamy tutaj: CRM - co warto wiedzieć?

CRM dla branży maszyn budowlanych

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje