Program do serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych

Sposób na zarządzanie zleceniami serwisowymi

Znamy potrzeby Twojej branży

Zarządzasz serwisem klimatyzacji i urządzeń chłodniczych? Twoje przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwija, jednak wraz z coraz większą liczbą klientów, zleceń oraz pracowników przybywa Ci wciąż pracy organizacyjnej? Szukasz programu dla serwisu, który pomógłby zaoszczędzić czas na żmudnych procesach zarządzania firmą? W takim razie jesteś w dobrym miejscu, bowiem bardzo dobrze znamy branżę serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych. Mamy odpowiednie rozwiązanie na najczęściej występujące w niej problemy z:

  • brakiem dostępu do historii serwisowanego urządzenia,
  • utrudnionym przekazywaniem zleceń serwisantom,
  • bieżącym monitorowaniem napraw,
  • czasochłonnym przygotowywaniem raportów skuteczności pracowników,
  • szybkim tworzeniem protokołów serwisowych,
  • częstymi pomyłkami w protokołach.

Jeżeli tak, to dobrze trafiłeś, bowiem mamy idealne dla Ciebie rozwiązanie. Serwis Planner pozwala na skuteczną obsługę serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych. Bardzo dobrze znamy tę branżę, dlatego udało nam się opracować doskonale do niej dopasowane narzędzie. Przygotowaliśmy wiele funkcjonalności oraz opcji, dzięki którym wspomożesz działanie swojego przedsiębiorstwa.

W tej branży zaufali nam, między innymi:

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
tech-service
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
bakery-service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Klient Serwis Planner - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
abak
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
stadtraum
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Możliwości systemu:

  • szybkie i łatwe delegowanie zleceń dzięki aplikacji mobilnej
  • powiadomienia Push i SMS,
  • bieżące monitorowanie postępów w realizacji zleceń,
  • pomiar efektywności poszczególnych pracowników,
  • łatwe tworzenie protokołów serwisowych,
  • zarządzanie informacjami o urządzeniach, zleceniach i kontrahentach,
  • ułatwienie komunikacji zespołowej,
  • przekierowanie do trasy dojazdu,
  • obsługa magazynów (np. zarządzanie częściami, przewożonymi przez serwisantów).
system do serwisu klimatyzacji

Nasz program do serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych rozwijamy w wyniku rozmów prowadzonych z naszymi Klientami. Na bieżąco reagujemy na potrzeby zarówno kierowników serwisu jak i samych serwisantów. Jedni i drudzy znajdą więc w Serwis Plannerze wiele wygodnych funkcji.

Funkcje dla kierownika:

  • łatwe przekazywanie zleceń pracownikom dzięki aplikacji mobilnej,
  • monitorowanie obłożenia serwisantów zadaniami,
  • pomiar efektywności poszczególnych serwisantów,
  • ułatwienie zarządzania rozliczeniami,
  • gromadzenie wiedzy o zleceniach, serwisowanych urządzeniach i kontrahentach,
  • szybkie wystawianie faktur.

Funkcje dla serwisanta:

  • szybkie generowanie protokołów serwisowych,
  • automatyczne powiadomienia o nowych zleceniach,
  • wyświetlenie trasy dojazdu do klienta na mapie,
  • dostęp serwisanta do kompletnych informacji o zleceniach,
  • rejestracja czasu pracy,
  • spis wykorzystywanych części i materiałów,
  • dostęp do historii zleceń powiązanych z danym urządzeniem,
  • szybkie powiadamianie kierownika serwisu o zakończonym zleceniu,
  • narzędzie do potwierdzania naprawy ze strony klienta (podpis elektroniczny).

Dlaczego Serwis Planner?

Stworzony dla serwisów klimatyzacji i urządzeń chłodniczych

Dostępny na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet)

Prosta i bezproblemowa obsługa systemu w terenie

CRM dla serwisu klimatyzacji

Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się nie tylko serwisem klimatyzacji i urządzeń chłodniczych, ale także prowadzi aktywną ich sprzedaż? W takim przypadku sugerujemy połączenie Serwis Plannera z systemem dedykowanym firmom handlowym - Synergius CRM. Dzięki temu będziesz mógł w jednym miejscu zarządzać wszystkim, co dotyczy Twojego klienta - zarówno zleceniami jak i sprzedażą. Ponadto uzyskasz wsparcie w postaci:

  • automatyzacji większości procesów sprzedażowych,
  • zestawień i raportów umożliwiających analizy sprzedażowe,
  • narzędzia do delegowania zadań handlowcom.
CRM dla serwisu klimatyzacji

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje