
Program do serwisu elektronarzędzi
Sprawdzone narzędzie do zarządzania serwisem
Znamy potrzeby Twojej firmy
Prowadzisz serwis elektronarzędzi? Twoja firma prężnie się rozwija, jednak wraz ze wzrostem liczby zleceń i pracowników przybywa pracy organizacyjnej? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci ograniczyć czas tracony na żmudnych procesach zarządzania przedsiębiorstwem? Dobrze trafiłeś, ponieważ branża serwisu elektronarzędzi nie jest nam obca i wiemy, że często natrafia się w niej na kłopoty z:
- szybkim wystawianiem protokołów przyjęcia i wydania urządzeń,
- nadzorem nad otwartymi zleceniami i monitorowaniem postępów prac,
- przekazywaniem klientowi informacji o statusie zlecenia,
- łatwym sposobem na uzyskanie akceptacji kosztów naprawy przez klienta,
- prowadzeniem kompleksowej kartoteki serwisowanego urządzenia,
- pomiarem czasochłonności zadań.
Stworzyliśmy i rozwijamy system Serwis Planner właśnie po to, by dostarczyć naszym klientom takie rozwiązanie IT, które pomoże im rozwiązać powyższe problemy. Umożliwiamy serwisom elektronarzędzi oszczędność czasu na żmudnych czynnościach związanych z zarządzaniem oraz dokumentami, dzięki czemu mogą go one wykorzystać w bardziej produktywny sposób.
W tej branży zaufali nam, między innymi:



Co o nas mówią klienci?
Serwis Planner umożliwia:
- sprawną ewidencję nowych zleceń za pomocą jednego okna,
- błyskawiczne generowanie protokołów przyjęcia i wydania urządzenia,
- łatwą kontrolę nad otwartymi zleceniami,
- sprawne generowanie faktur i dokumentów magazynowych,
- bezproblemowe potwierdzanie odbioru naprawianych urządzeń,
- łatwą komunikację z klientem - status zlecenia, powiadomienia,
- łatwą kontrolę nad magazynem części zamiennych,
- uzupełnienie kartoteki zlecenia o fotografie.

Serwis Planner to prosty w obsłudze, ale zarazem kompleksowy program do serwisu elektronarzędzi. Staramy się, aby nasze rozwiązanie było tak elastyczne, jak to tylko możliwe, dlatego jesteśmy pewni, że bez problemu dopasujesz je do sposobu, w jaki działa Twoje przedsiębiorstwo. Z systemem Serwis Planner poprawisz organizację w swojej firmie, ułatwisz przepływ i archiwizację informacji oraz wesprzesz komunikację z klientami. Już dziś skontaktuj się z nami i wypróbuj wersję demo!
Dlaczego Serwis Planner?
To odpowiedni program do serwisu elektronarzędzi
To system pracujący na większości urządzeń przenośnych
To narzędzie intuicyjne, poręczne i proste w obsłudze
CRM dla serwisu elektronarzędzi
Jeżeli Twoja firma nie tylko serwisuje elektronarzędzia, ale również handluje nimi, to mamy dla Ciebie jeszcze jedno rozwiązanie. Synergius CRM to przydatny w dziale sprzedaży system, który możesz połączyć z Serwis Plannerem. Uzyskasz w ten sposób kompleksową platformę do obsługi Twoich klientów, która wesprze Cię zarówno w zarządzaniu zleceniami jak i procesami sprzedaży. Dzięki systemowi Synergius CRM:
- zautomatyzujesz wiele procesów w dziale handlowym,
- uzyskasz narzędzie do analiz sprzedażowych,
- zorganizujesz pracę handlowców.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz