Program do serwisu elektronarzędzi

Sprawdzone narzędzie do zarządzania serwisem



Znamy potrzeby Twojej firmy

Prowadzisz serwis elektronarzędzi? Twoja firma prężnie się rozwija, jednak wraz ze wzrostem liczby zleceń i pracowników przybywa pracy organizacyjnej? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci ograniczyć czas tracony na żmudnych procesach zarządzania przedsiębiorstwem? Dobrze trafiłeś, ponieważ branża serwisu elektronarzędzi nie jest nam obca i wiemy, że często natrafia się w niej na kłopoty z:

  • szybkim wystawianiem protokołów przyjęcia i wydania urządzeń,
  • nadzorem nad otwartymi zleceniami i monitorowaniem postępów prac,
  • przekazywaniem klientowi informacji o statusie zlecenia,
  • łatwym sposobem na uzyskanie akceptacji kosztów naprawy przez klienta,
  • prowadzeniem kompleksowej kartoteki serwisowanego urządzenia,
  • pomiarem czasochłonności zadań.

Stworzyliśmy i rozwijamy system SerwisPlanner właśnie po to, by dostarczyć naszym klientom takie rozwiązanie IT, które pomoże im rozwiązać powyższe problemy. Umożliwiamy serwisom elektronarzędzi oszczędność czasu na żmudnych czynnościach związanych z zarządzaniem oraz dokumentami, dzięki czemu mogą go one wykorzystać w bardziej produktywny sposób.



SerwisPlanner umożliwia:

  • sprawną ewidencję nowych zleceń za pomocą jednego okna,
  • błyskawiczne generowanie protokołów przyjęcia i wydania urządzenia,
  • łatwą kontrolę nad otwartymi zleceniami,
  • sprawne generowanie faktur i dokumentów magazynowych,
  • bezproblemowe potwierdzanie odbioru naprawianych urządzeń,
  • łatwą komunikację z klientem - status zlecenia, powiadomienia,
  • łatwą kontrolę nad magazynem części zamiennych,
  • uzupełnienie kartoteki zlecenia o fotografie.



SerwisPlanner to prosty w obsłudze, ale zarazem kompleksowy program do serwisu elektronarzędzi. Staramy się, aby nasze rozwiązanie było tak elastyczne, jak to tylko możliwe, dlatego jesteśmy pewni, że bez problemu dopasujesz je do sposobu, w jaki działa Twoje przedsiębiorstwo. Z systemem SerwisPlanner poprawisz organizację w swojej firmie, ułatwisz przepływ i archiwizację informacji oraz wesprzesz komunikację z klientami. Już dziś skontaktuj się z nami i wypróbuj wersję demo!



Dlaczego SerwisPlanner?


To odpowiedni program do serwisu elektronarzędzi

To system pracujący na większości urządzeń przenośnych

To narzędzie intuicyjne, poręczne i proste w obsłudze


Co o nas mówią klienci?


W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


Krzysztof Wolański

Ecovend

Współpraca z systemem Synergius CRM


Jeżeli Twoja firma nie tylko serwisuje elektronarzędzia, ale również handluje nimi, to mamy dla Ciebie jeszcze jedno rozwiązanie. Synergius CRM to przydatny w dziale sprzedaży system, który możesz połączyć z SerwisPlannerem. Uzyskasz w ten sposób kompleksową platformę do obsługi Twoich klientów, która wesprze Cię zarówno w zarządzaniu zleceniami jak i procesami sprzedaży. Dzięki systemowi Synergius CRM:

  • zautomatyzujesz wiele procesów w dziale handlowym,
  • uzyskasz narzędzie do analiz sprzedażowych,
  • zorganizujesz pracę handlowców.







Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz