Prowadzisz serwis elektronarzędzi? Twoja firma prężnie się rozwija, jednak wraz ze wzrostem liczby zleceń i pracowników przybywa pracy organizacyjnej? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci ograniczyć czas tracony na żmudnych procesach zarządzania przedsiębiorstwem? Dobrze trafiłeś, ponieważ branża serwisu elektronarzędzi nie jest nam obca i wiemy, że często natrafia się w niej na kłopoty z:
szybkim wystawianiem protokołów przyjęcia i wydania urządzeń,
nadzorem nad otwartymi zleceniami i monitorowaniem postępów prac,
przekazywaniem klientowi informacji o statusie zlecenia,
łatwym sposobem na uzyskanie akceptacji kosztów naprawy przez klienta,
Stworzyliśmy i rozwijamy system Serwis Planner właśnie po to, by dostarczyć naszym klientom takie rozwiązanie IT, które pomoże im rozwiązać powyższe problemy. Umożliwiamy serwisom elektronarzędzi oszczędność czasu na żmudnych czynnościach związanych z zarządzaniem oraz dokumentami, dzięki czemu mogą go one wykorzystać w bardziej produktywny sposób.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Co o nas mówią klienci?
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Serwis Planner umożliwia między innymi...
sprawną ewidencję nowych zleceń za pomocą jednego okna,
błyskawiczne generowanie protokołów przyjęcia i wydania urządzenia,
łatwą kontrolę nad otwartymi zleceniami,
sprawne generowanie faktur i dokumentów magazynowych,
łatwą komunikację z klientem - status zlecenia, powiadomienia,
łatwą kontrolę nad magazynem części zamiennych,
uzupełnienie kartoteki zlecenia o fotografie.
Serwis Planner to prosty w obsłudze, ale zarazem kompleksowy program do serwisu elektronarzędzi. Staramy się, aby nasze rozwiązanie było tak elastyczne, jak to tylko możliwe, dlatego jesteśmy pewni, że bez problemu dopasujesz je do sposobu, w jaki działa Twoje przedsiębiorstwo. Z systemem Serwis Planner poprawisz organizację w swojej firmie, ułatwisz przepływ i archiwizację informacji oraz wesprzesz komunikację z klientami. Już dziś skontaktuj się z nami i wypróbuj wersję demo!
Dlaczego Serwis Planner?
To odpowiedni program do serwisu elektronarzędzi
To system pracujący na większości urządzeń przenośnych
To narzędzie intuicyjne, poręczne i proste w obsłudze
CRM dla serwisu elektronarzędzi
Jeżeli Twoja firma nie tylko serwisuje elektronarzędzia, ale również handluje nimi, to mamy dla Ciebie jeszcze jedno rozwiązanie. Synergius CRM to przydatny w dziale sprzedaży system, który możesz połączyć z Serwis Plannerem. Uzyskasz w ten sposób kompleksową platformę do obsługi Twoich klientów, która wesprze Cię zarówno w zarządzaniu zleceniami jak i procesami sprzedaży. Dzięki systemowi Synergius CRM:
zautomatyzujesz wiele procesów w dziale handlowym,
uzyskasz narzędzie do analiz sprzedażowych,
zorganizujesz pracę handlowców.
Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz