Prowadzisz serwis elektronarzędzi? Twoja firma prężnie się rozwija, jednak wraz ze wzrostem liczby zleceń i pracowników przybywa pracy organizacyjnej? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci ograniczyć czas tracony na żmudnych procesach zarządzania przedsiębiorstwem? Dobrze trafiłeś, ponieważ branża serwisu elektronarzędzi nie jest nam obca i wiemy, że często natrafia się w niej na kłopoty z:
szybkim wystawianiem protokołów przyjęcia i wydania urządzeń,
nadzorem nad otwartymi zleceniami i monitorowaniem postępów prac,
przekazywaniem klientowi informacji o statusie zlecenia,
łatwym sposobem na uzyskanie akceptacji kosztów naprawy przez klienta,
Stworzyliśmy i rozwijamy system Serwis Planner właśnie po to, by dostarczyć naszym klientom takie rozwiązanie IT, które pomoże im rozwiązać powyższe problemy. Umożliwiamy serwisom elektronarzędzi oszczędność czasu na żmudnych czynnościach związanych z zarządzaniem oraz dokumentami, dzięki czemu mogą go one wykorzystać w bardziej produktywny sposób.
W tej branży zaufali nam, między innymi:
Co o nas mówią klienci?
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Serwis Planner umożliwia:
sprawną ewidencję nowych zleceń za pomocą jednego okna,
błyskawiczne generowanie protokołów przyjęcia i wydania urządzenia,
łatwą kontrolę nad otwartymi zleceniami,
sprawne generowanie faktur i dokumentów magazynowych,
łatwą komunikację z klientem - status zlecenia, powiadomienia,
łatwą kontrolę nad magazynem części zamiennych,
uzupełnienie kartoteki zlecenia o fotografie.
Serwis Planner to prosty w obsłudze, ale zarazem kompleksowy program do serwisu elektronarzędzi. Staramy się, aby nasze rozwiązanie było tak elastyczne, jak to tylko możliwe, dlatego jesteśmy pewni, że bez problemu dopasujesz je do sposobu, w jaki działa Twoje przedsiębiorstwo. Z systemem Serwis Planner poprawisz organizację w swojej firmie, ułatwisz przepływ i archiwizację informacji oraz wesprzesz komunikację z klientami. Już dziś skontaktuj się z nami i wypróbuj wersję demo!
Dlaczego Serwis Planner?
To odpowiedni program do serwisu elektronarzędzi
To system pracujący na większości urządzeń przenośnych
To narzędzie intuicyjne, poręczne i proste w obsłudze
CRM dla serwisu elektronarzędzi
Jeżeli Twoja firma nie tylko serwisuje elektronarzędzia, ale również handluje nimi, to mamy dla Ciebie jeszcze jedno rozwiązanie. Synergius CRM to przydatny w dziale sprzedaży system, który możesz połączyć z Serwis Plannerem. Uzyskasz w ten sposób kompleksową platformę do obsługi Twoich klientów, która wesprze Cię zarówno w zarządzaniu zleceniami jak i procesami sprzedaży. Dzięki systemowi Synergius CRM:
zautomatyzujesz wiele procesów w dziale handlowym,
uzyskasz narzędzie do analiz sprzedażowych,
zorganizujesz pracę handlowców.
Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz