Program do serwisu ekspresów do firm

Skuteczne zarządzanie zleceniami serwisowymi

Jak usprawnić serwis

Prowadzisz serwis ekspresów do kawy? Znamy tę branżę, dlatego podejrzewamy, że mogłeś napotkać na popularne w niej problemy. Czy zauważyłeś problemy z:

  • szybkim delegowaniem zleceń serwisantom,
  • monitorowaniem otwartych zleceń,
  • mierzeniem efektywności pracowników,
  • wygodnym wystawianiem protokołów serwisowych,
  • prowadzeniem historii napraw danego urządzenia?

Zapewne potrzebujesz też sprawdzonego sposobu na:

  • szybkie i wygodne fakturowanie,
  • przekazywanie informacji o zamknięciu zleceń,
  • ewidencję wykorzystanych części?

Jeżeli tak, to Serwis Planner jest narzędziem, które doskonale sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie. To kompleksowy program do serwisu ekspresów do firm, który pomoże Ci w zapanowaniu nad wieloma procesami i ułatwi przepływ informacji pomiędzy Tobą, serwisantami oraz klientami. Jest to możliwe dzięki szeregowi przydatnych funkcji, które zaimplementowaliśmy w systemie.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży ekspresów
Klient programu do serwisu w branży ekspresów
Klient programu do serwisu w branży ekspresów

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner umożliwia:

  • szybkie delegowanie zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
  • monitorowanie otwartych zleceń,
  • kontrolowanie efektywności serwisantów,
  • proste tworzenie i przesyłanie protokołów serwisowych,
  • utworzenie bazy wiedzy o serwisowanych urządzeniach, zleceniach i klientach,
  • sprawną i wygodną komunikację serwisantów z kierownikiem,
  • zarządzanie firmą za pomocą pojedynczego narzędzia,
  • zarządzanie częściami pobranymi przez serwisantów.
Serwisu ekspresów do kawy podgląd systemu

Nasz program do serwisu ekspresów do firm jest opracowywany w ścisłej współpracy z naszymi klientami oraz ich pracownikami. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Twojej firmie narzędzie, którego funkcje znacznie ułatwią pracę zarówno Tobie jak i Twoim serwisantom. Sprawdź, które obszary działalności firmy możesz usprawnić dzięki systemowi Serwis Planner.

Funkcje dla koordynatora prac:

  • zarządzanie zleceniami serwisantów,
  • monitorowanie zleceń będących w toku,
  • kontrola efektywności serwisantów,
  • kontrola nad zleceniami gotowymi do rozliczenia,
  • wystawianie faktur,
  • kompleksowa baza danych o klientach, zleceniach i serwisowanych urządzeniach,
  • ewidencja części zamiennych.

Funkcje dla wykonawcy prac:

  • tworzenie protokołów serwisowych,
  • powiadomienie o nowym zleceniu,
  • łatwy dostęp do kluczowych informacji o zleceniu,
  • rejestracja czasu pracy,
  • możliwość przejrzenia historii serwisowanego urządzenia serwisowanego (np. wcześniejszych napraw),
  • łatwe przesyłanie informacji o postępach prac,
  • możliwość uzyskania podpisu elektronicznego klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

To dedykowany program do serwisu maszyn i urządzeń

To narzędzie dostępne na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet itd.)

To system przejrzysty, wygodny i prosty w obsłudze

CRM dla serwisu ekspresów

Jeżeli Twoja firma oprócz serwisowaniem ekspresów do kawy zajmuje się również ich sprzedażą, to polecamy rozbudowę Serwis Plannera o system Synergius CRM. Jest to dedykowane oprogramowanie dla działu zajmującego się handlem, które dzięki wielu interesującym funkcjom usprawnia jego pracę. Oferowany przez nas CRM automatyzuje wiele procesów w dziale handlowym, ułatwia przeprowadzanie analiz oraz zarządzanie czasem pracowników.

Synergius CRM można zintegrować z programem Serwis Planner. Łącząc oba systemy otrzymasz kompleksowe narzędzie do obsługi klientów zarówno w kontekście sprzedaży jak i serwisu.

CRM dla serwisu ekspresów do firm

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje