Prowadzisz serwis ekspresów do kawy? Znamy tę branżę, dlatego podejrzewamy, że mogłeś napotkać na popularne w niej problemy. Czy zauważyłeś problemy z:
szybkim delegowaniem zleceń serwisantom,
monitorowaniem otwartych zleceń,
mierzeniem efektywności pracowników,
wygodnym wystawianiem protokołów serwisowych,
prowadzeniem historii napraw danego urządzenia?
Zapewne potrzebujesz też sprawdzonego sposobu na:
szybkie i wygodne fakturowanie,
przekazywanie informacji o zamknięciu zleceń,
ewidencję wykorzystanych części?
Jeżeli tak, to Serwis Planner jest narzędziem, które doskonale sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie. To kompleksowy program do serwisu ekspresów do firm, który pomoże Ci w zapanowaniu nad wieloma procesami i ułatwi przepływ informacji pomiędzy Tobą, serwisantami oraz klientami. Jest to możliwe dzięki szeregowi przydatnych funkcji, które zaimplementowaliśmy w systemie.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Co o nas mówią klienci?
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Serwis Planner umożliwia między innymi...
szybkie delegowanie zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
monitorowanie otwartych zleceń,
kontrolowanie efektywności serwisantów,
proste tworzenie i przesyłanie protokołów serwisowych,
utworzenie bazy wiedzy o serwisowanych urządzeniach, zleceniach i klientach,
sprawną i wygodną komunikację serwisantów z kierownikiem,
zarządzanie firmą za pomocą pojedynczego narzędzia,
zarządzanie częściami pobranymi przez serwisantów.
Nasz program do serwisu ekspresów do firm jest opracowywany w ścisłej współpracy z naszymi klientami oraz ich pracownikami. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Twojej firmie narzędzie, którego funkcje znacznie ułatwią pracę zarówno Tobie jak i Twoim serwisantom. Sprawdź, które obszary działalności firmy możesz usprawnić dzięki systemowi Serwis Planner.
Funkcje dla koordynatora prac:
zarządzanie zleceniami serwisantów,
monitorowanie zleceń będących w toku,
kontrola efektywności serwisantów,
kontrola nad zleceniami gotowymi do rozliczenia,
wystawianie faktur,
kompleksowa baza danych o klientach, zleceniach i serwisowanych urządzeniach,
ewidencja części zamiennych.
Funkcje dla wykonawcy prac:
tworzenie protokołów serwisowych,
powiadomienie o nowym zleceniu,
łatwy dostęp do kluczowych informacji o zleceniu,
rejestracja czasu pracy,
możliwość przejrzenia historii serwisowanego urządzenia serwisowanego (np. wcześniejszych napraw),
łatwe przesyłanie informacji o postępach prac,
możliwość uzyskania podpisu elektronicznego klienta.
Dlaczego Serwis Planner?
To dedykowany program do serwisu maszyn i urządzeń
To narzędzie dostępne na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet itd.)
To system przejrzysty, wygodny i prosty w obsłudze
CRM dla serwisu ekspresów
Jeżeli Twoja firma oprócz serwisowaniem ekspresów do kawy zajmuje się również ich sprzedażą, to polecamy rozbudowę Serwis Plannera o system Synergius CRM. Jest to dedykowane oprogramowanie dla działu zajmującego się handlem, które dzięki wielu interesującym funkcjom usprawnia jego pracę. Oferowany przez nas CRM automatyzuje wiele procesów w dziale handlowym, ułatwia przeprowadzanie analiz oraz zarządzanie czasem pracowników.
Synergius CRM można zintegrować z programem Serwis Planner. Łącząc oba systemy otrzymasz kompleksowe narzędzie do obsługi klientów zarówno w kontekście sprzedaży jak i serwisu.
Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz