Program do serwisu aparatury medycznej

Efektywne zarządzanie zleceniami serwisowymi

Wyzwania stojące przed firmą serwisową

Czy flagową usługą Twojej firmy jest serwis aparatury medycznej? Jeśli tak, to z pewnością natrafiłeś na mniejsze lub większe problemy z:

  • przekazywaniem serwisantom nowych zleceń,
  • bieżącym śledzeniem postępów prac,
  • mierzeniem skuteczności serwisantów,
  • szybkim wystawianiem i przekazywaniem protokołów serwisowych,
  • gromadzeniem informacji o historii napraw urządzenia,

oraz potrzebujesz funkcjonalnego narzędzia do:

  • szybkiego wystawiania faktur,
  • informowania o zamknięciu zleceń,
  • ewidencji części wydanych przez magazyn.

Jeżeli rzeczywiście tak jest, to Serwis Planner z pewnością Cię zainteresuje, ponieważ jest to system, który może wnieść do Twojego przedsiębiorstwa wiele wymiernych korzyści. To funkcjonalny program do serwisu aparatury medycznej, który wspomoże Twoją firmę w organizacji przyjętych zleceń oraz upłynni przekazywanie informacji pomiędzy centralą, serwisantami i klientami.

W tej branży zaufali nam, między innymi:

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
tech-service
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
bakery-service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Klient Serwis Planner - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
abak
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
stadtraum
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner to wymierna pomoc w:

  • gromadzeniu dokumentacji w kartotece klienta,
  • sprawnym przekazywaniu zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
  • nadzorowaniu bieżących zleceń,
  • ocenianiu skuteczności serwisantów,
  • szybkim przekazywaniu protokołów serwisowych,
  • budowaniu bazy danych o serwisowanej aparaturze,zleceniach i klientach,
  • szybkiej i bezproblemowej komunikacji serwisantów z centralą,
  • nadzorze nad częściami pobranymi z magazynu przez serwisantów.
program do serwisu aparatury medycznej laptop

Serwis Planner to program do serwisu aparatury medycznej, który w elastyczny sposób reaguje na potrzeby tej branży. Jest to możliwe między innymi dzięki temu, że uważnie słuchamy potrzeb naszych klientów - zarówno tych zajmujących się organizacją zleceń jak i wykonujących tę pracę serwisantów. Umożliwia to nam dostarczenie Twojemu przedsiębiorstwu oprogramowania, którego możliwości znacznie ułatwią pracę wszystkim zainteresowanym stronom.

Możliwości dla kierownika

  • efektywna organizacja zleceń serwisantom,
  • nadzór nad otwartymi zleceniami,
  • nadzór nad efektywnością serwisantów,
  • kontrola nad usługami gotowymi do rozliczenia,
  • wystawianie i przesyłanie faktur,
  • rozbudowana baza danych o klientach, zleceniach i aparaturze,
  • nadzór nad magazynem części zamiennych.

Możliwości dla serwisanta

  • łatwe wystawianie protokołów serwisowych,
  • szybka informacja o nowym zleceniu,
  • odręczny dostęp do kluczowych danych o zleceniu,
  • ewidencja przepracowanego czasu,
  • dostęp do historii serwisowanej aparatury (np. opisówwcześniejszych prac),
  • szybkie przekazywanie informacji o postępach lub zakończeniu zlecenia,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego usługobiorcy.

Dlaczego Serwis Planner?

To przystosowany program do serwisu aparatury medycznej

To system dostępny na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet itd.)

To narzędzie intuicyjne, wygodne i łatwe w obsłudze

CRM dla serwisu aparatury medycznej

Czy oprócz serwisowania aparatury medycznej Twoja firma zajmuje się także jej sprzedażą? W takim przypadku mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - Synergius CRM. System tej klasy jest dedykowanym oprogramowaniem dla działu handlowego. Nasz CRM bez problemu połączyć można z programem Serwis Planner, dzięki czemu otrzymuje się kompleksowe narzędzie do obsługi klienta. Synergius CRM to również sposób na:

  • sprawną organizację pracy handlowców,
  • przeprowadzanie analiz sprzedażowych,
  • automatyzację większości procesów w dziale handlowym.
CRM dla serwisu aparatury medycznej

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje