Program dla serwisu komputerów i telefonów

Skuteczna obsługa serwisu komputerowego

Dobry program do obsługi serwisów

Twoja firma zajmuje się naprawą i konserwacją komputerów? Serwis, który prowadzisz, szybko się rozwija, zdobywasz wielu nowych klientów i przybywa Ci pracowników? Z pewnością zauważyłeś, że wraz z rozwojem Twojej firmy pojawia się coraz więcej papierkowej roboty, a organizacja zleceń staje się coraz bardziej czasochłonna. Dobrze trafiłeś! Wiemy, jak rozwiązać Twoje problemy z:

  • brakiem szybkiego sposobu na tworzenie protokołów przyjęcia i wydania,
  • brakiem wygodnego sposobu na akceptację kosztów naprawy przez klienta,
  • brakiem sposobu na mierzenie efektywności pracowników,
  • czasochłonnym tworzeniem i przetwarzaniem zleceń,
  • brakiem narzędzia, które pozwoli klientowi sprawdzać status zlecenia,
  • brakiem wygodnego narzędzia do przechowywania dokumentacji zdjęciowej urządzeń.
Serwis komputerów podgląd systemu

Oferowany przez nas system Serwis Planner to rozwiązanie, które pozwala na skuteczną obsługę serwisu komputerów. To rozbudowane narzędzie, które wspomoże Cię w Twojej codziennej pracy. Dzięki programowi Serwis Planner łatwiej zapanujesz nad zleceniami oraz upłynnisz komunikację pomiędzy sobą, pracownikami oraz klientami. Osiągnięcie tych korzyści jest możliwe dzięki szerokiej liście możliwości, które zawarliśmy w naszym systemie. Poniżej wymieniamy niektóre z nich.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży serwisu komputerów
Klient programu do serwisu w branży serwisu komputerów
Klient programu do serwisu w branży serwisu komputerów

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Wybrane możliwości i funkcje systemu

  • szybkie i proste rejestrowanie nowych napraw — w jednym oknie dodajesz dane klienta i tworzysz zlecenie naprawy,
  • tworzenie protokołów (przyjęcia i naprawy sprzętu),
  • powiadomienia dla klienta o zakończonej naprawie,
  • dostęp klienta do informacji o postępach w realizacji naprawy,
  • potwierdzanie odbioru i pozostawienia sprzętu podpisem klienta,
  • baza materiałów i części wykorzystywanych do naprawy,
  • dodawanie zdjęć sprzętu do karty zlecenia,
  • wystawianie faktur bezpośrednio z systemu.
Dodawanie nowego zlecenia w programie do serwisu

Nasz program dla serwisu komputerów jest bez ustanku rozwijany. Prowadzimy ciągłe rozmowy z naszymi Klientami, dlatego orientujemy się w bieżących potrzebach zarówno osób zarządzających serwisem jak i pracowników przeprowadzających naprawy oraz konserwacje sprzętu. Sprawdź, w jaki sposób jesteśmy w stanie pomóc obu tym grupom.

Możliwości dla kierownika:

  • efektywne zarządzanie nowymi zleceniamim,
  • wygodny monitoring otwartych zleceń,
  • badanie efektywności pracowników,
  • łatwa kontrola nad rozliczeniami,
  • szybkie generowanie i wysyłanie faktur,
  • prosta kontrola nad magazynem części zamiennych.

Możliwości dla serwisanta:

  • szybkie generowanie protokołów serwisowych,
  • szybkie powiadomienie o nowym zleceniu,
  • ułatwiony dostęp do kluczowych danych o zleceniu,
  • ewidencja czasu poświęconego na zlecenie,
  • szybkie przekazywanie informacji o postępach lub zakończeniu zlecenia,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego od klienta.

Dlaczego Serwis Planner?

Stworzony dla serwisów komputerów

Dostępny online

Wygodny i prosty w obsłudze

CRM dla serwisu komputerów

Serwisowanie oraz konserwacja sprzętu komputerowego to nie wszystko, czym zajmuje się Twoja firma? Prowadzisz również sprzedaż komputerów, osprzętu do nich i oprogramowania? W takim razie gorąco polecamy Ci kolejny z naszych produktów, a mianowicie system Synergius CRM.

Jest to kompleksowe oprogramowanie, którego głównym celem jest dostarczenie pracownikom działu handlowego wielu przydatnych narzędzi. Oferowany przez nas system CRM pomoże oszczędzić Ci wiele czasu handlowców oraz podnieść jakość obsługi klientów. Możliwe jest to dzięki daleko idącej automatyzacji pracy działu sprzedaży, ułatwionemu planowaniu zadań pracownikom oraz zestawowi raportów do analiz sprzedażowych.

Systemy Synergius CRM oraz Serwis Planner można zintegrować. Dzięki temu otrzymasz efektywne narzędzie do obsługi klientów zarówno pod kątem sprzedaży jak i usług.

CRM dla serwisu komputerowego

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje