Planowanie zleceń na mapie

w skutecznym programie do serwisu

Planuj trasy serwisantów

Serwis Planner umożliwia planowanie tras serwisantów na mapie. Jak ta funkcja sprawdzi się w Twoim serwisie? Za każdym razem planując listę zleceń do wykonania przez poszczególnych serwisantów, możesz wyświetlić je wszystkie na mapie. W ten sposób bardzo łatwo wyłowić zlecenia, które znajdują się obok siebie. To z kolei pozwoli wybrać serwisantów przebywających najbliżej tych zleceń i dobrać dla nich najbardziej optymalną kolejność wykonania zadań. Planując w ten sposób pracę swoich podwładnych oszczędzisz ich czas, a więc i zasoby firmy.

Planowanie tras serwisantów na mapie może przydać się również w przypadkach, kiedy pojawiło się nowe, pilne zlecenie i serwis powinien na nie szybko oraz sprawnie zareagować. W takiej sytuacji nie musisz kontaktować się ze wszystkimi znajdującymi się w terenie serwisantami aby dowiedzieć się, gdzie aktualnie przebywają i czy są w danym momencie dostępni. Wystarczy, że wyświetlisz sobie lokalizację pracowników na mapie oraz sprawdzisz ich kalendarze zleceń. W ten sposób możesz odnaleźć najbliższego wolnego serwisanta i przypisać mu zlecenie, o którym natychmiast zostanie poinformowany systemowym powiadomieniem.


Lokalizacja pracowników na mapie

Jak już wspominaliśmy, oferowany przez nas system umożliwia lokalizację pracowników na mapie. Z funkcjonalności tej można skorzystać po zainstalowaniu osobnej aplikacji 'Serwis Planner', dostępnej na systemy Android oraz iOS. Jeżeli aplikacji udzielimy odpowiednich zezwoleń, będzie przesyłała do webowej wersji systemu informacje na temat miejsca pobytu konkretnych osób. Lokalizacja pracowników na mapie ma dwa główne zastosowania. Pierwszym z nich jest możliwość monitorowania przebywających w terenie serwisantów oraz postępów w zleceniach, które realizują. Drugim jest optymalizacja przydzielania zadań - kiedy pojawia się nowe zlecenie, w łatwy sposób możemy ustalić, który pracownik jest najbliżej. Funkcja ta jest przydatna szczególnie wtedy, kiedy kluczową rolę gra szybkość reakcji, ale jej zaletą jest również oszczędność zasobów firmy. Dzięki odpowiedniemu doborowi tras przejazdu oraz najbliższych pracowników, firma zaoszczędzi nie tylko paliwo, ale również roboczogodziny serwisantów.

Najważniejsze możliwości lokalizacji pracowników
i zleceń na mapie:

  • szybkie lokalizowanie pracownika na mapie,
  • wsparcie w przydzielaniu optymalnej kolejności zleceń,
  • oszczędność czasu pracowników terenowych,
  • filtrowanie lokalizacji po fazie zlecenia,
  • filtrowanie lokalizacji po osobie odpowiedzialnej za zlecenie,
  • prosty sposób na oszczędność czasu serwisantów,
  • niższe zużycie paliwa.


Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz