Personalizacja pulpitu pracownika

Niezbędne informacje zawsze pod ręką, dzięki elastycznej konfiguracji widgetów na pulpicie

Personalizacja pulpitu pracownika

Personalizacja pulpitu pracownika w programie Serwis Planner jest wyjątkowo intuicyjna. Funkcjonalność ta pozwala na elastyczną konfigurację wszystkich wyświetlanych informacji na pulpicie serwisantów oraz kierowników. Konfiguracja polega na ustawieniu pulpitu, który jest widoczny dla pracownika po zalogowaniu. Widgety pozwalają na wyświetlanie m.in. listy zleceń wg typu (np. zlecenia nowe, w relazacji, zakończone) czy listy zadań.

W ten sposób serwisanci mogą zobaczyć zaplanowane dla nich zadania i zlecenia np. nowe instalacje, natomiast kierownicy – wyświetlać listę zleceń do przydzielenia, podjętych do realizacji, czekających na zafakturowanie lub po prostu kalendarz z zadaniami serwisantów. Na tej podstawie są oni w stanie określać obłożenie pracowników i wywiązywanie się przez nich z określonych zadań, a także błyskawicznie planować następne.

Najważniejsze korzyści z wdrożenia:

  • podniesienie komfortu korzystania z systemu,
  • najważniejsze dane zawsze pod ręką,
  • oszczędność czasu.
Jak skonfigurować tablicę Kanban?

Miej wszystkie najważniejsze informacje zawsze pod ręką

Przetestuj bezpłatnie Serwis Planner przez całe 30 dni. Bez zobowiązań i obligacji!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje