Personalizacja pulpitu pracownika

w programie do serwisu

Personalizacja pulpitu pracownika

Personalizacja pulpitu pracownika w naszym programie jest bardzo intuicyjna. Funkcjonalność ta pozwala na elastyczną konfigurację wyświetlanych informacji na pulpicie serwisantów oraz kierowników. Jest to przydatna możliwość, która sprawia, że obsługa programu do serwisu staje się przyjazna i komfortowa.

Konfiguracja polega na ustawieniu pulpitu, który jest widoczny dla pracownika po zalogowaniu. Twoi pracownicy mogą indywidualnie, za pomocą widgetów wyświetlać interesujące ich informacje albo możesz przypisać im określony widok do konkretnych profili – serwisantów, kierowników. Widgety pozwalają na wyświetlanie faktur, kalendarza (w wersji Standard i Pro),listy zadań i zdarzeń, listy procesów np. reklamacji i kodu html oraz grupowanie tych informacji tworząc kilka zakładek.

W ten sposób serwisanci mogą zobaczyć planowane dla nich zadania i zlecenia (np. nowe reklamacje) czy za pomocą kodu html wyświetlać treść dotyczącą np. zasad realizacji zleceń. Kierownicy również definiują pulpit według swoich preferencji. Jeśli zależy im na koordynacji pracy mogą wyświetlać procesy o różnych fazach, aktywność serwisantów i między innymi na tej podstawie określać ich obłożenie i wywiązywanie się z określonych zadań, a także planować następne.



Najważniejsze korzyści:

  • maksymalne dopasowanie wyglądu pulpitu do potrzeb Twoich pracowników,
  • podniesienie komfortu korzystania z systemu,
  • najważniejsze dane zawsze pod ręką,
  • oszczędność czasu.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO