Personalizacja pulpitu pracownika

w programie do serwisu

Personalizacja pulpitu pracownika

Personalizacja pulpitu pracownika jest bardzo intuicyjna. Funkcjonalność ta pozwala na elastyczną konfigurację wyświetlanych informacji na pulpicie serwisantów oraz kierowników. Konfiguracja polega na ustawieniu pulpitu, który jest widoczny dla pracownika po zalogowaniu. Widgety pozwalają na wyświetlanie m.in. listy zleceń wg typu (np. do przydzielenia, w relazacji, zakończone), listy zadań.

W ten sposób serwisanci mogą zobaczyć zaplanowane dla nich zadania i zlecenia np. nowe instalacje. Natomiast kierownicy mogą wyświetlać listę zleceń do przydzielenia, podjętych do realizacji, czekających na zafakturowanie lub kalendarz z zadaniami serwisantów. Na tej podstawie są w stanie określać obłożenie pracowników i wywiązywanie się z określonych zadań, a także planować następne.



Najważniejsze korzyści:

  • podniesienie komfortu korzystania z systemu,
  • najważniejsze dane zawsze pod ręką,
  • oszczędność czasu.

Jak skonfigurować tablice Kanban? – Program do serwisu

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz