Panel klienta

w skutecznym programie do serwisu

Panel klienta w systemie do serwisu

System SerwisPlanner można rozbudować o wygodny w obsłudze panel klienta. Dzięki niemu Twoi klienci będą mogli zalogować się do systemu i zarejestrować nowe zgłoszenie przy wykorzystaniu dowolnego urządzenia łączącego się z Internetem – także mobilnego. Panel klienta zapewni im też wgląd w historię wykonanych dla nich zleceń serwisowych.



Zarządzanie uprawnieniami kontrahentów

System pozwala zarządzać uprawnieniami kontrahenta – możesz zatem decydować o tym, jakie typy zleceń oraz jakie informacje wprowadzone do kartoteki zlecenia są dostępne w panelu klienta. Usprawni to komunikację pomiędzy Twoją firmą i Twoimi klientami. Nigdy więcej nie będą musieli dzwonić do firmy, żeby poznać etap realizacji zgłoszenia. Wszystkie ustalenia z Twoimi klientami zostaną zapisane w systemie, co pozwoli na zminimalizowanie ryzyka wycofania się klienta z wcześniejszych uzgodnień.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO