6 dowodów na to, że oprogramowanie dla serwisu to dziś konieczność

Kto nie idzie do przodu, ten się cofa – to znane wszystkim powiedzenie doskonale pasuje do właścicieli serwisów specjalizujących się w naprawach, którzy opierają swoje działania na tradycyjnych rozwiązaniach i daleko im do wdrożenia nowoczesnych systemów, znacznie usprawniających funkcjonowanie firmy. Jednym z takich rozwiązań jest specjalne oprogramowanie dla serwisu, które łączy w sobie wiele funkcji – od bazy danych, przez panel dla klienta, aż do narzędzia służącego planowaniu. Uważasz, że nie jest Ci potrzebne? W takim razie sprawdź 6 dowodów na to, że się mylisz!

Dowód nr 1 – pozwala efektywnie i szybko zarządzać zleceniami

Pojawił się nowy kontrahent, którego trzeba obsłużyć? A może nasi pracownicy muszą poradzić sobie z nagłym przypływem wielu nowych zleceń i koniecznie trzeba to wszystko uporządkować? Bez względu na ilość pracy i stopień skomplikowania napraw, jakie trzeba będzie przeprowadzić, oprogramowanie dla serwisu pozwala nie zgubić się w gąszczu klientów i zadań do wykonania. System informatyczny zastępuje notatniki, dokumenty tekstowe w komputerze i daje odpocząć naszej pamięci, umożliwiając nam bezproblemowe zarządzanie zleceniami, przypisywanie zadań do pracowników oraz dając szybki dostęp do najbardziej potrzebnych informacji.

Idź z duchem czasu – usprawnij Twój serwis i działaj efektywniej.

Wypróbuj Serwis Planner przez pełen miesiąc. Bezpłatnie. Bez zobowiązań i karty kredytowej.

Dowód nr 2 – lepsza komunikacja między pracownikami

Oprogramowanie dla serwisu jest dostępne dla wszystkich pracowników, którzy widzą na swoich stanowiskach jakie mają obowiązki i czym powinni zająć się w następnym kroku. Ponadto mogą informować innych, przydzielać zadania lub pozostawiać notatki, co znacznie usprawnia komunikację między pracownikami i zwiększa efektywność pracy serwisu. Porządek i ład to podstawa, szczególnie kiedy zleceń jest dużo i trzeba ze wszystkimi sobie poradzić. Telefony, SMS-y, głośne wołanie z drugiego końca hali? Z systemami informatycznymi to już przeszłość.

Dowód nr 3 – stanowi bazę wiedzy o klientach i serwisie

Masz 100 klientów, o każdym wiele informacji. Owszem, możesz prowadzić akta, notatki i próbować zapamiętać to, co najważniejsze. Tylko po co, skoro dzięki oprogramowaniu dla serwisu wszystko będzie na wyciągnięcie ręki? System daje dostęp do karty każdego kontrahenta, na której znajdują się najważniejsze informacje o kliencie, a także zakres wyświadczonych mu do tej pory usług. Możliwe jest też znalezienie informacji o aktualnie prowadzonych dla klienta pracach czy też zleceniach, które należy wykonać. Taka baza wiedzy daje ogromną przewagę i pozwala na sprawne realizowanie posiadanych zadań.

Dowód nr 4 – umożliwia skuteczne koordynowanie pracy

Komu przydzielić nowe zlecenie? Komuś, kto aktualnie nie ma palących zadań. A tego dowiesz się niekoniecznie poprzez swój papierowy kalendarz, którego aktualizowanie to droga przez mękę, ani od zaufanych pracowników. Koordynowanie pracy za pomocą oprogramowania dla serwisu jest łatwe i przyjemne – masz dostęp do aktualnych zadań pracowników, wiesz jakie naprawy czekają na realizację i kiedy kończy się czas na ich wykonanie. Masz dostęp do kalendarza, możesz dodawać kolejne zlecenia i zapoznać się z przebiegiem prac, a w razie problemów – błyskawicznie zareagować, by określeni pracownicy w kilka sekund poznali zakres swoich nowych zadań.

Dowód nr 5 – znacznie usprawnia obsługę klienta

Wielu przedsiębiorców w pogoni za nowymi zleceniami i chęcią powiększenia zysków zapomina o tym, że najważniejszy jest klient. Nie pamięta o tym, że o relacje z kontrahentami trzeba dbać, a obsługa powinna być profesjonalna i pomocna dla klienta. Dlatego też oprogramowanie dla serwisu może zostać wyposażone w specjalny panel klienta, który zostanie oddany do dyspozycji twoim partnerom biznesowym. Będą oni posiadali specjalny login i hasło, dzięki czemu samodzielnie dodadzą nowe zlecenie i zapoznają się z przebiegiem prac związanych z aktualną naprawą. To dla nich bardzo wygodne, ponieważ nie muszą dzwonić i tracić czasu. Podobnie jak i Ty!

Dowód nr 6 – zwiększa efektywność sprzedaży

Kolejnym dowodem na to, że oprogramowanie dla serwisu to dzisiaj narzędzie niezbędne do rozwoju przedsiębiorstwa, jest ułatwienie sobie codziennych prac – w tym związanych ze sprzedażą. System może zostać powiązany z programem handlowym, a ty otrzymasz w ten sposób dostęp do faktur, dokumentów oraz informacji dotyczących sprzedaży w jednym miejscu. Będziesz wiedział też jaki jest stan magazynów, a także dostaniesz dostęp do bazy produktów wraz z ich cenami oraz informacjami o nich. Dzięki temu działania serwisowe będą przebiegały sprawniej, a ryzyko popełnienia błędów zostanie ograniczone do absolutnego minimum. Prawda, że gra jest warta świeczki?

Przede wszystkim – oprogramowanie dla serwisu daje Ci przewagę nad konkurencją

Mimo tego, że oprogramowanie dla serwisu cieszy się rosnącą popularnością wśród przedsiębiorców, jeszcze wielu z nich nie dostrzegło jego potencjału. Przywiązanie do konwencjonalnych, tradycyjnych rozwiązań wciąż uniemożliwia rozwój wielu firmom, z czego Ty, jako konkurencja możesz tylko skorzystać. Pamiętaj, że dając sobie szansę na rozwój, możesz tylko zyskać!

Szukasz większego systemu do serwisu? Masz niestandardowe wymagania? Chcesz zintegrować system do serwisu z dużym systemem ERP?

Sprawdź system Aura Business – elastyczne rozwiązanie dedykowane dla wymagających klientów.

Idź z duchem czasu – usprawnij Twój serwis i działaj efektywniej.

Wypróbuj Serwis Planner przez pełen miesiąc. Bezpłatnie. Bez zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje