Zmiany w Serwis Planner

Najnowsze możliwości systemu

Serwis Planner to system do obsługi wielu różnych typów zleceń. Wyróżnia się przede wszystkim wyjątkowo aduż możliwością dopasowania do potrzeb danej firmy. To oprogramowannie dostępne z poziomu przeglądarki, więc wystarczy jedynie dostęp do Internetu, aby zacząć z niego korzystać. Dodatkowo, jest ono połączone z aplikacją mobilną dla pracowników w terenie, dzięki czemu kierownik jest na bieżąco z poziomem realizacji zleceń.

Do rzeczy bo mówiliśmy, że jest trochę nowości. Oto one!

Wyświetlaj więcej informacji w aplikacji mobilnej

Aplikacja Serwis Planner umożliwia serwisantowi:

  • zweryfikować listę przypisanych do niego zleceń,
  • sprawdzić konkretny termin i opis wybranego zlecenia,
  • uzupełnić np. opis wykonania usługi lub checklistę czynności, które zostały wykonane (aplikacja obsługuje różne typy pól),
  • załączyć zdjęcia,
  • odebrać podpis potwierdzający wykonanie usługi od klienta.
Aplikacja mobilna Serwis Planner

Twórz produkt serwisowany bezpośrednio w zleceniu

W systemie Serwis Planner produkt serwisowany (czyli maszynę lub urządzenie przypisane do konkretnego klienta) możesz tworzyć w wielu miejscach:

  • na liście urządzeń,
  • tworząc zlecenie,
  • a teraz i także na karcie zlecenia!

To udogodnienie, które pozwoli Ci oszczędzić czas. Przełączanie się pomiędzy zakładkami nie jest już potrzebne.

Dodawanie produktu serwisowanego w karcie zlecenia

Chcesz skorzystać z nowości systemu Serwis Planner?

Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.

Uporządkuj zlecenia cykliczne - nie zapominaj o usługach

Przy zleceniach, które są powtarzane w określonym odstępie czasu trudno pamiętać o terminach. W szczególności, gdy liczba takich zleceń stale rośnie.

W Serwis Planner dodaliśmy obsługę zleceń cyklicznych. Teraz tworząc zlecenie dla kontrahenta możesz oznaczyć je jako cykliczne i wskazać powtarzalność.

P.S. System pokaże Ci podpowiedź, ile zleceń zostanie utworzonych jednocześnie. Szybko, prawda?:)

Tworzenie zlecenia cyklicznego typu przegląd maszyny

Wyświetlaj datę rozpoczęcia i zakończenia na widgecie

Widgety są elastyczne. Możesz wyświetlić ich wiele, a każdy może zawierać inną listę zleceń:

  • tych do przekazania,
  • w realizacji,
  • zakończonych do rozliczenia.
Wyświetlanie dat na widgetach

Wyświetlanie daty rozpoczęcia i zakończenia w tym miejscu pomoże Ci zapanować nad terminami i w szybki sposób zaplanować zadania Twoim serwisantom.

Kolejny widok w nowej odsłonie

Stale pracujemy nad rozwojem naszego systemu. Każdego dnia przepisujemy go na nową technologię i wdrażamy nowy wygląd. Teraz przygotowaliśmy przejrzystą listę kontrahentów.

Możesz samodzielnie zdecydować:

  • które kolumny wyświetlać,
  • zapisać konfigurację widoku dla danego profilu, aby oszczędzić czas innym,
  • szybciej i prościej wyszukiwać kontrahentów po polach standardowych, ale też po nadanych przez Ciebie atrybutach.

Wypróbuj już teraz i sprawdź, jakie to proste.

Nowa lista kontrahentów w systemie do obsługi zleceń

Nowy kalendarz zleceń

W systemie Serwis Planner już na koniec grudnia zostanie udostępniony całkowicie nowy kalendarz zleceń. Choć wyglądem przypomina aktualny kalendarz zadań - wyświetla zaplanowanie zlecenia w danym okresie.

Możesz:

  • podejrzeć zlecenia konkretnych pracowników,
  • wyświetlić zlecenia w określonej fazie,
  • dodać nowe zlecenie bezpośrednio z kalendarza.
Nowy kalendarz zleceń Serwis Planner

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje