
Zmiany w Serwis Planner
Najnowsze możliwości systemu
Serwis Planner to system do obsługi wielu różnych typów zleceń. Wyróżnia się przede wszystkim wyjątkowo aduż możliwością dopasowania do potrzeb danej firmy. To oprogramowannie dostępne z poziomu przeglądarki, więc wystarczy jedynie dostęp do Internetu, aby zacząć z niego korzystać. Dodatkowo, jest ono połączone z aplikacją mobilną dla pracowników w terenie, dzięki czemu kierownik jest na bieżąco z poziomem realizacji zleceń.
Do rzeczy bo mówiliśmy, że jest trochę nowości. Oto one!
Wyświetlaj więcej informacji w aplikacji mobilnej
Aplikacja Serwis Planner umożliwia serwisantowi:
- zweryfikować listę przypisanych do niego zleceń,
- sprawdzić konkretny termin i opis wybranego zlecenia,
- uzupełnić np. opis wykonania usługi lub checklistę czynności, które zostały wykonane (aplikacja obsługuje różne typy pól),
- załączyć zdjęcia,
- odebrać podpis potwierdzający wykonanie usługi od klienta.

Twórz produkt serwisowany bezpośrednio w zleceniu
W systemie Serwis Planner produkt serwisowany (czyli maszynę lub urządzenie przypisane do konkretnego klienta) możesz tworzyć w wielu miejscach:
- na liście urządzeń,
- tworząc zlecenie,
- a teraz i także na karcie zlecenia!
To udogodnienie, które pozwoli Ci oszczędzić czas. Przełączanie się pomiędzy zakładkami nie jest już potrzebne.

Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.
Uporządkuj zlecenia cykliczne - nie zapominaj o usługach
Przy zleceniach, które są powtarzane w określonym odstępie czasu trudno pamiętać o terminach. W szczególności, gdy liczba takich zleceń stale rośnie.
W Serwis Planner dodaliśmy obsługę zleceń cyklicznych. Teraz tworząc zlecenie dla kontrahenta możesz oznaczyć je jako cykliczne i wskazać powtarzalność.
P.S. System pokaże Ci podpowiedź, ile zleceń zostanie utworzonych jednocześnie. Szybko, prawda?:)

Wyświetlaj datę rozpoczęcia i zakończenia na widgecie
Widgety są elastyczne. Możesz wyświetlić ich wiele, a każdy może zawierać inną listę zleceń:
- tych do przekazania,
- w realizacji,
- zakończonych do rozliczenia.
Wyświetlanie daty rozpoczęcia i zakończenia w tym miejscu pomoże Ci zapanować nad terminami i w szybki sposób zaplanować zadania Twoim serwisantom.

Kolejny widok w nowej odsłonie
Stale pracujemy nad rozwojem naszego systemu. Każdego dnia przepisujemy go na nową technologię i wdrażamy nowy wygląd. Teraz przygotowaliśmy przejrzystą listę kontrahentów.
Możesz samodzielnie zdecydować:
- które kolumny wyświetlać,
- zapisać konfigurację widoku dla danego profilu, aby oszczędzić czas innym,
- szybciej i prościej wyszukiwać kontrahentów po polach standardowych, ale też po nadanych przez Ciebie atrybutach.
Wypróbuj już teraz i sprawdź, jakie to proste.

Nowy kalendarz zleceń
W systemie Serwis Planner już na koniec grudnia zostanie udostępniony całkowicie nowy kalendarz zleceń. Choć wyglądem przypomina aktualny kalendarz zadań - wyświetla zaplanowanie zlecenia w danym okresie.
Możesz:
- podejrzeć zlecenia konkretnych pracowników,
- wyświetlić zlecenia w określonej fazie,
- dodać nowe zlecenie bezpośrednio z kalendarza.


Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz