Harmonogram zleceń – efektywne zarządzanie zleceniami

Prosty sposób na weryfikacje obciążenia zleceniami

Harmonogram zleceń w systemie Serwis Planner to kolejna forma prezentacji zleceń, która może pomóc Ci szybciej planować pracę. Do listy pracowników dołączona została oś czasu, która wyświetla zlecenia przypisane do konkretnej osoby.

Co zykasz?

Prosta weryfikacja kalendarzy serwisantów w danym terminie
Szybki sposób na wytypowanie serwisanta, który może podjąć nowe zlecenie
Proste planowanie pracy wielu osób, które realizują zlecenia zależne od siebie

W jakiej sytuacji przydaje się harmonogram zleceń?

Możesz go wykorzystać gdy chcesz:

  • sprawdzić, który pracownik może zająć się nowym zleceniem (ma okno czasowe),
  • upewnić się, czy zaplanowane zlecenia nie nakładają się na siebie,
  • w łatwy sposób zmienić terminy zleceń (wystarczy złapać za pasek i przesunąć na odpowiedni dzień), jednocześnie mając pewność, że nie nałożą się ze zleceniami danej osoby lub wielu osób,
  • zaplanować zlecenia zależne od siebie w odpowiedniej kolejności, szczególnie, gdy wykonywane będą przez różne osoby (wtedy na harmonogramie widać wyraźnie datę początkową, kolejności zleceń oraz termin zakończenia całego projektu).
Harmonogram zleceń - Serwis Planner

Galeria możliwości – harmonogram i jego funkcje


Wypróbuj harmonogram zleceń w Twoim serwisie

Bezpłatnie testuj Serwis Planner przez cały miesiąc – bez zobowiązań i obligacji!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje