Harmonogram zleceń – efektywne zarządzanie zleceniami
Prosty sposób na weryfikacje obciążenia zleceniami
Harmonogram zleceń w systemie Serwis Planner to kolejna forma prezentacji zleceń, która może pomóc Ci szybciej planować pracę. Do listy pracowników dołączona została oś czasu, która wyświetla zlecenia przypisane do konkretnej osoby.
Co zykasz?
W jakiej sytuacji przydaje się harmonogram zleceń?
Możesz go wykorzystać gdy chcesz:
- sprawdzić, który pracownik może zająć się nowym zleceniem (ma okno czasowe),
- upewnić się, czy zaplanowane zlecenia nie nakładają się na siebie,
- w łatwy sposób zmienić terminy zleceń (wystarczy złapać za pasek i przesunąć na odpowiedni dzień), jednocześnie mając pewność, że nie nałożą się ze zleceniami danej osoby lub wielu osób,
- zaplanować zlecenia zależne od siebie w odpowiedniej kolejności, szczególnie, gdy wykonywane będą przez różne osoby (wtedy na harmonogramie widać wyraźnie datę początkową, kolejności zleceń oraz termin zakończenia całego projektu).
Galeria możliwości – harmonogram i jego funkcje
Wypróbuj harmonogram zleceń w Twoim serwisie
Bezpłatnie testuj Serwis Planner przez cały miesiąc – bez zobowiązań i obligacji!