Magazyn i tworzenie dokumentów

Bieżąca kontrola stanów magazynowych oraz cen

Magazyn – kontrola stanów magazynowych i tworzenie dokumentów

Serwis Planner to narzędzie wielofunkcyjne, które może być wykorzystywane jako prosty program do zarządzania magazynem. Rozwiązanie to pozwala na bieżącą kontrolę stanów magazynowych oraz cen, a także tworzenie dokumentów magazynowych, które świadczą o przyjęciu i wydaniu produktów na magazyn.

Magazyn w programie Serwis Planner to baza produktów niezbędnych pracownikom do realizacji codziennych prac serwisowych. Umieszczenie informacji o produktach – aktualnych cen oraz stanów magazynowych w jednym spójnym systemie to sposób na usprawnienie prowadzonych działań, oszczędność czasu, a także podniesienie jakości realizacji zgłoszeń serwisowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoi pracownicy posiadają stałą wiedzę o produktach na magazynie, a Ty sprawnie możesz uzupełniać występujące braki.

Nasz system do serwisu, działający jako prosty program do magazynowania, pozwala w wygodny i szybki sposób tworzyć dokumenty magazynowe spod każdego zlecenia. Serwisant, realizując zlecenie, może w szybki sposób utworzyć powiązany dokument i określić np. jakich części użył podczas swojej pracy. Jest to niezwykle pomocne w procesie kontrolowania stanów magazynowych, a z drugiej strony służy to tworzeniu się pełnej historii zlecenia przypisanego do danego kontrahenta.

Zarządzanie magazynem - Serwis Planner

Dokumenty magazynowe mogą być tworzone także bezpośrednio w dedykowanej temu zadaniu zakładce – Dokumenty magazynowe. Co więcej, masz w niej dostęp do wszystkich dokumentów magazynowych i możesz je swobodnie przeglądać korzystając z funkcjonalnej opcji filtrowania.

W programie możesz tworzyć kilka magazynów. Kiedy jest to szczególnie potrzebne? Jeśli Twoi serwisanci pracują w terenie i w swoich samochodach przewożą części, a Ty masz trudność z określeniem jakimi produktami dysponują i jakie są Twoje aktualne stany magazynowe. Każdy z utworzonych w systemie magazynów możesz przypisać do konkretnego serwisanta. W ten sposób może on wskazać, jakich części używał realizując zlecenie, a Ty uzyskujesz aktualną informację o stanach magazynowych. Te dane pozwolą Ci precyzyjnie określać zapotrzebowanie na produkty - serwisanci będą dysponowali odpowiednimi częściami, a Twoi klienci nie będą długo oczekiwali na realizację zlecenia.

Zarządzanie stanami magazynowymi w aplikacji

W systemie możesz tworzyć dokumenty magazynowe, przyjęcia produktów na magazyn, a także ich wydania. Warto zaznaczyć, że nasz system Serwis Planner jest mobilnym programem do serwisu, co pozwala Twoim serwisantom m.in. rejestrować czas czy tworzyć dokumenty magazynowe z poziomu telefonu lub tabletu. Nie musisz czekać całego dnia, aby wiedzieć jaki jest aktualny stan Twojego magazynu. Stany magazynowe są uaktualniane na podstawie zarejestrowanych dokumentów, przez co masz stały dostęp do bieżących informacji.

Wskazówka: Jeżeli Twoi serwisanci korzystają z aplikacji mobilnej mogą przekazywać informację o zużytych częściach w opisie zlecenia.

Najważniejsze korzyści:

  • aktualne stany magazynowe i ceny,
  • tworzenie dokumentów magazynowych spod zlecenia,
  • pełna historia zleceń,
  • koordynacja serwisantów mobilnych — możliwość tworzenia wielu magazynów.

Jak zarządzać magazynem i korzystać z dokumentów?

Zarządzaj magazynem po mistrzowsku z Serwis Planner

Testuj bezpłatnie przez cały miesiąc. Bez zobowiązań i podawania karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje