Integracja z pocztą e-mail
Wymiana danych z wybraną skrzynką pocztową i wiązanie ze zleceniami
Dostęp do maili w systemie dla serwisu
Komunikacja mailowa z klientami jest niezwykle istotna dla wielu firm, których głównym obszarem działalności jest realizacja zleceń serwisowych, instalacyjnych, gwarancyjnych, reklamacyjnych, czy też innych związanych z pracą serwisantów i monterów. Bardzo często skrzynka pocztowa stanowi główny kanał komunikacji z kontrahentami, a w wielu przypadkach jest również miejscem przyjmowania zgłoszeń oraz obsługi zapytań o oferowane prace serwisowe i pozostałe usługi.
W związku z powyższym program do obsługi zleceń Serwis Planner wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i w swojej ofercie posiada możliwość integracji z wybraną pocztą e - mail. Funkcjonalność ta sprawia, że odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych jest dostępne bezpośrednio z programu serwisowego. Korzystając z tej możliwości w programie Serwis Planner nie będziesz już musiał przełączać się między dwoma różnymi rozwiązaniami. Zaoszczędzisz dzięki temu swój czas i zawsze będziesz miał szybki dostęp do szczegółów korespondencji.
Jak działa integracja z pocztą e-mail w programie do obsługi zleceń?
Integracja z pocztą e - mail w programie Serwis Planner jest możliwa poprzez wykorzystanie protokołu IMAP. Połączone w taki sposób rozwiązania dostarczają użytkownikom wiele możliwości. Najistotniejszą korzyścią jest oczywiście wspomniany już wyżej proces odbioru i wysyłki wiadomości e-mail bezpośrednio w programie serwisowym. Całą komunikację dotyczącą otrzymywanych zgłoszeń i zapytań możesz prowadzić w systemie Twojej codziennej pracy, a w przypadku nieobecności w łatwy sposób przekażesz dostęp do swojej skrzynki pracownikowi, który będzie pełnić w tym czasie Twoje obowiązki.
Dodatkowo w ramach funkcjonalności otrzymujesz możliwość ręcznego wiązania konkretnych wiadomości mailowych z poszczególnymi elementami systemu, np. zleceniami. Samodzielnie decydując o powiązaniach w programie przyczyniasz się do budowania historii relacji z kontrahentem, a co najważniejsze wpływasz na efektywną realizację zleceń przez Twoich pracowników. Uzupełniając zlecenie o komunikację z kontrahentem (dzięki możliwości wiązania wiadomości e-mail ze zleceniami), dostarczasz serwisantom wiedzy o ustaleniach dokonanych z klientem, a także przedstawionych w jego zgłoszeniu mailowym potrzebach i uwagach.
Co więcej, korzystając z opcji integracji Twojej skrzynki pocztowej z programem serwisowym otrzymujesz również możliwość używania szablonów maili, które znacznie przyspieszą Twoją komunikację. Wystarczy, że utworzysz szablon maila, odpowiednio go zatytułujesz, a następnie przy tworzeniu nowej wiadomości skorzystasz z niego i zaczytasz wprowadzoną wcześniej treść.
Rozszerzenie integracji z pocztą email
Potrzebujesz większego zakresu funkcjonalności w obrębie integracji z pocztą e-mail? Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Serwis Planner posiada możliwość rozszerzenia działalności integracji z Twoją skrzynką pocztową, która sprawia, że możliwe jest automatyczne pobieranie, a także wiązanie wiadomości z wybranymi elementami systemu. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Skontaktuj się z nami, przedstawimy Ci indywidualną wycenę.
Korzyści integracji z pocztą e-mail w programie Serwis Planner:
- Sprawny odbiór i wysyłka wiadomości e-mail z rozwiązania użytkowanego w Twoich pozostałych działaniach.
- Obsługa zgłoszeń i zapytań o oferowane usługi bezpośrednio w programie serwisowym.
- Pełna wiedza o mailowych ustaleniach dzięki przypisywaniu wiadomości do zleceń.
- Współdzielenie skrzynek pocztowych pomocne w przypadku nieobecności, zastępstw oraz obsługi zgłoszeń przez kilku pracowników.
- Możliwość płatnego rozszerzenia sposobu działania integracji z Twoją skrzynką pocztową.
Usprawnij pracę w serwisie dzięki integracji z pocztą
Testuj bezpłatnie, przez 30 dni bez żadnych zobowiązań. Sprawdź możliwości!