P.H.U. Metal-Hurt

Historia sukcesu naszego klienta

Ponad trzy dekady praktyki i rozwoju sprzedaży na terenie całej Polski

Wiodący dostawca artykułów sanitarnych o najwyższej jakości

Jedyny w kraju dystrybutor i importer marki SEA-HORSE

Opinia klienta

„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie najpierw oprogramowania Automico B2B a kolejno modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.
Same systemy okazały się na tyle elastyczne, by sprostać naszym oczekiwaniom. Pracownicy obsługujący oprogramowanie zostali sprawnie wdrożeni w pracę i nie mają z nią większych problemów. Wprowadzenie Automico B2B i Serwis Plannera zdecydowanie ułatwiło zbieranie zamówień internetowych od kontrahentów, pracę przedstawicieli handlowych w terenie, obsługę zamówień na poziomie działu sprzedaży jak również obsługę samego procesu reklamacyjnego.
Czy zdecydowalibyśmy się na takie rozwiązanie ponownie? Myślę, że zdecydowanie tak.”

Program do reklamacji klient - Metal-Hurt

Magdalena Wieczorkowska-Araújo

Zastępca dyrektora handlowego

P.H.U. Metal-Hurt to ceniony importer i dystrybutor armatury sanitarnej w Polsce, który od 1991 roku dba o solidną i ugruntowaną pozycję na rynku. Firma notuje stały i widoczny wzrost obrotów oraz rozwój sprzedaży na terenie całego kraju. Głównym celem przedsiębiorstwa jest skoncentrowanie się na wiedzy, poprzez profesjonalną obsługę i edukację swoich klientów. Metal-Hurt dąży do zapewnienia pełnego zadowolenia kontrahentów, oferując produkty doskonale dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań.

Produkty firmy są dostępne dla klientów w całej Polsce, zarówno w sklepach stacjonarnych, salonach łazienkowych, hurtowniach sanitarnych, sklepach internetowych, jak i sieciach DIY, na przykład w Leroy Merlin. P.H.U. Metal-Hurt jest właścicielem i dystrybutorem marki SEA-HORSE, znanej z nowoczesnego wzornictwa, wysokiej jakości produktów i atrakcyjnej ceny. Firma oferuje różnorodne towary pod tą marką, takie jak kabiny prysznicowe, brodziki, baterie, zestawy natryskowe i wiele innych.

Program do serwisu dla firmy z branży armatury sanitarnej

Wyzwania i cele we wdrożeniu

Z przedsiębiorstwem P.H.U. Metal-Hurt mieliśmy okazję współpracować już wcześniej – przy wdrażaniu naszej platformy Automico B2B, która pozwoliła na całkowitą automatyzację sprzedaży hurtowej firmy i pozytywnie wpłynęła na relacje z kontrahentami. Więcej na temat tego wdrożenia możesz przeczytać na dedykowanej podstronie: kliknij tutaj.

Naturalnym następstwem udanego wdrożenia platformy e-commerce B2B dla Metal-Hurt był kolejny krok – usprawnienie procesu przyjmowania, przetwarzania oraz bieżącego monitorowania pojawiających się reklamacji. Wraz ze znacząco rosnącą liczbą zamówień, coraz większe wyzwanie zaczęło stanowić zachowanie porządku i organizacji w obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych. Poszukiwanie rozwiązania tego problemu zaowocowało wdrożeniem modułu reklamacyjnego programu Serwis Planner, którego zadaniem była optymalizacja w omawianym zakresie.

Wdrożenie programu do reklamacji

Serwis Planner odpowiada w firmie P.H.U. Metal-Hurt za cały proces obsługi zlecenia reklamacyjnego – od momentu jego zgłoszenia, przez analizę, aż po rozpatrzenie, podjęcie decyzji i zakończenie procesu.

Moduł do zarządzania reklamacjami został w pełni zintegrowany z wykorzystywaną w firmie platformą B2B, co oznacza, że całość pracy odbywa się w jednym systemie. Dzięki rozwiązaniu Serwis Planner uprawnieni do przeprowadzania procesu reklamacji pracownicy widzą na widoku listy wszystkie nowe zgłoszenia reklamacyjne, które następnie mogą przekazać dalej – np. z fazy “nowe” do fazy “rozpatrywane”. Po weryfikacji danego zlecenia (jeśli jest ono kompletne i uzasadnione), może zostać ono przekazane do kolejnego etapu, w którym odbywa się faktyczna realizacja reklamacji – np. zwrot kosztów, wystawienie korekt, naprawa produktu, itd. Finalnie, zrealizowane zgłoszenie można zamknąć, wywołując tym samym jego archiwizację, która zapewni, że pełna historia współpracy z kontrahentem pozostanie w systemie.

Panel reklamacyjny w Serwis Planner

Taki sposób działalności pozwala firmie Metal-Hurt na sprawniejsze zarządzanie napływającymi reklamacjami i efektywniejszą ich obsługę, a w rezultacie – na możliwość relokacji cennych zasobów tam, gdzie faktycznie są one potrzebne. Dzięki dużej elastyczności wdrożonego rozwiązania, cały proces – wraz z jego nazwą, numeracją zgłoszeń, kartą zlecenia reklamacyjnego, itd. – mógł zostać w pełni dostosowany do aktualnych potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa. Pozostałe funkcje programu do reklamacji, takie jak protokoły reklamacyjne, powiadomienia SMS/e-mail czy wbudowane raporty do analizy działań to kolejne ważne elementy systemu, które znajdują swoje zastosowanie w codziennych działaniach pracowników Metal-Hurt.

Po wdrożeniu programu Serwis Planner pracownicy firmy Metal-Hurt:
W jednym miejscu zarządzają procesem reklamacyjnym
Pracują z naciskiem na przestrzeganie terminów i płynny przebieg działań
Prowadzą efektywną komunikację i sprawniejszą współpracę w zespole
Z łatwością analizują swoje działania na wbudowanych w systemie raportach
Szybko wystawiają protokoły reklamacyjne i wysyłają powiadomienia do klientów

Rezultaty wdrożenia – podsumowanie

Wdrożenie platformy Automico B2B oraz dodanie systemu zarządzania reklamacjami do działalności przedsiębiorstwa P.H.U. Metal-Hurt przyniosły istotne usprawnienia w funkcjonowaniu firmy. Pozytywne doświadczenia w pracy z systemem odnotowują zarówno pracownicy, zarząd firmy, a nawet i kontrahenci, którzy nie tylko z łatwością mogą dokonać zakupów hurtowych, ale – w przypadku takiej potrzeby – w krótkim czasie mogą rozpocząć proces reklamacyjny.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje