ABAK

Historia sukcesu naszego klienta

Przedsiębiorstwo przodujące na rynku polskim w branży usług budowlanych

Działa na terenie całej Polski już od 2004 roku

Posiada duże doświadczeniem i charakteryzuje się szeroką znajomością rynku

Opinia klienta

„Polecam bardzo. Od kilkunastu lat prowadzę firmę, która zajmuje się montażem. Podobnie jak inne przedsiębiorstwa usługowe występowały u mnie takie problemy jak: przestawianie przez klientów montażów oraz zmiana ustaleń. Jedni klienci dzwonili do monterów, a drudzy do sprzedawców. Pracownicy nie przekazywali sobie wiadomości i pojawiały się zgrzyty z klientami.
W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Wielkim plusem rozwiązania, z którego korzystam jest wyeliminowanie podwójnych zleceń przypisanych do tego samego klienta.
Chcąc zacząć współpracę z programem, trzeba tylko przedstawić jak funkcjonuje nasza firma – od zamówienia towaru po zakończenie montażu, serwisu, transportu, itp. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”

Program do serwisu klient - ABAK - case study i opinia

Piotr Majos

Właściciel przedsiębiorstwa

ABAK to śląska firma działająca od niemal 20 lat z wielkim sukcesem w branży usług budowlanych, kładąc nacisk na wykończenie i wyposażenie wnętrz. Podstawowa działalność przedsiębiorstwa obejmuje sprzedaż oraz montaż paneli podłogowych i drzwi produkowanych przez czołowe firmy na polskim rynku.

Firma działa już od 2004 roku, co sprawia, że charakteryzuje ją długoletnie doświadczenie, a tym samym głęboka znajomość rynku. Tak długa praktyka i obeznanie z branżą umożliwiły stworzenie atrakcyjnej dla klientów oferty, zarówno pod względem jakościowym, jak i ekonomicznym. ABAK zapewnia kompleksową i profesjonalną obsługę na każdym etapie procesu – wykwalifikowani sprzedawcy firmy pomagają w dokonaniu właściwego wyboru materiałów, a doświadczone ekipy montujące dbają o najwyższą jakość wykonywanych usług.

Program do serwisu dla firmy z branży usług budowlanych

ABAK swoją główną siedzibę posiada w Piekarach Śląskich. Oprócz tego swoje punkty stacjonarne ma zlokalizowane w 4 miastach: Gliwicach, Katowicach, Częstochowie oraz w Rybniku. Działalność przedsiębiorstwa nie jest jednak ograniczona terytorialnie – funkcjonuje ono na obszarze całej Polski.

Wyzwania firmy oraz cele wdrożenia

Przedsiębiorstwo ABAK zajmuje się – między innymi – sprzedażą paneli podłogowych, ale to ich darmowy montaż jest elementem wyróżniającym firmę. Ze względu na ten rodzaj działalności pojawiło się zainteresowanie programem Serwis Planner.

Funkcjonowanie na terenie całej Polski i kilka siedzib stacjonarnych determinuje dużą liczbę zleceń do realizacji. W przedsiębiorstwie pojawiły się problemy z organizacją i efektywnym planowaniem. Korzystanie ze zwykłego, niedostosowanego do zarządzania zleceniami kalendarza przyczyniło się do narastania chaosu i kłopotów komunikacyjnych z odbiorcami.

Jednym z największych wyzwań okazało się przydzielanie zleceń pracownikom oraz dotychczasowy brak możliwości podglądu statusu realizacji. Drugi z tych aspektów był kluczowy w budowaniu relacji z klientami, którzy oczekiwali bieżących informacji o wykonywanych działaniach.

W związku z tym, głównym celem wdrożenia było usprawnienie organizacji i planowania, a w efekcie wsparcie pracy monterów oraz zbudowanie zdrowych intrwałych stosunków z klientami.

Rezultaty wdrożenia

Wdrożenie programu Serwis Planner było dla firmy ABAK znacznym usprawnieniem wszystkich prowadzonych działań. Na wyższy poziom została wprowadzona organizacja zleceń. Dostęp do przejrzystego kalendarza obowiązków pozwolił na zapanowanie nad dotychczasową dezorganizacją, a możliwość podglądu statusu realizacji zadowoliła obsługę klienta i samych odbiorców końcowych.

Dodatkowo uporządkowana została praca poszczególnych oddziałów. Każdy z nich otrzymał wydzielony dostęp do swoich własnych zleceń, co przyczyniło się do porządku oraz sprawniejszej realizacji założonych celów.

Kompleksowe wsparcie otrzymał również dział zajmujący się przyjmowaniem zamówień. Wprowadzona została integracja z oprogramowaniem handlowo - magazynowym – WAPRO ERP. Spowodowało to automatyzację działań i wpłynęło na oszczędność czasu oraz likwidację powstających błędów.

Kluczowe obowiązki w firmie ABAK wykonują monterzy – to od nich w głównej mierze zależy zadowolenie i satysfakcja klientów. Aplikacja mobilna, która została wdrożona wraz z programem Serwis Planner, dała możliwość uzupełniania zlecenia zdjęciami i plikami. Przyczyniło się to do szybszego dokumentowania realizowanych zamierzeń.

Po rozpoczęciu pracy z wykorzystaniem programu Serwis Planner w firmie ABAK:

  • chaos w planowaniu został zastąpiony porządkiem i dobrą organizacją,
  • klienci mogą być na bieżąco informowani o statusie realizowanych zleceń,
  • poszczególne oddziały skupiają się na swoich działaniach,
  • monterzy posiadają wsparcie technologiczne podczas pracy w terenie,
  • wszystkie kluczowe informacje firmowe automatycznie integrowane są z programem ERP.
Program do serwisu - widok kanban

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje